משתמש:Almi92/אוניברסיטת התעשייה האווירית סיבירי

תבנית:מוסד אקדמי

אוניברסיטת התעשייה האווירית סיבירירוסית: Сибирский государственный аэрокосмический университет имени академика М. Ф. Решетнёва) זה אוניברסיטת ברוסיה, נוסדה בשנת 1960, עבור הדרכה מאוד העפילה מומחים בתעשייה האווירית של ברית המועצות. אוניברסיטת היום רכבות מומחים בתחום המכס להנדסה ומכניקה, תעופה וייצור טילים, הנדסת מכונות, כלכלה, פיננסים, שיווק וניהול.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האוניברסיטה נפתחה בשנת 1960, בהוראת מועצת השרים של ברית המועצות. מנהיגות של משרד החינוך מתוכננות ליצור מוסד חינוכי קרסנויארסק, שבו למידה וייצור התקיים ברציפות. בשנים 1970 פקולטות חדשות הוקמו, הורחבו הספר באזור הייצור. עם זאת, הכוח הרחבה של בניית המחשב של קרסנויארסק הצמח, אשר מקושר על-ידי האוניברסיטה.

1980 שנים רקטור האוניברסיטה ב- Gennadii Beliakov, יש מי כיהן במשרה זו עד שנת 2010. הוא היה מסוגל לצייד את האוניברסיטה, להבטיח את עצמאותה מ קרסנויארסק פוליטכניון. בשנת 1989 האוניברסיטה נקרא המכון קרסנויארסק לטכנולוגיית חלל, בשנת 1992 זכה המצב האקדמיה, עם 1996 האקדמיה קיבלה את השם Reshetnyova הרוסי מיכאיל Academician. ב- 2002, האוניברסיטה יש השם של היום.

קישורים[עריכת קוד מקור | עריכה]