לדלג לתוכן

משתמש:Amitedel/ארגז של חלומות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"אַרְגָּז שֶׁל חֲלוֹמוֹת" הינה עמותה התנדבותית, ללא מטרות רווח, שהוקמה במטרה להגשים חלומות עבור ילדים חולים, נכים, פגועי נפש ובמצב סוציו-אקונומי נמוך.

חזון העמותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אַרְגָּז שֶׁל חֲלוֹמוֹת הינה עמותה התנדבותית בינלאומית המגשימה חלומות לילדים חולים, נכים, פגועי נפש ובמצב סוציו אקונומי נמוך. החלומות אינם מוגשמים באמצעות תרומות כספיות, אלא בזכות רשת מגשימי חלומות – רשת המורכבת מקשרים אישיים שכל אחד מאיתנו צבר במהלך חייו. כאשר אנחנו מחברים קשרים אלו יחד הם שווים יותר מכל סכום כסף בעולם.

אודות והיסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אַרְגָּז שֶׁל חֲלוֹמוֹת הוקמה בשנת 2012 על ידי מייסד ויו"ר העמותה – מר און דודיס, שצירף אליו קבוצה של חברים, אשר מנהלים אותה עד היום בהתנדבות מלאה ללא קבלת שכר או הטבות כאלה ואחרות. בשנת 2015 – מונה למשרת המנכ"ל מר אלון לוי (ממייסדי העמותה). החזון של מייסדי "ארגז של חלומות" הינו שכל אחד מאיתנו יכול להגשים חלום של ילד. כל חלום. בעזרת רצון טוב וקשרים חברתיים.

מתנדבים:[עריכת קוד מקור | עריכה]

מגייסי חלומות: מתנדבי העמותה מגייסים חלומות מבתי חולים, מוסדות לימוד למעוטי יכולת, איזורים בארץ בהן שוכנות משפחות במצב סוציו-אקונומי קשה, ופנימיות לילדים ונוער בסיכון. מנהלי חלומות: כאשר מגיע חלום חדש, הוא מפורסם באמצעי המדיה השונים. מנהלי החלומות מבצעים את הבדיקות הנדרשות ולאחר מכן את החיבור בין משפחתו של החולם לבין מגשים החלום וכך מוציאים את החלום לפועל. רשת מגשימי החלומות: רשת המורכבת מחברי העמותה העוזרים בהפצת החלומות במדיה. על ידי שיתוף החלומות בעולם הדיגיטאלי, כל חבר ברשת מגשימי החלומות הופך לתורם ושותף בהגשמת החלום.

אמצעי מדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר אינטרנט – אתר האינטרנט של עמותה הוקם בשנת 2012, במטרה לעזור בגיוס חלומות ולהציג את פעילות העמותה. האתר משמש עד היום כאתר רשמי ודרכו מקבלת העמותה פניות להגשמת חלומות. עמוד פייסבוק – עמוד הפותח את פעילות העמותה לקהל הרחב וכך עקרון וחזון העמותה, שהוא הרחבת מעגל הקשרים לצורך הגשמת חלומות, מצליח להתממש. העמוד מרכז מעגל מתפתח ודינאמי של קשרים בקהילה המוכנה לנצל את הכוח של הרשתות החברתיות והזמינות החברתית לעשיית מעשים טובים. מעגל שממשיך לגדול ולהתרחב מידי יום.

אפליקציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2015 עלתה לאוויר אפליקציית "ארגז של חלומות" המרכזת חלומות שהוגשמו, ומפרסמת חלומות הממתינים להגשמה. בכל יום בו מגיע חלום חדש, הבשורה מופצת ע"י Push notification לכלל החברים שהורידו האפליקציה למכשיר הסולוארי שלהם. בלחיצה פשוטה – ניתן להפיץ את החלום לחבר\ה שיכול\ה לעזור, או להפיץ באותה הפשטות לכלל החברים בפייסבוק \ מייל.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]