משתמש:Beni Madrid/L.A Noire

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

Beni Madrid/L.A Noire
L.A Noire
כללי
פיתוח

Team Bondi

Rockstar Leeds ( למחשב )
הפצה Rockstar
דרישות תוכנה
גרסה 1.2.2610 (למחשב )
מנוע משחק Havok Physics
מצבי משחק מצב עלילה ( שחקן יחיד )
פלטפורמות Windows,Playstation 3 ו־Xbox 360

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק אתם תשחקו את קול פלפס, גיבור מלחמה שרוצה להשכין צדק ולכן הוא מתגייס לLAPD. בהתחלה הוא מתחיל כשוטר עד שפותח תעלומה קשה ומועלה לדרגת בלש. בדרך כלל המשחק יתחיל בתחנת המשטרה. הקפטן יגיד לך ולשותפך מה קרה ולאן לנסוע. אז אתם נוסעים לזירת הפשע, אוספים ראיות ולפעמיים גם מתחקרים משהו שראה את האירוע או הראשון שראה את הגופה/שריפה או המכונית השבורה. כאשר אתם חוקרים משהו אתם תפתחו את המחברת שלכם ותבחרו שאלה. אחרי שתשאלו אותו מומלץ שתסתקלו על הנשאל ותתבוננו בראיות. עם אתם רואים אותו לחוץ/לא מסתקל אליך בעניים/ממצמץ מהר ויש לכם הוכחה שהוא משקר תלחצו על שקר, הוא יבק ממכם הוכחה ואז אתם מראים לו. עם אתם חושבים שהוא משקר או מסתיר משהו ואין לכם הוכחה תלחצו פקפוק. ואם אתה מאמיין לו והוא רגוע ומסתקל אליך בעניים תלחצו אמת. עם אמרת שקר וטעית אז ישר לאחר שתלחץ על הראיה יגיד לכם הנשאל שאתה עושה ממנו צחוק/ אתה צריך ללמוד איך עושים את עבודתך וכאלה. עם אתם תפקפקו ותטעו אז הוא יצעק אליכם ועם אתם תאמינו לו ותטעו אז לא יהיה לו מה להגיד ואתם תדעו שהוא שיקר. תמיד אחד מהראיות יוביל אותך למקום אחר, חנות, באר, ביתו של הנרצח/החשוב ולפעמיים לא יהיה לכם את הכתובת אז תצטרכו להשיג מהטלפון. במקומות שתשיגו אתם תחקרו משהו/תקבלו כתובת נוספת או שאחד מהחשודים יברח. אתם תצטרכו לרדוף אחריו ברגל/מרדף מכוניות ולפעמיים הוא יתקוף אתכם בידיים ותלחמו ואף לפעמיים הוא יתקוף אתכם בנשק חם ולכן תצטרכו להרוג אותו. בסוף שלב יהיה לך כמה אפשרויות: 1. מצאתם את החשוב ושלחת אותו לכלא, 2. חקרת כמה אנשים ובחרת את הפושע, 3. הפושע מת.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פטרול – תחילה אתה תהיה שוטר פשוט. השותפים קול פלפס וראלף דון מפטרלים בעיר עד שנקראת קריאה. הם מגיעים לזירת הפשע ושם רסטי גאלווי ופלויד רוס ממחלקת הרצח נותנים להם משימה, לאתר ולכלוא את הרוצח שרצח איש בסמטה. ככה מתחיל השלב הראשון. השלב השני והשלישי הם קצרים והם רק בסיס המשחק ובהם אתה לומד לרדוף אחרי חשוד, לתת מכות ולקיים קרב יריות. בשלב הרביעי קול חוקר גופה ומבצע חקירה גדולה. אחרי שאתה תופס את החשוד, קפטן ג'יימס דונלי קורא לקול לחקור את החשוד. לבסוף אחרי שקול מצליח קפטן דונלי מתרשם מקול ומעלה אותו לדרגת בלש.

מחלקת התנועה – קול מגיע לתחנת המשטרה המרכזית ומתלווה עם שוטר אחד. הוא מביא אותך לחדר של החוקרים ושם אתה פוגש את רוי ארל, מפקד בלשים ממחלקת הסמים. אחרי זה השוטר מפגיש בינך לבין השותף שלך סטפאן בקווסקי. קול וסטפאן נשלחים על ידי קפטן גורדון לירי לתעלומה הראשונה של קול במחלקה. אחרי כמה תעלומות שקשורות למכוניות קול וסטפאן נשלחים לתעלומה נוספת. שני שחקניות של הבמאי מרק בישופ כמעט נהרגו על ידו בגבעה ליד התחנה. אחרי כמה מקומות קול וסטפאן מגיעים לסט של סרט של מרק. אחרי מרדף קול תופס את מרק אך אז מאפיה מגיע לאזור כדי להרוג את מרק. לשם מגיע רוי ולוקח את קול וסטפאן למועדון ג'אז, "החדר הכחול – מועדון ג'אז". שם הוא מפגיש אותך עם הזמרת הגרמנית אלסה ליטכמאן ועם הדוקטור הרלאן פונטיין. אלסה מתעצבנת כי היא שונאת את הבלשים מהLAPD והשלב נגמר.

מחלקת הרצח – קול מועלה למחלקת הרצח. הוא נצמד לרסטי גאלווי ששותפו פלויד פרש.קפטן דונלי ישלח אותם ל5 אירועי רצח של נשים שלכל אחת יש מסר. לבסוף קול, "מאל" – חוקר מקרי מוות ובלש שעוזר לך ריי פינקר מחליטים שיש קשר בין הרציחות. קול מחפש בעיר מכתבים שבכל מכתב יש רמז למקומו של המכתב הבאה וכל זה אמור להוביל את קול לרוצח. שקול מגיע הרוצח בורח אך לבסוף קול הורג אותו. כאשר קפטן דונלי מגיע הוא אומר שהרוצח קרוב משפחה של אחד ממפקדי המשטרה הבכירים ביותר בLAPD ולכן הגדולה ירדה. קול מועלה למחלקת הסמים.

מחלקת הסמים – קול ושותפו רוי חוקרים אירוע אחד מרכזי, ספינה שאליה היו חיילים מהמרינס הכילה כמויות גדולות של מורפין שהתפשטו בעיר. קול חושד בגנגסטר מיקי כהן. בשלב האחרון מיקי שולח כמה מאנשיו להרוג חיילים מיחידתו של קול. באותו שלב קול חוקר שני חיילים מיחידתו, קורטני שלדון וג'ק קלסו. אחרי שהוא חוקר את קורטני קורא משהו בלתי צפוי, קפטן דונלי ואחד מהמפקדים הבכירים בLAPD קוראים לקול לשיחה ואז הם אומרים שרוי גילה להם שקול מנהל רומן עם אלסה ליטכמאן מחוץ לנישואיו. הם מורידים את קול בדרגה ואשתו זורקת אותו.

מחלקת ההצתות – קול הופך לבושה, הוא נצמד להרשל ביגס, הם מגלים ששני שריפות קראו אל ידי שני אנשי גז שונים מאותה חברה ושני המשתפחות זכו בתחרות לאי קטלינה מהקרן לפיתוח הרובע סובורבן. גם המשפחה של השריפה הבאה זכתה בתחרות. אחרי זה אתה משחק את ג'ק קלסו שמתבקש על יד אלסה לחקור את מות חברה לו שעבד בחברה של הכנת בתים שמנהלה גם מנהל הקרן לפיתוח הרובע סוברבן. באחד מהשלבים האחרונים לילנד מונרו, מנהל החברה והקרן לפיתוח רובע סוברבן קורא לג'ק אך ג'ק לא סומך אליו והוא ועוד כמה חיליים מיחידתו יוצאים לביתו. שם הם מותקפים על ידי אנשיו של מונרו. לבסוף ג'ק מוצא את מונרו ויורה בו ברגל. מונרו מדמם ולבסוף ג'ק יוצא מחדרו ולא ידוע את גורלו של מונרו. בשלב האחרון קול מוצא את גופתם של קורטני ודוקטור פונטיין. וג'ק מוצא בית של אחד מחברי יחידתו ושם יש מפה של הביוב. ג'ק יוצא לשם וכאשר קול והרשל רואים אותו הם נוסעים אחריו. אך המפקד שהוריד את קול בדרגה התגלה כמושחד והוא ועוד כמה שוטרים תוקפים אותם. בביות ג'ק וקול מוצאים את אלסה שהותקפה על ידי דקטור פונטיין אל חייל מיחידתו של קול, אירה הציל אותה. הוא גם הסכים לשרוף את הבתים אך רק שלא יהיה בהם איש. אירה מבקש מג'ק שיהרוג אותו ואירה מת. קול סוחב את אלסה ובעזרתו של הרשל מוציא אותה מהביוב. אך אז מתחיל להיות זרם חזק. קול מוציא גם את ג'ק אך לפני שקול יוצא הזרמים פוגעים בו ומעל יציאות הביוב ניתז מים. קול פלפס מת. בהזכרה רוי מדבר אליו ושם הרשל אומר לג'ק :" אתה לא היית חבר של קול" ג'ק מגיב: " אבל גם לא הייתי האויב שלו", המשחק נגמר כאשר הרשל אומר לג'ק שקול היה יודע את זה.