משתמש:Gizmokaka

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום ומק מק מק לכל מבקר! איני יודע מה אני אמור לכתוב כאן, אך מכיוון שאף אחד לא אוהב לראות דף ריק אני אכתוב כמה מילים על מה שאני חושב הכרחי שיקרה בויקיפדיה על מנת לשפר את המיזם המבורך הזה.

כמו רבים אחרים גם אני מרבה להשתמש בויקפדיה על מנת להשיג מידע ולמרות שבמרבית המקרים המידע הוא מדויק ואני מרוצה,יצא לי לא פעם להיתקל במספר ערכים שהיו בהם טעויות בסיסיות. לצערי הרב, הטעויות התגלו רק בערכים בהם התעניינתי עוד ממקודם, דבר שהביא אותי למסקנה שבויקפדיה מספר הטעויות הוא רב על הנראה. כתוצאה מכך הגעתי למסקנה לא כל כך פופולארית, לדעתי יש לשלב בויקפדיה עורכים מקצועים בתמורה לתשלום, רק כך כל מבקר ידע שרובם המוחלט של הערכים חפים מטעויות יסודיות והוא יוכל להשתמש בהם בביטחון יחסי. לאחר מספר שנים של ערכיה מקצועית אני משוכנע שגם מוסדות אקדמאים ישתכנעו במהימנות המידע בויקפדיה.

שינוי כזה יסודי יגרור מספר בעיות, כמו הצורך בפרסום כדי להעסיק את העורכים והתנגשות בין העורכים לקהילה שתמשיך להיות התורמת העיקרית לויקפדיה. אולם, למרות הבעיות שיתעוררו, אני מאמין ששינוי כזה יקדם במידה רבה את המטרה הבסיסית של ויקיפדיה שהיא יצירת מאגר מידע חופשי וטוב שיהיה פתוח בפני כל גולש.