משתמש:Kazrikoz/Rocket League

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Rocket League (בתרגום לעברית: ליגת הרקטה) הינו משחק וידיאו מסוגת פעולה-ספורט מגוף שלישי ויצא ב7 ליולי 2015 ל-Microsoft Windows ו-Playstation 4, המשחק פותח והופץ ע"י Psyonix.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק Rocket League הוא במידה רבה זהה לזה של קודמו קרב-מכוניות-Powered רוקט אקרובטי Supersonic. שחקנים לשלוט מכונית המונעת ברקטה ולהשתמש בו כדי לחבוט בכדור שהוא הרבה יותר גדול מהמכוניות לכיוון אזור המטרה של הקבוצה אחרת כדי לצבור נקודות, באופן שדומה למשחק כדורגל, עם אלמנטים המזכירים דרבי הריסה.כמה חודשים לאחר שחרורו, Psyonix פרסם עדכון שמוסיף "mutators" מצבי משחק, שינוי היבטים מסוימים של משחק, כמו כוח משיכה מוגברת או מופחת, גודל כדור, מהירות כדור וbounciness. לקראת עונת החגים 2015, עדכון נוסף הוחלף המוטטורי תואם עם מצב בהשראת הוקי קרח, שיחק במגרש החלקה על קרח והחלפת הכדור על ידי דיסקית הוקי עם פיסיקה שונה.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב -19 בפברואר 2014, Psyonix אישר כי משחק ההמשך לקרב-מכוניות רוקט-פועל Supersonic אקרובטים ייקרא Rocket League, עם מייקל מרטין של IGN ציין כי זה היה "קל יותר לזכור כותרת". Psyonix בילה שנתיים לפתח את המשחק, ואת תקציב הפיתוח שלה היה כ -2 מיליון $. כמות גדולה של עלות פיתוח זה מומנה על ידי עבודה בכותרות AAA אחרות, כוללים Mass Effect 3 ו- Gears of War, כמייסד Psyonix דייב Hagewood האמור "שילמנו את החשבונות על ידי עובד על חלק מהמשחקים הגדולים ביותר בתעשייה".

המשחק היה זמין בסדרה של מפגשי אלפא סגורים בהתחלת מחשב בפברואר 2014, ולאחר מכן בשני מפגשי בטא סגורים על 4 פלייסטיישן באפריל 2015, לאחר מכן מאי 2015. ב -3 ביונים 2015, Psyonix הודיעו על ההשקה הרשמית מועד לשני PS4 ומחשב להיות 7 יולי 2015, וגם גילה כי מכוניתו של שן מתוק מסדרת Twisted Metal תהיה זמינה כunlockable בלעדי לגרסת PS4. רוקט הליגה השיקה כחלק מאוסף המשחק מיידי על PS4 באמריקה, אירופה ואוקיאניה. זמן קצר לאחר שחרורו, רוקט הליגה הפכה eSport חסות רשמית, שהצטרפה לליגת הספורט אלקטרונית (ESL). בספטמבר 2015, סרן משחקי ליגה (מלג) הודיעו העונה הראשונה של רוקט Pro הליגה, שנערכה בספטמבר עד תחילת אוקטובר.

הפסקול המקורי לרוקט הליגה שוחרר מבחינה פיזית ודיגיטלי ב -1 ביולי, 2015. הוא מכיל יצירות מקוריות של מעצב צליל Psyonix מייק אולט, כמו גם שתי תרומות על ידי אמן מוסיקה האלקטרוני הוליווד עיקרון.

חבילה של המשחק הראשון DLC, שכותרתו Supersonic זעם, שוחררה ב -13 באוגוסט, 2015. הוא מכיל קוסמטיקה יוקרתית, ובם שתי מכוניות חדשות, מגביר את הרקטות, גלגלים, חמש אפשרויות צבע, ושש מדבקות. ב -27 באוגוסט 2015, הוכרז כי רקטת הליגה הייתה להיות מועבר לOS X ולינוקס מאוחר יותר באותה השנה, על מנת להפעיל באופן מקורי עם חומרת SteamOS. באותה ההודעה, נאמר כי המשחק יהיה גם ארוזים כבונוס בחינם, יחד עם פורטל 2, למי שלא היו לי קישור הזמין מראש אדים, בקר אדים, או מכונת קיטור.

חבילה של המשחק השני DLC, שכותרתו נקמה של הקרב-המכוניות, שוחררה ב -13 באוקטובר, 2015. DLC מוסיף שתי מכוניות יותר מSupersonic אקרובטי קרב-מכוניות-Powered רוקט, יחד עם מוצרי קוסמטיקה יוקרתיות לשניהם. באירוע אחר, היו שחקני הזדמנות לאסוף שישה פריטי ליל כל הקדושים נושאים מ -18 באוקטובר ועד -2 בנובמבר DLC נפרד, מוסיפים את מכונת זמן דלוריאן מחזרה לזיכיון סרט העתידי, שוחרר ב -21 באוקטובר 2015, לציון את היום המדויק דמויות מחזרה לנסיעות החלק ב 'עתיד ל.

ב -9 בנובמבר 2015, יצא עדכון חינם שהוסיף את היכולת "מוטציה" משחק, המאפשר למספר קבועים מראש מותאם אישית שונות והגדרות משחק, כוללים מצב נמוך כובד וכדור קוביות, בין שיפורים ותוספות אחרים. ביום 14 בדצמבר 2015, מוטציה מבוססת הוקי קרח שוחררה, החלפת הכדור הנורמלי עם דיסקית הוקי, ולשנות את הרצפה לקרח. העדכון באותו המועד כלל גם אירוע חדש זמן מוגבל, שבו שחקנים יוכלו לפתוח שבעה פריטי נושאים חג המולד.

חבילה של המשחק השלישי DLC, שכותרתו כאוס הפעלה, שוחררה ב -1 בדצמבר, 2015. DLC הוסיף שתי מכוניות יותר, יחד עם עוד מוצרי קוסמטיקה. מפה חדשה, שנקראה "Wastelander", שוחררה לחופשי לצד DLC. המפה היא ראויה לציון על כך שהמפה לא סטנדרטית הראשונה ששוחרר, יש גודל וצורה שונים מהאחרים, הראשון שבם Psyonix מתכנן לשחרר לאורך זמן. בנוסף למפה, נושא מרכזי חדש על ידי קווין Riepl נוסף, שגם הלחין את המוזיקה לNosgoth של Psyonix, יחד עם קוסמטיקה חופשית ואבזרים מסדרת הפורטל על ידי חברת Valve.

בטקס פרסי המשחק 2,015 ב -3 בדצמבר, הוכרז כי המשחק ישוחרר ב- Xbox אחת בחודש פברואר 2016, עם Gears הבלעדי הפלטפורמה של מלחמה וכלי רכב Halo נושאים. גרסת Xbox אחת עם זאת, לא תתמוך במשחק פלטפורמות עם פלייסטיישן 4 ומחשב הגרסאות. זאת בשל המדיניות של מיקרוסופט לא מאפשר לשחק בפלטפורמות.


ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי וידאו