משתמש:King G.A/ארגז חול4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למרות שרבים תייגו אותו כאלבום קאנטרי, קאובוי קרטר משלב מספר ז'אנרים מוזיקליים כמו פופ, היפ הופ, טראפ, פאנק פסיכדלי, בלוז, סול, רוק, רוקנרול, אופרה, ג'יג "אירי" ומוזיקת ​​פולק. מבחינה קונספטואלית, האלבום מוצג כשידור רדיו על ידי תחנה פיקטיבית בשם "KNTRY Radio Texas", כאשר זמרות הקאנטרי דולי פרטון, לינדה מרטל ווילי נלסון מתפקדות כתג'וקים. בשירי האלבום מופיעים אמני קאנטרי שחורים פחות מוכרים כמו טאנר אדל, בריטני ספנסר, טיירה קנדי, ריינה רוברטס, שאבוזי ווילי ג'ונס. המוזיקה מונעת על ידי מגוון של כלים אקוסטיים שמנגנים על ידי מוזיקאים כולל סטיבי וונדר, פול מקרטני, נייל רודג'רס, ג'ון בטיסט, גארי קלארק ג'וניור וריינון גידנס.

Cowboy Carter זכה להערכה אוניברסלית עם צאתו; המבקרים חשו שהניסוי בז'אנר של האלבום, היקפו הרחב והרפרנסים האקלקטיים סייעו לדמיון מחודש שאפתני של אמריקנה ושל קאנטרי דרך עדשת השורשים השחורים שלו. האלבום גם הצית דיונים על מקומם של מוזיקאים שחורים במוזיקת ​​קאנטרי, הגביר את מספר ההאזנות של אמני קאנטרי שחורים ושל רדיו קאנטרי בכלל, והגדיל את הפופולריות של הלבוש והתרבות המערבית.

Cowboy Carter הופיע במקום הראשון במספר מדינות ביניהם אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, הולנד ובריטניה, תוך שבר מספר שיאי מצעד וסטרימינג. בארצות הברית, Cowboy Carter הפך לאלבום השמיני ברציפות של ביונסה בילבורד 200 ולאלבום הראשון של אישה שחורה שהגיע לראש מצעד אלבומי הקאנטרי המובילים. שני סינגלים מובילים משותפים - "Texas Hold 'Em" ו-"16 Carriages" - תמכו באלבום, כשהראשון הפך לשיר הקאנטרי הראשון של אישה שחורה בראש מצעד ה-Billboard Hot 100 ו-Hot Country Songs. הדואט של מיילי סיירוס, "II Most Wanted", יצא לאור כסינגל שלישי.