משתמש:Meptagon/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

== אודות חברת עין-דור מערכות

חברת עין-דור הוקמה בשנת 1993 ומתמחה בתכנון והקמת חדרים נקיים. לחברה נסיון של עשרות שנים בהנדסה, תכנון, התקנה ובדיקה של חדרים נקיים, חופות נקיות ((mini environments, מנדפים ביולוגיים/כימיים ויחידות למינריות. חברת עין-דור הינה ספקית מובילה של טכנולוגיות וציוד לחדרים נקיים עבור תעשיות רבות, ביניהן: מוליכים למחצה, אלקטרו-אופטיקה, כימיה, פרמצבטיקה, ביו-רפואה וביוטכנולוגיה. החברה מייצגת בישראל את החברות הבינלאומיות המובילות בייצור ציוד לחדרים נקיים.

חברת עין-דור הינה בבעלות קבוצת מפטגון[1] (Meptagon), הקבוצה המובילה בארץ וברחבי העולם, במתן פתרונות כוללים וביצוע פרויקטים רב-תחומיים מן הקצה לקצה (Turnkey), באמצעות חמש מקצועיות: ניהול, תכנון והנדסה, קבלנות, סוכנויות וחברות בת.לתעשייה התהליכית.

חברת עין-דור חרתה על דיגלה את ערכי החדשנות, השירות האיכותי ושביעות רצון הלקוח.

'צוות של מומחים צוות המומחים של חברת עין-דור כולל מהנדסים וטכנאים מיומנים, מנוסים ומקצועיים, המלווים את הלקוח לאורך כל שלבי התהליך, עד לשביעות רצונו המלאה. כחברה המצוייה בחזית הטכנולוגיה ופועלת ליישומם והטמעתם של סטנדרטים בינלאומיים, החברה מציעה: • ביצוע בדיקות הסמכה לחדרים נקיים בכל רמות הנקיון ולכל סוגי התעשייה • ביצוע בדיקות הסמכה למנדפים מכל הסוגים והיצרנים • ביצוע תיקונים למנדפים וחדרים נקיים • ביצוע פרוטוקולים: IQ/OQ/PQ על פי דרישות הרשויות • תחזוקה שוטפת

תחומי פעילות חברת עין-דור: הקמת חדרים נקיים חברת עין-דור מתמחה בהקמת חדרים נקיים בשיטת TURNKEY ומספקת ללקוח חדר נקי עובד עם כל המערכות הנלוות, מיזוג, חשמל הזנות נדרשות והסמכת החדר על פי תקנים בינלאומיים. בנוסף, מספקת חברת עין-דור את כל הרכיבים הנחוצים לבניית חדרים נקיים: כגון תקרות, דלתות, קירות ,מסננים ועוד המיוצרים ע"י היצרנים המובילים של רכיבי חדרים נקיים. חדרים נקיים - ביצוע בדיקות הסמכה על פי תקן ISO 14644 - עריכת פרוטוקולי וולידציה IQ/OQ/PQ - ביצוע בדיקות הסמכה שוטפות - תחזוקת חדרים נקיים - ייצוג חברות בינלאומיות המייצרות רכיבים להקמת חדרים נקיים

חברת עין-דור הינה יבואנית מובילה של רכיבים הדרושים להקמת חדרים נקיים. החברה מייצגת את מיטב החברות הבינלאומייות המייצרות רכיבים להקמת חדרים נקיים.