משתמש:PurpleBuffalo/עקיבאGPT

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות

פרמטרים [ לידה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עקיבא גולדסמן
לידה בוקובינה, סוביה השתייה (אוקראינה)
תאריך עלייה 1957
ידוע בשל מתאמן, אימן, אופניים, אופנה, קולנוע, טלוויזיה, קליפים לספרות

עקיבא גולדסמן הוא מתאמן ואימן ישראלי במפעל האופנה המפורסם "גולדסמית". גולדסמן נולד ב- 16 באפריל 1951 בבוקובינה בסוביה השתייה (היום אוקראינה) ועלה לארץ ישראל בשנת 1957 יחד עם הוריו.

גולדסמן החל את דרכו כמתאמן כשהוא הקים עם אחיו מפעל אופניים באשדוד בשנות השבעים. בזמן פעילותו במפעל הוא התחיל לשפר ולשדרג את יכולות התפירה והסטיילינג של האופניים ובסופו של דבר החל לייצר בהם שינויים מהותיים. בשנת 1979 החל לעבוד במפעל האופנה של המשפחה שהתמחה בייצור בגדי גברים עם יותר מעשרים סניפים ברחבי הארץ. בשנת 1983 גולדסמן החל לנהל את המפעל ובנוסף לבגדי גברים החל לייצר גם בגדי נשים וצעיפים.

משפחת גולדסמן החלה להשקיע כסף בפיתוח יצירתי ובייצור חכם של בגדי גברים ונשים עם דגש על איכות וסטיילינג. במשך השנים, המפעל צמח והפך לאחד המפעלים המובילים בתחום האופנה בישראל. עקיבא גולדסמן עצמו הפך לדמות מובילה וכריזמטית בתחום האופנה בישראל ומתאם ראשי של המפעל.

כמאמן, עקיבא גולדסמן ידוע בסגנון הייחודי שלו שכולל שימוש בחומרים איכותיים ובהדפסים מיוחדים, וכן בגזרות מיוחדות ומשולבות. בשנים האחרונות, הוא גם פעל לקדם מודלים של אופנה ירוקה ובגדים מתאימים למגוון גופי מבנה.

לצד פעילותו במפעל, עקיבא גולדסמן הופיע גם כשופט בתוכנית הטלוויזיה "אופנה בלי גבולות", והוא נחשב לאחד המומחים המובילים בארץ בתחום האופנה. בנוסף, הוא עזר לקדם ולפתח את המפעל כעסק משפחתי מצליח ומוביל בתחום האופנה בישראל ובעולם.

צפוי להוסיף עקיבא גולדסמן לצוות המפעילים של תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "שירי עמות", שתועבר בערוץ הכנסת. על פי דיווחים, הוא יתארח בתכנית באימון מתקדם למשתתפי התחרות.

בנוסף לפעילותו בתחום האופנה, עקיבא גולדסמן עוסק גם בתחום הצילום והקולנוע. הוא צילם וביים סרטים תעודה וקליפים לספרות ולמוזיקה, והוא ידוע גם כמוסיקאי ויוצר מוזיקלי.

עקיבא גולדסמן זכה במגוון פרסים וזיכיונות על פעילותו בתחום האופנה, כולל פרסי אפיק פרחות, אפיק פרחות זהב ופרס העיצוב בתחרות "סטארס טי-וי". הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בתחום האופנה בישראל ובעולם, והוא ממשיך להשפיע על מגמות האופנה והסטיילינג בישראל ובעולם.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • עקיבא גולדסמן, מתאמן ואימן ישראלי - עמוד רשמי בפייסבוק
  • עקיבא גולדסמן - דף באתר "מנהיגים ישראלים"
  • תוכנית "אופנה בלי גבולות" - עם עקיבא גולדסמן - עמוד רשמי באתר הערוץ הראש

קטגוריה:זוכי פרס אפיק פרחות