לדלג לתוכן

משתמש:Shirparbar/עמותת ידידי מרכז רפואי צפון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עמותת ידידי מרכז רפואי צפון:[עריכת קוד מקור | עריכה]

מי אנחנו[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמותת ידידי מרכז רפואי צפון היא קבוצה ייחודית של אנשי עשיה וחזון, מהארץ והעולם, המאוחדים להביא בשורה של בריאות טובה ואיכות חיים לאנשי הצפון. הקבוצה פועלת במישורים שונים, ובעיקרם גיוס משאבים ותמיכה במרכז רפואי צפון.

החזון שלנו[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמותת הידידים פועלת לחיזוק מרכז רפואי צפון, מתוך האמונה כי גישה לרפואה מתקדמת הינה זכות בסיסית של כל אדם. חזון העמותה צופה אל פיתוח מרכז רפואי צפון בהיותו מוקד ייחודי של רפואה מתקדמת וחדשנית, מנוע צמיחה לפיתוח ומחקר בפריפריה הצפונית של מדינת ישראל ואבן שואבת לאוכלוסייה חדשה ומצמיחה לאזור.

אודות העמותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמותת הידידים פועלת כעמותה עצמאית לצד המרכז הרפואי למימוש החזון של מרכז רפואי מוביל. העמותה מפתחת ומגייסת משאבים מגוונים בארץ ובחו"ל, לבינוי ולרכש ציוד ומכשור; לגיוס והכשרת רופאים וסגלים מקצועיים וקידום שרותי בריאות חדשניים ;לפיתוח מעגלי שגרירים ולחיבור הקהילה למרכז הרפואי לשם טיפוח תחושת גאווה ושייכות.

בימים אלה, מרחיבה העמותה את שורותיה במטרה לתמוך במרכז הרפואי כמוסד רפואי מוביל, העומד בחוד החנית של מהפכת הבריאות בצפון. לפיכך, מגדילה העמותה את פעילותה ומזמינה תורמים ואנשי עשיה מרחבי העולם, להצטרף לפעילות העמותה, לתמיכה בבית החולים ולדרך המשותפת לשינוי פני החיים והמציאות של כלל אוכלוסיית הפריפריה הצפונית של מדינת ישראל.

לקריאה נוספת ותמיכה בפרויקטים השונים לחץ כאן: https://www.friendsoftzafon.org.il/