נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

בורה בורה (שיחהתרומות)

אנא הוסף שיהיה ניתן לשים גם "מפה" וגם "מפת תבליט". נשים את מפת התבליט למעלה ואת המפה למטה. אגב, יהיה צורך לעבור אחרי הבוט ולסדר את המפפות בתבנית. אבל הבוט יהיה טוב גם לדמוגרפיה ששם יש הרבה יותר ערכים.

בורה בורה (שיחהתרומות)

ראה כמה שהבוט הכניס. במקום שם המקום הוא מכניס Q325421. צריך לתת בעברית ואם אין באנגלית

Mikey641 (שיחהתרומות)

בורה בורה, אני מתייג את IKhitron כי אמרת לי שהוא מבין בלואה.

תיאור הבעיה: יצרתי את יחידה:wikidata2, (לא מבין כלום בלואה, העתקתי מאנגלית) שיכולה לקחת נתונים מהויקינתונים של ערכים אחרים באמצעות הQ, (לדוגמא שגאוגרפיה של יפן ישתמש בויקינתונים של יפן), אבל נוצרה בעיה, כאשר יש ערך בעברית/תווית בעברית בויקינתונים הכל בסדר, אבל כאשר אין, זה מוציא קישור לפריט ויקינתונים (ראה את התבנית בגאוגרפיה של תוניסיה), ראיתי ביחידה את המקום שעושה את זה, אבל אין לי מושג איך לקחת את התווית מאנגלית. שם הפונקציה היא getValueFromID. אודה לך אם תוכל לעזור.

Mikey641 (שיחהתרומות)
IKhitron (שיחהתרומות)

אתם צריכים את יונה.

Mikey641 (שיחהתרומות)
בורה בורה (שיחהתרומות)

מייקי גאוגרפיה של תוניסיה זה מקום מצויין לראות את מה שביקשתי. המפה האילמת בלי כלום זה לא טוב. צריך או להעביר ידנית מהערך את המפה שיש שם היום, או לקחת מפת מיקומים כמו בערך תוניס

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

בנוגע למפה, אני מסכים עם בורה בורה. אין צורך לייבא מויקינתונים, אפשר להשתמש במפת מיקום המדינה שיש אצלנו עם פירוט. אישית אני לא מבין את הצורך בשתי מפות, מספיק מפת תבליט למטה (כמו בכל התבניות שהמפה למטה).

בנוגע לתווית. למה אתה לא משתמש ביחידה:PropertyLink. זה אמור לטפל בבעיה שאתה מתאר (עד כמה שאני זוכר היה לנו את הבעיה בייבוא טקסונום ביחידה:מיון וערן טיפל בזה).

Mikey641 (שיחהתרומות)

יונה בנדלאק, לא ראיתי בדף התיעוד של propertylink אפשרות כזאת, וכבר מצאתי בויקי האנגלית אפשרות כזאת, אז פשוט העתקתי משם.... בכל מקרה תוכל לומר לי איך לעשות את מה שביקשתי? לא אכפת לי אם דרך היחידה שיצרתי או דרך propertylink

תודה

בורה בורה (שיחהתרומות)

יונה, מפת תבליט ומפה מדינית הן שתי מפות משלימות ואני רואה תועלת בשתיהן. אבל רק כשהמפה המדינית היא עם תוכן כפי שהצעתי לעיל. גם בערכי המדינות היום, כמו תוניסיה, יש שתי מפות. (יש אפילו מדינות עם שלוש)

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

כאן, המפות זהות השוני הוא האם מדובר על מפה לבנה או על מפה צבעונית שמתארת את התבליט. בערך תוניסיה יש מפה מדינית ובנוסף מפת העולם (חצי כדור) עם המיקום ולכן יש בה ערך מוסף. אני לא מבין מה הערך המוסף כאן למפה הלבנה כאשר במפת התבליט ניתן להציג את פירוט המדינות השכנות וערים חשובות.

בורה בורה (שיחהתרומות)

יונה, זה בדיוק מה שאמרתי. אפשר כמו שאתה מציע, וגם אני הצעתי, אבל זו עבודה ידנית על הרבה ערכים. בשלב ראשון אפשר כמו שעשיתי עכשיו בגאוגרפיה של תוניסיה. אני אתן דוגמה משולבת בערך אחר

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

למה זו עבודה ידנית? אם יודעים ש"גאוגרפיה של תוניסיה" מדבר על תוניסיה יש כבר את שם המדינה. אורל ורוחב ניתן למשוך מויקינתונים ולהשתמש בהם במפת מיקום

בורה בורה (שיחהתרומות)
בורה בורה (שיחהתרומות)

יונה ראה את הניסיון עם התבנית החדשה בגאוגרפיה של לבנון. איך הופכים אותה לתבליט? צריך להוריד את המלל "גאוגרפיה של לבנון" שהיא שותלת. אם זה עובד טוב, נכניס אותה לתוך התבנית עצמה

Mbkv717 (שיחהתרומות)

בורה בורה בשביל זה אתה צריך לעשות סוג=ריק ובשביל תמונת תבליט תמונה=תבליט. לא ברור לי איך אפשר לעשות את זה אם שואבים רק מוויקינתונים.

בורה בורה (שיחהתרומות)

משתמש:Mbkv717 תודה. עדכנתי את התבנית הראשית. תוכל לראות את גאוגרפיה של לבנון עכשיו. מייקי, כל שנותר הוא להשאיר רק סט אחד של מפות למטה בתבנית. שים את "מפת מיקום מוויקינתונים|סוג=ריק|תמונה=תבליט" (כתבנית) כברירת מחדל בתבנית וזה יעבוד על כל הערכים.

ערן (שיחהתרומות)

קשה לקרוא את שמות המקומות במפת תבליט (לפחות זו שבגאוגרפיה של לבנון). אני חושב שמוטב לא להציג שמות מקומות במפת תבליט, או לחילופין לבחור מפות תבליט שבהן סכמת הצבעים בהירה. (בסגנון של קובץ:Libanen ditu1.PNG רק ללא סינית )

בורה בורה (שיחהתרומות)

בסדר מבחינתי, רק שיונה לא אהב שתי מפות בערך... יש מפות כמו גאוגרפיה של יפן ששם זה נראה טוב יותר

בורה בורה (שיחהתרומות)
קרלוס הגדול (שיחהתרומות)

מסכים עם יונה. מיותר שתי מפות שהן אותו דבר. ברמת העיקרון ערן צודק, יש כמה מפות כהות מדי, אבל גם הן לדעתי עדיפות על מפה ריקה או מפה מדינית לבנה ~~~~

בורה בורה (שיחהתרומות)
יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

מפת תבליט כהה אומרת שיש הרים באיזור. אז במפת יפן אין בעיה וכן ברוב מפות העולם. אולם יש כמה מדינות הרריות ששם זה ממש כהה. שוויץ למשל. מוזר שזה ככה גם בלבנון. אולי אפשר ליצור מפת תבליט בהירה יותר.

בכל מקרה, אני בעד מפת תבליט בתבנית ואם צריך, אז להוסיף בערך עצמו מפה מדינית אבל לא כברירת מחדל בתבנית.

Mbkv717 (שיחהתרומות)
יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

Mbkv717 מה דעתך על מפת מיקום פוטוגרפית כהה שמקשה על קריאת הכיתוב?

Mbkv717 (שיחהתרומות)

עדיף לדעתי מכלום.

בורה בורה (שיחהתרומות)

טוב, יש כאן את ארבעת הבכירים בענייני מפות שתומכים במפת תבליט. מייקי סדר שתהיה בערך רק מפה אחת והיא תהיה תבליט עם כיתוב בסוף הערך. זו תהיה המפה "מפת מיקום מוויקינתונים|סוג=ריק|תמונה=תבליט" (כתבנית) כברירת מחדל בתבנית וזה יעבוד על כל הערכים.

Mikey641 (שיחהתרומות)

בורה בורה, סבבה, אבל למה בסוף הערך ולא במקום התמונה?

בורה בורה (שיחהתרומות)

ראה מה יונה כתב לעיל: "אישית אני לא מבין את הצורך בשתי מפות, מספיק מפת תבליט למטה (כמו בכל התבניות שהמפה למטה)." אני מסכים איתו. מפת תבליט עם מצייני מקום