נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

BDaniel (שיחהתרומות)

שלום, ראיתי כאן את הדיון על פורטל צרפת. האם יש שם רוב בעד? כפי שזכור לי, צריך שיהיה הרוב שבעד (ההצבעה בעלת הרבה אנשים) ואילו היה שם אחד בעד לפורטל שהוא: אנדרסן. Hanay העירה שם כמה הערות וזהו. אין עוד מישהו שהעיר או הצביע. יש להבהיר כי בדף הפורטלים המבוקשים - כתוב: "לפני הכול: אל תפתחו פורטל חדש ללא התייעצות מוקדמת בדף הדיונים לנושא זה".

Hanay (שיחהתרומות)

שאלתי שאלות הבחנה, לא ניתנו להן תשובות מלאות. בלי מענה לשאלות האלה אי אפשר לפתוח את הפורטל, צריך לראות קודם שיש לו בשר.

Mikey641 (שיחהתרומות)

קודם כל אתחיל בזה שפתחתי את הפורטל לפני איזה חודש בעקבות פנייה של משתמש מסוים, אני לא בדיוק זוכר את השם שלו, אתם מוזמנים לחפש בארכיון אבל החיפוש בזרימה לא ממש נוח כך שלוקח הרבה זמן למצוא. בכל מקרה, מה שאני רוצה לומר זה שפתחתי את הפורטל לפני חודש והדיון התקיים לפני שנתיים, זכרתי רק שרציתי לפתוח פורטל בנושא צרפת אבל לא זכרתי על דף הדיונים, באמת. לא הסתכלתי בדף הפורטלים המבוקשים, ובדר"כ אדם שרוצה לפתוח פורטל לא יסתכל בדף הזה אלא בדף הזה ואין בו שום מידע על זה.

בקשר לשאלות ששאלה חנה. הייתי אז ויקיפד מתחיל ביותר ו"לא הבנתי מהחיים שלי". אני אפתח דיון מחדש בו אענה על כל השאלות באופן מסודר.

Hanay (שיחהתרומות)

אני מסכימה אתך בקשר לזרימה, אז למה אתה משתמש בו . ולגבי לפני שנתיים ועכשיו, זה לקח קבוע של כל עורך לאחר זמן פעילות, אבל פעמים רבות עורכים חדשים לא מבינים זאת וכועסים.....

Mikey641 (שיחהתרומות)

בזרימה אני משתמש כי אני אוהב את הכתיבה של הטקסט, יותר אסתטי בעיני, אין התנגשויות עריכה

IKhitron (שיחהתרומות)

אתה מתכוון שאין טיפול בהתנגשויות עריכה, וכשהתנגשות קוראת, המידע פשוט נעלם.

Mikey641 (שיחהתרומות)

אין התנגשויות עריכה פשוט, או לפחות ברוב המקרים. בקוד ויקי אם אתה התחלת לערוך ב13:14:00 אבל מישהו כתב משהו ב13:14:20 ואתה רק סיימת לכתוב ב13:14:50, אתה תצטרך להעתיק את ההודעה שלך ולשלב, שזה תהליך די מייגע, לפחות עבורי, לעומת זאת בזרימה, גם אם לא ראית את ההודעה שהמישהו המסוים כתב, ההודעה שלך פשוט תישמר אוטומטית אחריו ללא שום התנגשויות.

IKhitron (שיחהתרומות)

כן, זה קואה לעיתים הרבה יותר רחוקות, אבל כשזה קורה זה הרבה יותר הרסני. השאלה היא מה יותר טוב. יגאל