שיחה:אאודי Q5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת חובב המכוניות בנושא מס' הערות

מס' הערות[עריכת קוד מקור]

משתמש:חובב המכוניות, משתמש:Barak a, משתמש:גארפילד כמה הערות כלליות בעקבות עריכת הדף:

  1. אבזור - אין צורך לעשות רשימת מכולת של כל מה שנמצא במכונית. אם יש טכנולוגיות ייחודיות, מערכות מיוחדות, או אבזור שלא מוצאים בדרך כלל יש לציין זאת. בשנת 2021 מערכת מולטימדיה, כריות אוויר וחלונות כהים הם סטנדרט.
  2. מתיחת פנים - זהו הביטוי הנכון כמדובר על שינויים ברכב במהלך חייו של דור מסויים, ולא "עיצוב מחדש". (יהונתן כתב בהתחלה נכון)
  3. נפח מנוע במכוניות מציינים עם מספר אחרי הנקודה, גם במקרה שמדובר באפס. מקובל לכתוב 3.2 ליטרים, 1.6 ליטרים וגם 2.0 ליטרים.
  4. היה כאן סלט שלם בין מכוניות הדור השני ובין הדור השני לאחר מתיחת הפנים. ניסיתי לסדר את הדברים בצורה מסודרת של לפני/אחרי מתיחת הפנים.
  5. המחיר בישראל לא ממש חושב, אלא אם כן מדובר במחיר חריג (גבוה או נמוך). זה נכון לגבי המחיר בשאר המדינות.
  6. אין צורך לתרגם כותרות של מקורות באנגלית לעברית. אגב, בעייתי מאד לכתוב כזה ערך ללא הסתמכות על מקורות באנגלית. המקורות בעברית מתייחסים בעיקר לרכבים שמגיעים בסופו של דבר לישראל או משווקים באירופה. ישראל היא שוק קטן מאד במונחים של עולם הרכב העולמי. אם מסתמכים רק על עברית מפספסים נתונים על השווקים הגדולים בצפון אמריקה וסין.

בתקווה שההערות יעזרו לערכים הבאים. Eladti - שיחה 16:00, 23 בפברואר 2021 (IST)תגובה

תודה על ההערות. לא הכרתי את המושג מתיחת פנים, למדתי משהו ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 16:01, 23 בפברואר 2021 (IST)תגובה
Eladti תודה על ההערות זה מאוד עוזר אולי תעבור על משתמש:חובב המכוניות/בוגאטי שירון סופר-ספורט 300+ אשמח להערותיך אם יהיו
בברכה י.חדברו איתי!ערכים שכתבתי • י"א באדר ה'תשפ"א • 20:44, 23 בפברואר 2021 (IST)תגובה