שיחה:אגם טיטיקקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לגבי שבט האיימרה שזו גם שפתם, צר לי לומר שתופעת האיים הצפים לא קיימת עוד וספק אם התקיימה באופן רציף. זו יותר תחושה רומנטית שאנשי המערב פיתחו כי ראו משהו דומה ואט אט כל ספר מכובד הזכיר זאת. האיים הם זמניים, לא תמיד קיימים ושימושיהם משתנים מפעם לפעם. אני בכל זאת מאמין למראה עיניים... והמבין יבין. דיברתי גם עם חברים משבט הקצ'ואה בנידון, וגם הם נראו משועשעים. מי שמגיע לפונו, בטוח שהוא ידלג מאי לאי, ולא כך הדבר כי אין איים ואולי לא היו מעולם. מדובר במעבורות פרימיטיביות ותו לא, שנבנות מעונה לעונה. ובכן, צר לי לאכזב. בן הטבע 19:14, 8 אוג' 2004 (UTC)

לבן הטבע שלום,

אני שבניגוד לך לא הייתי שם, יכול רק להתרשם מהאתרים שאני רואה. והרשת עמוסה תמונות של האיים הצפים.

לדוגמה:

וכל זה תוך 30 שניות של גוגל (כן אני יודע).

אביהו 20:17, 8 אוג' 2004 (UTC)
הוא שאמרתי, רפסודות ותו לא. הבט בעצמך וגם הן עונתיות. אולי התאכזבתי כי ציפיתי למשהו גרנדיוזי, אינני יודע, אבל אותן רפסודות מצויות בכל אמריקה הלטינית. מאזור האגמים הצ'ילה ועד סורינאם. בן הטבע 20:43, 8 אוג' 2004 (UTC)

הזכרתי את הקצ'ואה והאיימרה ולא אמרתי ששפות השבטים הן גם שפות רשמיות בפרו לצד הספרדית. בכל אופן, ביום מן הימים תגיע לטיטיקקה, לבטח מלה פז, אז זכור מה שבן הטבע אומר לך: לא להחמיץ את אזור הגבול בין פרו לצ'ילה. יש קניונים כה עמוקים עם קונדורים ששמים בכיס הקטן את הגרנד קניון. בן הטבע 20:49, 8 אוג' 2004 (UTC)

חברים, אני מבין שכנראה לא הייתם באגם[עריכת קוד מקור]

אז קודם כל האגם נקרא ה"פומה הכסופה", משום צורת הפומה היושבת עם מנהיג האינקה הראשון (לפי האגדה) כסופה מכיוון שמימיו נראים כסופים בשעות מסויימות..

לענייננו - אין באף מקום בעולם תופעה כמו האיים הצפים, האיים הצפים אינם מעבורות כי אם איי קש טבעי שגודל על המים.

הם קיימים, הייתי שם ודילגתי מאי לאי, האיים אמנם כרגע נשמרים כאתר תיירותי בלבד ואף אחד מתושבי האיים אינו שוכן שם בקביעות.

האיים אינם עונתיים, הם קיימים וצפים במקומות קבועים סמוך לחוף הפרואני.

ממליץ לכולם לבקר.

משוב מ-11 בנובמבר 2011[עריכת קוד מקור]

אגם גבוה ממנו הינו הTILICHO LAKE אשר שוכן הנפאל.... 109.160.189.51 20:12, 11 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

אגם טיליצ'ו (4,900 מטרים מעל פני הים) גבוה מאגם טיטיקקה (3820 מטרים מעל פני הים), אבל שים/שימי לב להגדרה בתחילת הערך "אגם טיטיקקה הוא האגם הגבוה ביותר בעולם (3,821 מטרים מעל לפני הים) הניתן לשייט אוניות וסירות". אגם טילצ'ו הוא אגם קרחוני (tarn) ששטחו הוא סביב 15 קמ"ר (פחות מעשירית משטח הכנרת שלא לדבר על אגם טיטיקקה ששטחו גדול פי 550), איש לא גר על חופיו, אין שם סירות, שלא לדבר על ספינות. אביהושיחה 21:13, 11 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]

טעות בהגדרת אגם טיטיקקה[עריכת קוד מקור]

האגם הינו בוודאות לא הגבוה בעולם! תבחנו ערכים אחרים בויקיפדיה כגון: .Gurudongmar Lake, Lake Tsongmo ,Tilicho Lake ותבינו את טעותכם. תודה והמשך יום נעים.

יחיעם פ"ז 79.176.1.18 09:05, 6 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

שיניתי את הניסוח. אני מקווה שעכשיו יותר ברור שמדובר בגבוה ביותר הניתן לשיט אוניות וסירות. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ט"ז בתמוז ה'תשע"ב • 09:14, 6 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באגם טיטיקקה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:21, 8 במרץ 2024 (IST)[תגובה]