שיחה:איחוד הצלה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת DGtal בנושא הצעת פשרה

דף זה הינו עותק של דף הערך 'הצלה ישראל' המקורי אותו לקחו אנשי איחוד הצלה ושיבשו עד שבויקפידיה נאלצו לחסום את העריכה של הדף. (שווה להביט בדף השיחה בערך הצלה ישראל)

"הצלה ישראל" הינו ארגון המאגד בתוכו למעלה מחמש מאות!! מתנדבים המצילים חיים מידי יום בכל רחבי הארץ. הארגון דואג למתנדביו ומספק להם ציוד רפואי על מנת שיוכלו להמשיך ולהציל חיים. כמו"כ דואגת הנהלת הצלה ישראל לרווחת המתנדבים ומספקת למתנדבים מידי מס' חודשים אירועים ברמה מקומית וארצית על מנת לאפשר למתנדבים ולבני משפחותיהם לנוח מעט.

מאז עזבו מנהלי איחוד הצלה את ארגון "הצלה ישראל" ארגון הצלה ישראל החל לפרוח ולהתקדם בכל התחומים, אותם תחומים בהם נבלמה התפתחותו בעת שמנהלי איחוד הצלה היו חלק ממערכת הצלה ישראל.

כחלק מניסיון אנשי איחוד הצלה לפגוע בהצלה ישראל מופצות שמועות נטולות כל בסיס על מתנדבים ומנהלי הארגון והושחת דף הערך של הצלה ישראל באתר זה. הרקב בארגון זה מתחיל מלמעלה, מפקד איחוד הצלה אלי ביר אמר במפורש כי הוא ילחם בהצלה ישראל עד למחיקתה מהמפה.

קצת הרבה שטויות כתבת[עריכת קוד מקור]

את ערך הצלה ישראל בויקיפדיה אנחנו ערכנו ועשינו אותו וכעת כשהוא לא רלוונטי שינננו והחלפנו את מה שצריך להחליף. כרגע דרוש לי לערוך שינויים בערך.. בעקבות סניפים חדשים שהצטרפו ועוד פריטים נוספים החשובים לערך. אבקש לפתוח אותו לעריכה בשבילנו. תודה. איחוד הצלה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

הייתי שמח לפתוח את הערך, אבל אז הוא יבקש אותו דבר והמלחמה תימשך. האם תוכל להביא לי מקורות אובייקטיביים שלא שייכים לאחד הצדדים מהם אוכל ללמוד מה סדרי הגודל של כל ארגון, או לפחות היסטוריה מסודרת של הפירוד. ראה, כל רשימת הסניפים מיותרת ואפשר להסתדר בלעדיה (במיוחד כשמדובר ברשימה משתנה). מה שכן אפשר לכתוב על זה היסטוריה (ואני מתכוון רק לעובדות הכי יבשות - תאריכים, שמות, לא יותר), מטרות וכד'. ‏DGtal00:57, 12 באפריל 2007 (IDT)תגובה
אנונימי (לא באמת) יקר, דבריך כללו הכפשות חמורות במיוחד וכדי להגן עליך, מחקתי את רוב תגובתך. אנא זכור שישנם בתי משפט לתביעות קטנות ועל מילה לא נכונה אתה יכול להפסיד 17800 שקל די בקלות מאיזה אחד שנפגע (כמו למשל הארגון אותו הכפשת). כמו כן, לאור התגובה הנ"ל וההיסטוריה שלך עם הערך הזה, אני אוסר עליך לערוך את הערך גם אם תוסר ההגנה. ‏Yonidebest Ω Talk 01:02, 12 באפריל 2007 (IDT)תגובה

מעניין מאוד[עריכת קוד מקור]

כמה דברים..

אני עומד מאחורי המילים שלי וחבל שמחקת.. כי כל מה שכתבתי מופיע בחלק קטן מתביעה נגד הצלה ישראל המתדינת בבית הדין העליון... כל פנייה לבית משפט יכולה להביא אנשים משם אל מאחורי סורג ובריח...

אבל... מעניין מאוד שאת מה שכתב הראשון שאגב גם לא חתם בשם וגם אנונמי... והוא השמיץ את אנשי "איחוד הצלה" ולא זכה למחיקה או תגובה כלשהיא..

לגבי כמות המתנדבים או אישור על קיומם אני יכול להפנות אותכם אל כל המתנדבים בארץ ולשלוח לכם רשימה של מאות המתנדבים.. כמו"כ כל מי שרוצה מוזמן אלינו לפגישה במשרדים שלנו בירושלים רח' ירמיהו 78 ויוכל לקבל את כל המידע הדרוש ולשבת על כל הרשימות..

לדוגמא.. אני רוצה להוסיף ברשימת הסניפים את סניף אילת.. יש שם כ 15 מתנדבים חדשים כולם שייכים לאיחוד הצלה אפשר לפנות אל אחראי הסניף אבי חנו 050-9949014 ולברר אצלו.. כמו"כ סניף קריית אתא אחראי הסניף אלקנה 052-4209841

כל מקום או כל פיסקה הרשומה שם אנחנו עומדים מאחורי זה ואפשר לבחון אותנו ע"כ .. מס' הטלפון במשרדים הוא: 02-5002020

אבל... אנו יודעים שאותם מחרחרי ריב הנמצאים בהצלה ישראל ולצערינו יושבים גם פה... ימשיכו להרוס ולחבל בכל מה שניתן (כמו שכתבתי בהודעה הקודמת שבשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי היא נמחקה.. :))

התשובה שלנו לאותם שונאי ישראל... הוא עוד הקמת סניף.. עוד ציוד רפואי שמחולק.. ועוד הצלת חיים שמישהו עושה ברחבי הארץ..

אגב Yonidebest גם ברעננה פתחנו קבוצה .. תשמע עליה בקרוב..

מה לגבי העריכה[עריכת קוד מקור]

אבקש לפתוח את הערך לעריכה ואח"כ לסגור אותו חזרה. (איחוד הצלה)


איחוד הצלה,

מסתבר שלא כל האנשים בעולם הולכים שולל אחרי הבטחותיכם ושקריכם,

כך למשל מופיעה תחת הערך שלכם ברשימת הסניפים שלכם העיר ביתר בה אין לכם סניף ואפילו לא מתנדב, וגם בני ברק השייכת להצלה גוש דן, ויסודות/חפץ-חיים וכל שאר יישובי האזור השייכים להצלה דרום, שוהם השייך להצלה ישראל, יבניאל שהוא סניף של הצלה ישראל ולא עוד אלא שהוא מצהיר כי אינו מוכן להיות קשור בשום צורה לאיחוד הצלה.

בקיצור, רשימת הסניפים שלכם זקוקה לריענון מהיר. אולי פשוט היא נשארה מהאתר של הצלה ישראל אותו העתקתם ושיניתם את הפרטים הרלוונטיים?

ועוד שקרים.. כתבתם בדף הערך שלכם שהתקנתם ערכת החייאה בכותל המערבי, נכון.. רק שכחתם לציין שהתקנתם אותה כשהייתם חלק מהצלה ישראל!!!

לכו תעשו שיעורי בית בנוגע למה שאתם עושים...

ופניה לוויקיפדיה,

נעלתם את הערכים ואנו מודים לכם על כך. אך לצערנו נעלתם את הערך הצלה ישראל כשהוא מכיל מידע שקרי ושגוי אותו הזינו אנשי איחוד הצלה על מנת להשמיץ את ארגון הצלה ישראל. נשמח אם תוכלו לשחזר את הדף למה שהיה במקור לפני ניסיונות העריכה הנלוזים.

_________________________________________________________________

אכן לצערינו בעבר היינו תחת המערכת המושחתת של הצלה ישראל וגם היינו צריכים לשקר מדי פעם כדי לנפח את הבלון הזה... אנו מודים לקב"ה שהכניס בנו שכל ובינה להיפרד מאותם מושחתים שעשו הרבה כסף כל גבינו וגב מאות המתנדבים.. ואכן פתחנו ארגון חדש עם מאות המתנדבים שאמרו מה שהם חושבים על הארגון המושחת ועוד מאות חדשים.. כרגע אין לנו צורך כלל לשקר או לנפח וב"ה יש לנו עשרות סניפים ועשייה רבה כך שזה מיותר..

לכן אני מבקש מהמנהלים היקרים לפתוח את הערך שלנו עמ"נ להוסיף ולתקן הרבה דברים נצרכים כל הוספה או תיקון נשמח לשלוח אסמכתא שאכן זה כך. (איחוד הצלה)

חברה' חילול השם[עריכת קוד מקור]

בתור חרדים אני מצפה לקצת יותר הגינות. ביישתם אותנו? לא. אבל אתם צריכים להתבייש בעצמכם. אוראל 04:24, 23 באפריל 2007 (IDT)תגובה

בהחלט כך.. אני איתך בכל מילה אנו מתביישים בארגון חשוב כמו הצלה ישראל שכ"כ השחית לצערינו נאלצנו לפתוח ארגון חדש על טוהר המידות בשם "איחוד הצלה" כולם מוזמנים לבא ולבדוק אותנו.. רח' ירמיהו 78 ירושלים.


איחוד הצלה, שאלו אותך שאלה לגבי שקרים שאתם מפיצים באינטרנט לגביכם, חוץ מהשמצות לא ראיתי תשובה. כנראה שהכותב הראשון צדק. אתם טובים בלהשמיץ.

__________

מה אתה טיפש?? הוא ענה לך.. שהוא רוצה לפתוח ולערוך.. אחרי העריכה תגיד אם יש שקרים או לא.


מישהו כתב את רשימת הסניפים האלו לפני שזה ננעל, לא?

הצעת פשרה[עריכת קוד מקור]

כיוון שעיקר העריכות היו סביב רשימות הסניפים ההצעה שלי היא פשוט להוריד משני הערכים את רשימת הסניפים ולא לציין מספרים. גם במישור העקרוני ויקיפדיה איננה רשימת סניפים. אומנם במגן דוד אדום יש רשימה דומה, אבל שם מדובר בסניפים סטטיים עם סד"כ ומבנה קבועים ומוגדרים ואילו פה מדובר ב"כוחות" ניידים במהותם וקטנים בדרך כלל (כך שגם אדם אחד עם טוסטוס חירום שגר בעיר יכול תיאורטית להיחשב "סניף").

בעניין אחר ובסוגריים: לגבי דיונים משפטיים בבתי דין רבניים ובתי משפט - אין הצדקה לפירסום מידע עד שיהיה פסק דין רשמי (עם עדיפות לפס"ד חלוט). עד שלא יוצגו נתונים שכאלה, אין להזכיר אותם בערכים, פה לא כותבים עיתון. ‏DGtal22:36, 26 באפריל 2007 (IDT)תגובה


הצלה ישראל: מבחינתי ניתן להוריד את רשימת הסניפים מ-2 הערכים. לגבי מספרי מתנדבים אני חושב שזה נתון חשוב ומראה על גודלו של הארגון. לכן, מה שאני מציע זה לפתוח לעריכה חד פעמית את 2 הערכים, כל אחד יציין את הנתונים הרצויים לו ואז לנעול אותם שוב על מנת לחסום את אופציית השינויים. לגבי הערתך על בית הדין אני מקבל ומסכים.

"את הנתונים הרצויים לו"? אני ואחרים משתדלים לכתוב פה עובדות ולא את המספרים המוגדלים או המוקטנים שכל צד (ואולי צד ג') מפיץ אנונימית (אם זה היה דיווח רשמי לרשות ממשלתית או לפחות הודעת דובר רשמית אז יש למספר שכזה אמינות סבירה). אגב, מאיזה ארגון כבודו? ‏DGtal00:23, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה

א. אני מארגון הצלה ישראל. ב. במה שכתבתי הנתונית הרצויים לו הכוונה הייתה נתונים אמיתיים. אם אתה רוצה מסמך רשמי, רק תגלה לי לאן לשלוח ותקבל. פשוט כרגע למשל בדף הערך שלנו מופיע 50 מתנדבים כאשר המספר הנכון הוא מעל 500 ובמספר האופנועים רשום 10, המספר הנכון הוא קרוב למאה. הבעיה שהיתה לי היא שלא היה לי למי לפנות בצורה רשמית, אם יש לאן, אשמח לשלוח פניה רשמית.

לכן אני תומך במה שהצעת, נתקן את הערכים למצב הנכון ונוכל לנעול שוב בלי שתהיה פגיעה נוספת בדף הערך וכנגזרת ישירה מכך גם בארגונים. ____________________________________________________

אכן הוא מייצג את הצלה ישראל.. וההוכחה הכי טובה לכך השקרים שהוא ממשיך להפיץ... לדוגמא הצלה ישראל בכל שנות קיומה קנתה סה"כ 68 אופנועים... לאחר ההיפרדות נאלצה הצלה ישראל למכור אופנועים .. והיא מכרה כ 20 אופנועים... איך בדיוק מגיע ל 100 ??? עכשיו ברור למה הוא רוצה לפתוח את העריכה להמשיך להפיץ את השקרים הנוראים.. גנבתם מליונים.. שבו בשקט. תתחבאו.. כנ"ל לגבי 500 מתנדבים.. חחח... אגב לכל מה שאני אומר יש לי מסמכים מאומתים.. אגב מי שלא קרא עדיין את דו"ח רשם העמותות נגד הצלה ישראל.. מוזמן לקרוא.. ואז יראה מקצת מהגנבות והשיטות כיצד הם נעשו.. אגב.. ההמלצה היא להעביר את החומר למשטרה ולסגור את העמותה.

____________________________________________________

איחוד הלצה,

רק תסביר לי בבקשה 2 דברים. א. אם רשם העמותות המליץ לפרק את העמותה ולהעביר את החומר למשטרה אז למה זה עדיין לא קרה? ב. למה בבית הדין (שאתם בחרתם כי אתם הנתבעים) אתם תמיד מפסידים?

לא כולם עוורים, ולא כל מסמך מזוייף שאתה מחזיק מוכר את השטויות שאתה מנסה למכור. בקרוב אעלה לכאן סריקה של דף שאתה כתבת אדון איחוד הצלה ושם כתוב בגדול וברור - יותר מ-100 אופנועים! אז תחליט, איפה שיקרת כאן או שם? יודע מה.. לא משנה.. אני חושב שמובן לכולם עם מי יש להם עסק.

DGtal קולך לא נשמע מזמן וחבל, מה אתה אומר? מה עושים מול הטרדות סדרתיות מסוג זה?

אשמח לתגובה ממך.

_____________________________________________________

דובר הצלה ישמעל...

הנה הסבר.

א. יש תהליך מאז שממליצים עד שזה קורה.. אבל כל אחד יכול להיכנס לרשם העמותות ולקבל את הדו"ח מי שישים פה את המייל שלו יקבל את זה לשם.. כך שאל תעשה צחוק מעצמך ..

ב. התכוונת הפוך .. למה אנחנו מנצחים.. ועובדה שמי שעירער לבית הדין הגדול זה אתם.. מישהו שמע על מנצחים שמערערים.. לך תעשה שיעורי בית!!

עדיף בתור דובר אולי תלך לדברר את מעשי אביך.. וד"ל.

סיכום ביניים[עריכת קוד מקור]

כיוון ששני הצדדים עוסקים בחילול ה' מסיבי ולא טורחים להביא עובדות ברורות ומגובות בראיות, אין לי הרבה ברירה אלא למחוק מהערכים את כל רשימות הסניפים ואת הנתונים המספריים. אם מישהו רוצה להביא מספרים, ראיות, פס"דים וכו' הוא מוזמן להביא את כל הנתונים כאן, לא במייל ולא בעקיפין. אני אשתדל לבצע את הדילול בהקדם.

אזהרה לכל הצדדים: יש מדיניות שקרויה ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אתם עוברים כרגע על כל הכללים ואני לא יודע למה אני לא פשוט מוחק את כל הטקסט שנמצא בפסקה מעליי ומכיל 90% הוצאת שם רע (מפעיל אמיץ ממני מוזמן למחוק). אם תת-רמת הדיון הזו תימשך, מי שישתמש בלשון כזו ייחסם ואולי נאלץ לחסום גם את הדף הזה וכולם יפסידו. ‏DGtal09:58, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה

ביצעתי את הקיצוץ המובטח. ניסיתי לתמצת בצורה לא פרסומית והשמטתי נתונים מספריים מהסיבות שניתנו. הערכים נראים לצערי במידה רבה כמו תאומים סיאמיים ואני לא בטוח שמה שכן שונה מוצדק ב-100%, אז אשמח להערות. ההתייחסות למצעד הושמט מהערך על הצלה ישראל כיוון שהתכבה בקישור הזכירה דווקא את האיחוד. ‏DGtal22:51, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה

Dgtal,

א. תודה על תיקון העיוות בערכים הנ"ל. ב. בערך הצלה ישראל נשמט חלק אשר מופיע בערך איחוד הצלה והוא רלוונטי גם לגבי הצלה ישראל.

מצ"ב הקטע החסר:


בנוסף לאבזור כונני מד"א הדתיים החברים בארגון, מקיים "הצלה" פעילויות שונות בנושאי עזרה ראשונה, חילוץ ואיתור נעדרים:

התקנת ערכות החייאה במקומות הומי אדם. עזרה למשטרת ישראל באיתור נעדרים. אבטחה רפואית באירועים גדולים בציבור החרדי.


הנה מס' לינקים אשר מאמתים את הדברים...

אבטחת רפואית באירועים:

http://hydepark.hevre.co.il/upload0307/200746_1574713130_DSC_0024.JPG http://hydepark.hevre.co.il/upload0307/200746_204215427_DSC_0076.JPG http://hydepark.hevre.co.il/upload0307/200746_2425373_DSC_0130.JPG http://hydepark.hevre.co.il/upload0307/200746_27322209_DSC_0277.JPG


חיפושים:

http://chat.hydepark.co.il/upload0407/2007425_14293510913_IMG_2913.JPG הטרקטורון של הצלה ישראל במהלך חיפושים אחר אדם שנעדר באלעד.

לגבי תיבת החייאה, אני אעלה מחר תמונה של תיבת ההחייאה הממוקמת בכותל.

בנוסף, אשמח אם תכניס לינק לפורום הצלה ישראל בהייד פארק: (מצ"ב)

http://chat.hydepark.co.il/forum.asp?forum_id=18639

_____________________________________

שמחתו של דובר הצלה ישראל ברורה.. הרי כל מטרתו הייתה שימחק רשימת הסניפים באיחוד הצלה רשימה אשר 99% ממנה היא מדויקת. בעוד שרשימת הסניפים הדלה של הצלה ישראל מביישת את הנכתב בערך.. בגילגולי לשון אכן הוא הצליח להביא לכך שנמחק וחובל הערך של איחוד הצלה... באיחוד הצלה לא מתפלאים על כך.. היות ואנשי הצלה ישראל הנתפסו בגנבתם התנהגו ומתנהגים בצורה בריונית לאורך כל הדרך. ומדי פעם אף מצליחים לגרור אחריהם אנשים תמימים וישרים. ארגון "איחוד הצלה" ימשיך לקדש שם שמיים ולהציל חיים בכל הסניפים בארץ למרות שאסור שהם יהיו מוזכרים בויקיפדיה.


הנה ריכוז של פסקי הדין בדיונים בין הצלה ישראל לאיחוד הצלה

http://chat.hydepark.co.il/topic.asp?topic_id=2208247

___________________________________

חחחח... לראות ולצחוק .. כאחד שמבין בפסקי דין זוהי בדיחה אחת גדולה. אין פה שום פסק נגד וחוץ מזה אני ראיתי פסקים של בית הדין הגדול שביטל את כל הפסקים האלו וקבע אחרת. אני יבקש ממי שיראה לי אולי יביא את זה לכאן.


עדכון חדש (29.5.07)

בפסיקה חסרת תקדים כתב בית הדין כך:

"לאחר העיון ושיקול מחליט בית הדין ומצווה: אוסרים על הנהלת "איחוד הצלה" ו"רסקיו-הצלה ארה"ב" כל פעילות מכל סוג שהוא באירונים הנ"ל או תחת שם אחר, לרבות גיוס כספים, עד להוראה אחרת של ביה"ד.


לינק לפס"ד כולו: http://hydepark.hevre.co.il/upload0507/2007529_15295019242_image001.jpg

סיכום ביניים 2[עריכת קוד מקור]

ראיתי את עיקרי פסקי הדין שהובאו ואני לא מוצא שיש מקום להזכיר את הכל בערך, בפרט כשיש בי"ד שונים וכל צד די מצפצף על הצד השני. אם יהיו מקורות מסודרים מצד ג' (נניח, כתבה בעיתונות החרדית או הכללית) נשמח להוסיף, אבל כרגע אין טעם להיכנס לדיון משפטי כשאין פסק דין מחייב וסופי.

אני שוב מזהיר משימוש בבמה זו להשמצות, הכפשות וכו' או מעריכת דברים של הצד השני למטרות היזק. לאור ההתנהגות הנ"ל אני גם לא מוצא אפשרות להוריד את ההגנה. ‏DGtal22:30, 30 במאי 2007 (IDT)תגובה


הצלה ישראל: אני מסכים איתך שאין טעם להזכיר הכל בערך, לא למטרה זו הבאתי את זה כי אם כדי שתראה אתה ותבין על מה מדובר, וכשיהיו כתבות אעלה לכאן לינק ע"מ שתוכל לראות.

מה שכן, הצלה ישראל עושים עוד כמה פעילויות חשובות:

  • התקנת תיבות החייאה התלויות במקומות הומי קהל ברחבי הארץ
  • חיפושים אחרי נעדרים, הדרכת הורים בקורס נאמני החייאה
  • הדרכת חובשים בקורסים מתקדמים.
  • הארגון מפעיל כולל ללימודי הלכות הצלה, במיוחד בשבת.
  • גל ארצי המחבר את כל חובשי הארגון לרשת קשר אחתלטיפול באירועים בשטחים בין עירוניים.
  • תמיכה ביישובי הדרום במתקפת הטילים על שדרות והסביבה באמצעות משלוחי ציוד רפואי והתנדבות בתחנת שדרות

אשמח אם תוכל להוסיף את הפרטים הנ"ל לערך.

מצ"ב לינק למספר תמונות לגבי שדרות: באשכול זה ניתן לראות תמונות מתגבור תחנת מד"א בשדרות, והעברת ציוד לסניפי חלוצה (אזור שדרות)

http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2216605

אנא, כנס לפורום, תראה שם הרבה מידע על פעילותנו במהלך הזמן..


תוספת קטנה: הנה לינק לכתבה שפורסמה היום בYNET בעניין

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406995,00.html

אני שמח שיש עוד פעולות חיוביות של הארגון, אך אין טעם לכתוב על כל פעילות חד פעמית או סטנדרטית של אחד הארגונים. הקישור ל-YNET כבר יותר מסודר, אבל אין טעם להיכנס באמצע לפרטי סכסוך משפטי (במיוחד כשהם אפילו לא מדברים זה עם זה וכל פס"ד הוא במעמד צד אחד). התוספת הנייטרלית היחידה שיש טעם להוסיף כרגע היא שנת הקמת הצלה ישראל (1991). ובמטותא מכבודכם, אולי תירשמו? דיונים עם רוחות רפאים וירטואליות הם עסק מתיש. ‏DGtal20:26, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה

הצלה ישראל: עכשיו, כשאני כבר לא וח רפאים אשמח אם תוכל לתקן טעות סופר שנפלה בערך הצלה ישראל..

-- מהות הארגון ופעילותו כל איש "הצלה" הינו איש מד"א, ארגון "איחוד הצלה" דואג לאבזר את המתנדבים ולגבות את מד"א בציוד נוסף חדשני ומקצועי ---

כתבת איחוד הצלה במקום הצלה ישראל בערך של הצלה ישראל, ובהזדמנות זו אשמח אם תוכל להוסיף את הפעילויות שאנו עושים אשר ביקשתי בדף זה קצת יותר למעלה.

תודה רבה.

לא הבנתי איפה אתה רוצה שאוסיף את המשפט הזה. האם בסמוך לכתבת 1:0 תרצה שאוסיף את כתבת 1:1 (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3408236,00.html) ? ‏DGtal01:30, 7 ביוני 2007 (IDT)תגובה

לא. את הכתבה לא הבאתי כדי שתכניס לערך אם כי אני לא מתנגד, הבאתי את הלינק כדי להראות לך על מה מדובר. וכבר יש התפתחויות נוספות בעניין עם בית הדין אבל זה לא המקום להרחיב.

מה שאני ביקשתי זה להוסיף את הפעילויות שאנחנו עושים בנוסף להגשת עזרה ראשונה בשטח, ובנוסף לתקן את הטעות המופיעה תחת הכותרת מהות הארגון ופעילותו, שם כתוב איחוד הצלה במקום הצלה ישראל (בערך של הצלה ישראל).

תיקנתי את הטעות. לגבי רשימת הפעילויות - הסברתי למעלה למה אין הצדקה לכתוב כל פעילות ופעילות שהארגון עושה. בברכה, ‏DGtal14:34, 7 ביוני 2007 (IDT)תגובה

איחוד הצלה[עריכת קוד מקור]

למעשה מי שמעורה בשטח מבין שאיחוד הצלה הוא זה שמראה נוכחות בכל המקרים