שיחה:איתן אורנשטיין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משוב מ-28 בדצמבר 2019[עריכת קוד מקור]

וחבר של אפי נוה 109.65.227.50 03:06, 28 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

תביא מקור. יואב ר. - שיחה - נופי חלונות 10 10:09, 28 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
הנה מקור - כשמקשיבים להקלטות בין אפי נוה לשופט הבכיר איתן אורנשטיין, קשה להאמין למה ששומעים. NilsHolgersson2שיחה 22:02, 20 במרץ 2024 (IST)תגובה

גילוי נאות[עריכת קוד מקור]

ערך זה נערך בידי מיכל דגן (שיחה | תרומות | מונה) מדוברת בתי המשפט ב-4 בנובמבר 2014, כפי שניתן לראות כאן: (הבדל). בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"א • 14:36, 23 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

צו המניעה ל - UBER[עריכת קוד מקור]

בסוף נובמבר 2017 הוציא כב' השופט אורנשטיין צו מניעה לפיילוט של Uberday בתל אביב, במהלך שלמעשה סגר את האפשרות לפתיחת שוק ההסעות לנהגים פרטיים. זה מהלך בעל השפעות נרחבות ומתוקשרות (לאור עזיבתה של UBER את ישראל לאחרונה) שלדעתי ראוי להיכלל בערך (אם כי אינו שייך לקטגוריה של הסדרי נושים של חברות גדולות שמפורטת בערך.

https://www.kan.org.il/content/kan-news/%d7%9b%d7%90%d7%9f-%d7%9b%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%99/230287/ נוף כרמל - שיחה 19:47, 25 ביוני 2023 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באיתן אורנשטיין שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 18:10, 10 במרץ 2024 (IST)תגובה

מילה טובה[עריכת קוד מקור]

לפני שנים אחדות הייתי צד בסכסוך רב משתתפים שבו שפט אורנשטיין, וטיפולו בעניין זה היה מעורר התפעלות, הן בבקיאותו הרבה בחומר והן בתוצאה הסופית, שלהבנתי הייתה טובה לכל הצדדים. דוד שישיחה 21:50, 20 במרץ 2024 (IST)תגובה

שיחותיו עם אפי נווה[עריכת קוד מקור]

בעריכה זו הסיר משתמש:Yuri שני דברים (בפסקה שהוספתי לפני כמה ימים):
(א) את הטענה שהיה מדובר בעסקאות "קח-תן" - שינה לטקסט שאומר ששני הדברים קרו "במקביל". אז קודם כל - זו לא פרשנות של העורך האנציקלופדי אלא טקסט מפורש של הכתב (חיים לוינסון), ונכתב עם הרבה צידוק - כיוון שהדברים נאמרים מפורשות על ידי נווה -"אתה נותן רק התחייבות אחת, אחת! אתה מעיף אותה מהתיקי נזיקין, לא מעניין אותי לאן" - ממש תולה את הדברים זה בזה. גם אורנשטיין - אחרי שגנות פורשת אומר "אפי, אני פרעתי את החוב". דרושה מידה גדולה של היתממות לטעון שהדברים פשוט קרו "במקביל".
(ב) את הטענה שנווה ביקש לקדם שופטים "כלבבו"(בנימוק לפיו "ראיתי את הכתבה ולא זכור לי שראיתי משהו כזה ואין לי אפשרות לבדוק את המקור כי הוא רק למנויים בתשלום"). אז יש לי גישה למקור - וגם זה טקסט מפורש של לוינסון. גם זה נאמר מפורשות בהקלטות - אני מצטט פה מהכתבה:
"יומיים אחרי המינוי מצלצל נוה לאורנשטיין ומעדכן אותו כי הוא יקבל לבית המשפט שלו שופטת שהוא מאוד רוצה לקדם: שלומית יעקבוביץ. "בוועדה הבאה נדחף את חסדאי ופלינר, ואתה מסודר", אומר לו נוה, "זה שניים שאני כל כך אוהב אותם". בשיחה אחרת, אחרי המינוי, הוא ממשיך: נוה: "פלינר, ממילא רצינו לקדם אותה, וגם חסדאי — חייבים לקדם אותו. וכל אלה שאני אומר, ממילא הם אנשים שצמודים אליך, שדבוקים לך לתחת, ואתה אוהב אותם ומעריך אותם והכול". אורנשטיין: "נכון מאוד". נוה: "אני בטוח שעד סוף השנה יהיו שתי ועדות, וכל השמות שאמרתי — אתה תמליץ עליהם". באחת ההתכתבויות ביניהם דנו השניים בשאלה אילו שופטים למנות למחוזי בתל אביב. אורנשטיין הציע את השופטת שרית זמיר. נוה הנחה: "קודם דורון וחנה". אורנשטיין השיב: "אכן". וכך היה."
NilsHolgersson2שיחה 15:11, 24 במרץ 2024 (IST)תגובה

מה שעיתונאים כותבים ומפרשים זה לא מה שאנחנו כאנציקלופדיה אמורים לכתוב. לעסקאות "קח-תן" יש משמעות מאוד ברורה - שוחד. לקבוע בערך אנציקלופדי שמדובר בעסקת "קח-תן" זו דרך אחרת לכתוב "נווה שיחד את אורנשטיין". העובדה שלוינסון, העיתונאי, כתב את זה בעיתון, לא נותנת לנו, עורכי אנציקלופדיה, את הזכות לכתוב את זה אוטומטית גם כן כעובדה בערך אנציקלופדי.
לפי מה שזכור לי, נווה אמר בשיחה שהוא חושש שהשופטת תתנכל לו בגלל שהוא קידם את אורנשטיין ולכן ביקש שלא תשובץ לתיקים שלו (העוסקים בדיני ניזקין). זה לא בדיוק תן וקח (אם כי אולי בית משפט יחשוב אחרת). האם אני באופן אישי מאמין בזה, לא ממש. לדעתי האישית נווה מושחת וככה גם אורנשטיין ושופטים רבים אחרים. מי שחושב שרק בפוליטיקה יש עסקאות מפוקפקות, שלא לומר לא חוקיות, והשופטים הם טהורים חי בפנטזיה. אבל דעתי אינה רלוונטית כאן, וגם לא דעתו של נילס או של לוינסון. אם המילה "במקביל" לא מתאימה, אפשר לחשוב על נוסח אחר. אבל אין מקום להגדיר שמדובר בעסקאות "תן-קח" כי יש לזה קונוטציה פלילית ובית משפט טרם קבע משהו בנושא.
לגבי סעיף ב', שוב, אין לי גישה לכתבה. ככל שהדברים נאמרו בכתבה אין לי התנגדות להוספתם אם כי אני לא אוהב את הניסוח "כלבבו". אני שב וחוזר שלא זכור לי שהדברים הללו היו בכתבה בערוץ 12 מה שנראה לי מוזר (אם כי אני מודה שואלי אני לא זוכר טוב). יורי - שיחה 15:28, 24 במרץ 2024 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באיתן אורנשטיין שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:51, 29 באפריל 2024 (IDT)תגובה