שיחה:אקסל רוז

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"בשנים האחרונות חזר רוז להופיע עם הרכב הנקרא "Guns N' Roses" גם כן, ההרכב מנגן את השירים הישנים של הלהקה, לצד שירים חדשים שנכתבו רובם על ידי רוז."

המשפט הזה לא קשור לחיים:) הכוונה היא אם כבר שסלאש חזר... רוז אפעם לא הלך>_<


תיאור אופיו של רוז כעובדה, או הסכמה ידועה - לא ראוי[עריכת קוד מקור]

"רוז היה ידוע כשתלטן ואנוכי, וככל שהתעצמה התהילה כך גם גדל האגו שלו". עיתונאי, דעתני וצהוב. לא יאה לערך אנציקלופדי על אדם, שתחום עיסוקו הוא הסיבה לכתיבת ערך עליו מלכתחילה.

"בשל התנהגותו עזבו חברי להקה רבים ואחרים הצטרפו". משפט סתמי ולא ברור האמור לסכם נקודת דרך מרכזית בתולדות הלהקה, שגררה לדיונים רבי מחלוקת בעולם, לכן אין סיבה שבערך העיברי תתומצת במשפט הזה. קצת תחקיר לא יזיק.

"התפרקה הלהקה עקב חילוקי דעות מקצועיים". לא נכון. העובדה שהלהקה לא היתה פעילה זמן כה רב לא מעיד על התפרקותה, וגם לא עזיבת חברי להקה שהצטרפו לאחר הקמתה. (!) --שרקמייסטר - שיחה 13:15, 23 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

אופיו של רוז,התפרקות הלהקה והאווירה הכללית של הכתבה:[עריכת קוד מקור]

לעניות דעתי,הכתבה מזלזלת עד מאוד ברוז,אדם שבנה את הרוק המודרני. על סמך מה נאמרו הדברים על אופיו של רוז?סלחו לי,האם כותב ערך זה הכיר אותו אישית?לדעתי לא. האמירה שהלהקה התפרקה בעקבות "חילוקי דעות מקצועיים"היא כללית ומוזרה מעט.קצת לפרט לא יזיק... גם התמונה של ההופעה בישראל דיי מזעזעת,ויכולה לגרום לשבץ למי שלא יודע איך אקסל נראה באמת.תמונה מתקופתו הנוכחית זה נחמד,אבל לא תזיק תמונה מהתקופה הישנה והטובה.גם פרוט על הדיסק החדש יעשה רק טוב.

"רוז היה ידוע כשתלטן ואנוכי, וככל שהתעצמה התהילה כך גם גדל האגו שלו" אני לא יודעת מה להגיד ,מי שכתב את זה כנראה לא בדיוק יודע במי מדובר , הכתיבה עליו כאן לא מכבדת ,מטעה ודרוש שימחק המשפט הטיפשי וחסר הקשר למציאות הזה. זה מה שנקרא להגיד בלי באמת לדעת. פשוט מרגיז.

שיניתי מעט את הניסוח והשמטתי את הקטע על ה"שתלטן ואנוכי", תודה. איתי פ. - שיחה 23:42, 18 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]

ניסוח מוטעה מאוד[עריכת קוד מקור]

"הוא חבר הלהקה היחיד שנותר מהרכבה המקורי"- לא ברור במשפט זה מה הכוונה. האם הכוונה ששאר חברי הלהקה לא בחיים? (2010). אם כן, הרי שדבר זה שקרי לחלוטין. יש לשכתב משפט זה לנוסח מובן יותר. בשנת 1992 הופיע עם קווין [Queen]באצטדיון וימבלי כאשר הוא שר את השיר We Will Rock You

עריכה מחדש[עריכת קוד מקור]

מתכוון לערוך מחדש את הערך בקרוב, בהתאם לדף באנגלית. כמה שיותר מקורות נכונים ויותר פירוט. Slam007 - שיחה 18:49, 21 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]