שיחה:ברית הכוכבים החופשיים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קיום הערך[עריכת קוד מקור]

לדעתי אין לערך זכות קיום עצמאית משל עצמו (אם כי אולי אתבדה). מה שעדיף לעשות הוא ערך שעוסק באופן כללי בגזעים של סטאר קונטרול. כזה ערך יכול להיות מרתק. גדי אלכסנדרוביץ' 19:15, 3 אפריל 2006 (UTC)


וואללה לא יודע, סה"כ תרגמתי את מה שהיה בויקיפדיה באנגלית לעברית.. יואב פלד 01:07, 4 אפריל 2006 (EDT)

ראשית, אם אתה מתרגם מהאנגלית לעברית, כדאי תמיד להוסיף קישור לאנגלית בתוך הערך. שנית, כשמתרגמים מעברית לאנגלית רצוי להתחיל "מלמעלה למטה" - כלומר, מהערכים הכלליים והמקיפים ביותר. הסיבה לכך היא שבאנגלית יש תשתית בסיס כל כך גדולה שאין בעייתיות בהרבה ערכים "פזורים". אצלנו זה לא כך - הערך הזה די חסר פואנטה בינתיים כל עוד לא נכתב ערך מקיף על הגזעים (תראה כמה קישורים אדומים יש). גדי אלכסנדרוביץ' 06:51, 4 אפריל 2006 (UTC)


האמת היא שהתחלתי לתרגם ערכים אחרים שמקושרים בערך שהוספתי, אבל מישהו בשם "גילגמש" מחק אותם (ואפילו חסם אותי) בתואנה שהחומר שאני מוסיף הוא "זבל" אז אני לא כל כך יודע מה להגיד לך... תרגישו חופשי למחוק את מה שהוספתי וזהו. יואב פלד 14:25, 4 אפריל 2006 {EST}
חס ושלום. למה למחוק? אם לערך אין זכות קיום עצמאית, זה לא אומר שמוחקים אותו, זה אומרים שמרחיבים אותו והופכים אותו לחלק ממשהו גדול יותר. גדי אלכסנדרוביץ' 18:32, 4 אפריל 2006 (UTC)
אז אתה מציע פשוט לשלב את הטקסט בתוך הערך של "star control" ? יואב פלד 14:34, 4 אפריל 2006 {EST}
לא. כאמור, אני חושב שצריך לכתוב ערך יותר כללי על הגזעים השונים במשחקים והקשרים ביניהם (ולכן צריך לכתוב גם על ההיררכייה, ואולי גם על ההגמוניה). גדי אלכסנדרוביץ' 18:37, 4 אפריל 2006 (UTC)
באשר למחיקות - ככל שאני יכול לראות, גילגמש מחק רק ערך אחד שלך (אור-קוואן) ולא קרא לו "זבל". במקרה הזה אני מסכים עם המחיקה - הערך הכיל שורה אחת בלבד. זה לא מרגיש רציני. אני מציע שתנסה לכתוב ערך כולל על כל הגזעים במשחק - ואם תראה שהוא יוצא גדול מדי, נפריד אותו לערכים בודדים. גדי אלכסנדרוביץ' 18:37, 4 אפריל 2006 (UTC)