שיחה:דוד רויטמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

א. האם מישהו יכול להוסיף כאן את שלשת (או יותר) תמונותיו של רויטמן עם ובלי זקנו ואת הסיבה לכך. (לא נראה לי שיש בעיה של זכויות יוצרים) ב. אינני יודע למה כתב הכותב קיימת שמועה, המשפט אכן התקיים ורויטמן זכה בו, לאחר מכן הפכו רוזנבלט ורויטמן לידידים קרובים. מענין לציין בהקשר זה כי קוסביצקי הקליט את היצירה 'אשמנו מכל עם' בשנת 1930 ועל התקליט כתב אשמנו - רוזנבלט. באחד מתכניות הרדיו של מרדכי סובול הוא סיפר כי ב1939 במופע משותף של רויטמן והרשמן שר הרשמן את הקטע 'רחל מבכה' בציינו שלמד זאת מרוזבלט. רויטמן שלא יכל להבליג המתין עד שיסיים הרשמן את הקטע, ומיד כשירד הרשמן מאחרי הקלעים סטר לו על לחיו. זבולון קורטין נתמנה ע"י אגודת החזני לבורר בין השנים ופס"ד היה שכל אחד מן השנים יצטרך לעבור לפני התיבה בשבת ללא כל תמורה כאשר מהרוחים תוקם קרן צדקה.

אנונימי יקר, נשמח אם תוכל להביא מקור כתוב לעניין המשפט. נכתב כאן "שמועה" כי לפי הידוע לכותב לפחות זוהי אגדה המסופרת בקרב חובבי החזנות. אני אישית לא מצאתי מקור רציני. דjיxל - שיחה 00:00, 15 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בדוד רויטמן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:23, 22 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]