שיחה:דומניקו סקרלטי/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: דומניקו סקרלטי[עריכת קוד מקור]

מועבר היום להצבעה. 20:48, 21 בנובמבר 2010 (IST)

הערך הגיע למקום השני בתחרות "מקצרמר למובחר". מאז הוספתי והרחבתי בהתאם לביקורת עמיתים ואף הכחלתי עוד כמה קישורים. נראה לי, שהערך בשל עכשיו להמלצה.שלומית קדם - שיחה 11:23, 11 באוקטובר 2010 (IST)
מה יש פה להגיב? אני הסתכלתי בערך ההונגרי (הודות גוגל טרנסלט) ואני מניח שכך גם אחרים שהצביעו. מוסכם כי אין מדובר בערך מושלם (ולמעשה אין כאלה בויקיפדיה, שהרי אם היו היה צריך להזדרז ולחוסמם בפני עריכות נוספות) אך השאלה היא האם הערך מומלץ. אביהו ויורי סבורים שהחוסר הספציפי מונע מהערך להיות מומלץ; המצביעים שקדמו להם סבורים שהערך ראוי להיות מומלץ גם בהיעדר ההרחבה המוצעת (אף שהיא מבורכת ויכולה להיעשות בכל עת). כעת השאלה היא מה דעתך בשאלה הצרה הזו. נריה - שיחה 15:05, 6 בדצמבר 2010 (IST)
אם מישהו יצביע לפני על פרטים בערך ההונגרי שחסרים בערך העברי, אשמח לשלבם בערך. מה שצוין עד כה הוא, שהערך ההונגרי גדול יותר בהיקפו, כלומר, אני מתבקשת לנפח את הערך העברי בעוד ועוד פרטים, נחוצים או מיותרים, עד שיגיע למידותיו של הערך ההונגרי (שאינני יכולה לעמוד על טיבו, כי אינני יודעת הונגרית. האם מצביעי הנגד יודעים?). עברתי לפני שבועות רבים על המקורות שאביהו מצא באינטרנט, הוצאתי מהם מה שמצאתי לנכון והשאר, לפי שיקול דעתי, לא יוסיף לערך. למיטב הבנתי, ההצבעה כאן איננה עוסקת בתחרות בין הערך העברי להונגרי, וערך ויקיפדי איננו ביוגרפיה או עבודת מחקר. מי שחושב שהערך כפי שהוא עכשיו ראוי להמלצה, יצביע בעדו, מי שחושב שיש מה להוסיף לו, מוזמן לעשות זאת. מי שאיננו מבין בנושא, רשאי גם שלא להשתתף בהצבעה. זו תגובתי.שלומית קדם - שיחה 16:05, 6 בדצמבר 2010 (IST)