שיחה:החטא ועונשו (תוכנית טלוויזיה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת עוזי ו. בנושא שם הערך

ערכתי את הערך והוספתי בו קישורים נוספים, אני מקווה כי כעת הוא תקין ואין בו בעייה, במידה ויש בעייה בו אשמח אם מי שעורך יגיד לי ואני אסדר את מה שצריך.

חסר תבנית תוכנית טלוויזיה. חסרים קישורים חוצניים. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 03:26, 20 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

אני קצת לא יודע איך לערוך לתבנית של תוכנית טלוויזיה האמת, אשמח לעזרה, קישורים חיצוניים אין מכוון שהיא לא מצולמת כמה שנים, יש אחד שאני מיד אוסיף, לאתר ביפ. (איש-כותב).

שם הערך[עריכת קוד מקור]

למה הסוגריים? זה צריך להיות הערך הראשי, והספר הארכני והמיושן יקבל הפניה. יותר אנשים צופים בתוכנית מאשר קראו את הספר, והרוב קובע. עוזי ו. - שיחה 18:14, 11 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

עוזי, אתה מדבר ברצינות? אתה באמת משווה את יצירת המופת של דוסטויבסקי לתוכנית בידור רדודה שלא שרדה מעבר לשתי עונות? דולבשיחה 19:06, 11 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
חוץ מזה, לא הופקו תוכניות חדשות כבר 5-6 שנים.
בדקת כמה משתמשים מחפשים מידע על הספר וכמה על התוכנית? התוכנית היתה בטלוויזיה, והספר לא היה בטלוויזיה, ומכאן שהתוכנית חשובה יותר. עוזי ו. - שיחה 22:27, 11 בדצמבר 2008 (IST)תגובה
כולם מבינים שאתה עושה את הדיון הזה דווקא, אבל מילא:
  1. אתה טועה טעות מרה בנוגע ל"רייטינג" של הספר מול הרייטינג של התוכנית: מספר קוראיו (נניח מיליונים ספורים) עולה על מספר צופי התוכנית (3-4% רייטינג בתקופה ששודר בביפ ו-10%-15 אחוזי רייטינג בתקופה ששודר בערוץ 2.
  2. השפעה תרבותית - הספר השפיע רבות על התרבות המערבית וההוכחה היא מספר האיזכורים אליו ביצירות תרבותיות אחרות (כולל כמובן שם התוכנית). התוכנית הזו, עם זאת, הפיע משמעותית פחות.
  3. גם מבחינת חשיפה ללא צפיה הספר עולה על התוכנית - ליותר אנשים (כן, גם בישראל) האסוציאציה הראשונה היא לספר ולא לתוכנית טלוויזיה.