שיחה:הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/ארכיון 1 12:48, 20 באפריל 2008 (IDT)
  • ערך לדעתי ממש טוב ,לא כבד מדי ונעים לכל הקוראים (ואולי ימשוך גם כותבים מהמוסד עצמו),צריך קצת להוסיף בתולדות המוסד אחרי הקמתו עד היום ,אבל עדין ערך מספק וטוב.tomle 21:27, 29 מאי 2005 (UTC)
המידע שחסרונו מציק לי הוא דווקא זה שיש כאן כאלו שיכולים להשלימו בנקל. הדברים הרלוונטיים לסטודנט בטכניון:איך נחשב קושי הלימודים, הרמה האקדמית, חיי החברה ועוד. הדברים שנסקרו בסקר הידוע לשמצה שנערך לא מזמן שש"ז 06:08, 30 מאי 2005 (UTC)
  • נגד. למרות כל ההשקעה על ההיסטוריה, אין כמעט שום מידע על הטכניון היום למעט רשימת הפקולטות. בנוסף לכך, ההיסטוריה היא ברמה הבירוקרטית, מבלי התייחסות לפעילות המדעית שבטכניון ולהישגיו בתחום זה. איך אפשר לכתוב על הטכניון מבלי להזכיר את נתן רוזן או את דן שכטמן? MathKnight 07:08, 30 מאי 2005 (UTC)
  • נגד כרגע. רובו של הערך כיום הוא שכתוב שעשיתי לעבודה שהגיש הבן שלי בבית הספר על הקמת הטכניון. הקמת הטכניון היא לדעתי פרק מרתק שבו תככים ותהפוכות הגורל הפכו סיפור בנאלי לדרמה, אבל זה רק הפרק הראשון וחייבים להשלים את השאר לפני שאפשר יהיה להעלות למומלצים. בעבר התנדבה חשמלית להשלים את המשימה, ואני עדיין מקווה שתעשה זאת. אביהו - שיחה 16:52, 30 מאי 2005 (UTC)

לא הוסף