שיחה:היהודים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 147.235.204.50 בנושא תצוגה מקדימה בגוגל

תגידו לי ממתי היהודים זה רוק כבד, כנראה שעם השנים ההגדרות של סגנונות מוזיקה השתנו. בכל מקרה, בתור מי שהייתה לו קלטת של הלהקה עוד לפני שהם סיימו להקליט את התקליט הראשון, אני מסרב בכל תוקף להגידרם כלהקת רוק כבד.

מחיקה מוזרה ומטרידה של נתון חשוב. מדוע מוחק העורך את המשפט הבא: "האלבום והלהקה זכו לחשיפה ה"ממלכתית" הראשונה שלהם בסרט צעירים לנצח ששודר לראשונה בערוץ 2 בדצמבר 1996. בפס קול הסרט שובצו 6 שירים של "היהודים", לרבות השיר "הימים שלנו" המושמע בשיאו של הסרט ונקטע עקב תאונת הדרכים החזיתית. לאחר השממה התקשורתית בה התקבל האלבום, היתה זאת הפעם הראשונה שצעירים רבים נחשפו לשירי הלהקה"

שיכתוב היסטוריה בהתאם למאוויו של האמן? או האם ויקיפדיה הופכת להיות במה ליחסי ציבור?

בתחילת הערך "היהודים" קיימת הצהרת כוונות ברורה לגבי פרט שהעורך מעיד עליו שהוא רב חשיבות: יחסם של אמצעי התקשורת אל הלהקה בתחילת דרכה. האם הנתון הזה סותר את התיזה של ההתעלמות?

העובדה שהיה סרט ישראלי, שאיתר את הלהקה בתחילת דרכה, ונתן לה במה, חייבת להיות מצויינת בביוגרפיה של היהודים, ולא חשוב מה חושבת על כך חברת התקליטים. כל התנהלותה של הלהקה לאחר ההקרנה של הסרט בטלויזיה בדצמבר 1996 היתה שונה בתכלית, לאחר שחצי מליון צופים האזינו לערב אחד של דצמבר 1996 לפס קול הסרט לשישה שירי להקה, בתחילת דרכה.

מדוע מחקת את זה? האם ברצונך לאמר: אל תביך אותי עם העובדות? אם כך, מדוע העובדה הזאת מביכה אותך?

טעות חמורה. הקישור של אבי סטרול הבסיסט לשעבר מוביל לערך שחקן הכדורגל אבי סטרול.

מקור: תל-אביב?[עריכת קוד מקור]

הם לא מהוד השרון? --Sagie - שיחה 01:02, 6 בנובמבר 2012 (IST)תגובה

חברי הלהקה[עריכת קוד מקור]

אם מישהו יודע באילו שנים בדיוק היה כל אחד מהחברים בלהקה, והוא יכול להוסיף את המידע הזה לערך, זה יהיה מצוין. או לפחות להפנות למקום שבו זה כתוב. תודה. מור שמש - שיחה 14:59, 19 במאי 2013 (IDT)תגובה

דיווח שאורכב ב-13 בספטמבר 2021[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: טופל

הקישור לשיר "הזמן שלך" מוביל לדף שיר של מאיה בוסקילה.

פרסומת של quick[עריכת קוד מקור]

קראתי שצמד הלהקה הופיע בפרסומת לאתר quickאבל המשפט כתוב בלשון הווה. מבצעים. אני חושבת שלשון עבר עדיפה ויש לומר ביצעו, גם כי הפרסומת כבר לא רצה. אני מבקשת מעובדי ויקיפדיה לשנות ללשון עבר. 109.186.24.251 06:54, 19 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

תצוגה מקדימה בגוגל[עריכת קוד מקור]

כאשר מחפשים "היהודים" בגוגל התוצאה הראשונה היא דף הויקיפדיה.

אך בתמצית הדברים נכתב "היהודים היא להקת מפגרים ישראלית".

לתשומת לבכם. 147.235.204.50 13:44, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה