שיחה:הנוקמים: מלחמת האינסוף/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


חשיבות[עריכת קוד מקור]

הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" צפוי לצאת לאקרנים רק במאי 2018, דהיינו בעוד כשלוש שנים מימינו אנו. אם כך, מהי החשיבות לסרט הזה, לפחות בימינו אנו? הערך האמריקאי המקביל מלא בלא מעט מידע, כתוב היטב ומכיל מקורות רבים, אך ניכר כי הערך העברי עצלני, סובל מתרגמת ומלא בעילגות, כאילו שכותבו של הערך התעצל לחלוטין בעת שכתב אותו. ופסקת הדמויות והשחקנים מורכבת ב-80% משמועות לא מבוססות, שמועתקות לחלוטין (אפילו באותו הסדר!) מכרזת המעריצים הזו. במצבו הנוכחי, אין שום סיבה להמשך קיומו של הערך, ובמיוחד כשהכותב מבין את חוסר חשיבותו וטעיותיו ומתחמק מהן פעם אחר פעם בדף שיחתו, כפי שכבר אני ו-Fett העלנו את הבעיות בפניו. על הערך להיכתב, לפחות, רק באמצע 2017, אולי כשאז יסתיימו צילומי הסרט, ויהיה יותר מידע רלוונטי. ואם מישהו מעוניין להשאיר אותו במצב הנוכחי, ובפרט הכותב, אני ממליץ לו לעשות עבודה רצינית ולתרגם מאנגלית את כל המידע הדרוש ולא להסתפק ב"אני כתבתי את הערך הזה ראשון!". תסתכלו, למשל, על הערכים אודות "איירון מן", "הענק הירוק" ו"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" כדוגמאות רציניות לערכי סרטי קולנוע מהיקום של Marvel שנכתבו בצורה טובה, ואז תסתכלו על הערך הזה.
או שכותבו של הערך, יוניון ג'ק, יטפל בו, יבצע שיפורים, יוסיף מקורות, יערוך וירחיב על מנת להביא אותו לפחות למצב של הערך המקביל, או שהערך, כפי שהיה צריך להיעשות עוד ביום בו נוצר - יימחק. Dazid555 ‏- Talk to me12:58, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

הסרתי את תבנית החשיבות, מאחר ולמשתמש Dazid555 אין זכות הצבעה. יוניון ג'ק - שיחה 12:59, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אז מה, אם אין לי זכות הצבעה? יש לי הזכות המלאה להציב תבנית חשיבות. אל תתחמק מאחריות, אתה יודע היטב כי אני לחלוטין צודק. Dazid555 ‏- Talk to me13:01, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אתה טועה, רק ויקיפד בעל זכות הצבעה רשאי להניח תבנית חשיבות על ערך. אלא הם הכללים הנהוגים בויקיפדיה. לא אני המצאתי אותם. הויכוח הזה מיותר. יוניון ג'ק - שיחה 13:03, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
ככה אתה רוצה שזה יתנהל? סבבה. Fett - יש לך זכות הצבעה, אשמח אם תניח תבנית. Dazid555 ‏- Talk to me13:07, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אסור לתייג משתמשים לדיון מתנהל ולבקש מהם שיעשו משהו. מדובר בגיוס שעלול להיות עילה לחסימה. אני מציע שתתחיל לתרום לוויקיפדיה באופן רציני, תלמד את הכללים ותרוויח את אמון הקהילה ורק אז תעסוק במחיקות. ‏ Amitayzl - שיחה 13:08, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
למה אסור? אם מדובר על משתמש או מספר בודד שמישוה חושב שהוא יכול לתרום לדיון, למה לא לתייג אותו? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:23, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
לא מדובר במשתמש שהמתייג "חושב שיכול לתרום לדיון", אלא במישהו שהוא צופה מראש מה תהיה עמדתו ומתייג אותו עם בקשה מפורשת להביע את העמדה שהמשתמש המתייג תומך בה. גיוס פסול אינו יכול להיות בוטה יותר. ‏ Amitayzl - שיחה 15:43, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
לא רואה בעיה בתיוג שנעשה, אבל כדי להסיר ספק אני הנחתי תבנית חשיבות על הערך - עכשיו מוזמנים להתחיל לדון על תוכן הערך ולא על עניינים פרוצדורליים. Eladti - שיחה 16:04, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
ועכשיו אולי תגיבו גם לטענת חוסר החשיבות? יוניון ג'ק כל עוד אין טענה לחשיבות הערך הוא צפוי להמחק, התעלמות ממה שעלה לא יעזור לך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:34, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אין לי עמדה לגבי חשיבותו של הערך או לגבי תוכנו. הגעתי לכאן במקרה בעקבות בקשות ההגנה בוק:במ. ‏ Amitayzl - שיחה 15:43, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
יונה ב., מאחר ואני כתבתי את הערך הזה, עמדתי בנוגע לטענת חוסר החשיבות איננה רלוונטית. יוניון ג'ק - שיחה 15:55, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אין בעיה. לתשומת לבך, אם לא תהיה הנמקה לחשיבות הערך, הערך יכול להמחק מחיקה מהירה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:02, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
ואם ההנמקה היחידה לחשיבות הערך תהיה שלי? גם אז הערך יכול להימחק במחיקה מהירה. יוניון ג'ק - שיחה 16:16, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
הבהרתי את עמדתי בצורה בהירה שאינה מתפרשת לשני צדדים למעלה: אין לערך הזה חשיבות. יהיה לכתוב אותו רק כאשר יושלמו צילומיו, אי-שם ביוני 2017, ולא כעת, כשיציאתו מתוכננת לעוד כשלוש שנים. יוניון, אני בטוח שאף מפעיל לא יימחק את הערך אם ותעלה את חשיבותו, שבינתיים לא העלית אף לא פעם אחת. Dazid555 ‏- Talk to me17:20, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
יוניון ג'ק אם אתה היחיד שתומך ויש מתנגדים רבים אז יש סיכוי שהערך ימחק מחיקה מהירה. אם זה לא יהיה המצב אז הנימוק שלך יספיק על מנת שהערך לא ימחק מחיקה מהירה אלא יועבר להצבעת מחיקה. בלי קשר לפרוצדורה הזו, ההתחמקות שלך מלהסביר למה לדעתך יש חשיבות לערך בשימוש בטענות ביורוקרטיות אינה עוזרת לך להבהיר את חשיבות הערך להיפך היא עלולה ליצור אנטי מצד ויקיפדים אחרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:29, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
יונה ב., יש כבר שני מבהירי חשיבות חוץ ממני (בורה בורה, Lostam), כל אחד עם נימוקיו. באמת שאני לא רואה את הטעם שאני אחזור על דבריהם. יוניון ג'ק - שיחה 21:59, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
אתה צודק עכשיו זה מיותר. חבל שלא כתבת את נימוקך לפני יומיים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:11, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
אם הייתי כותב את נימוקיי לפני יומיים, היו באים אליי בטענות שאני מפר את כללי ויקיפדיה, כי אני יצרתי את הערך... אז חיכינו יום-יומיים, ועכשיו כבר יש 4 תומכי חשיבות (חוץ ממני). יוניון ג'ק - שיחה 20:47, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
אני לא רק חושב אלא יודע שיש לערך חשיבות. בנוסף, אמרת ש”אך ניכר כי הערך העברי עצלני, סובל מתרגמת ומלא בעילגות”, אין שום קשר לאיך שהערך כתוב לחשיבות שלו.--‏Mikey641שיחה 22:06, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
👍אהבתי מסכים עם Mikey641. למה למחוק ערך שגם ככה אחרי זה נכתוב אותו שוב. הוא חלק מעולם הסרטים של מארוול, צריך פשוט לעבוד ולתקן את הערך ולהביא אותו לרמה המתאימה. Sokuya - שיחה 22:20, 17 באוגוסט 2016 (IDT)

הנוקמים: מלחמת האינסוף[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:יוניון ג'ק
שלום וברכה, אוכל לראות מאיפה קבעת שכל הדמויות (1,723 תווים בערך) שעליהן אנו מתווכחים יופיעו? כלומר, אני רוצה מקור כלשהו. המקור שלי לדמויות שכן מופיעות הוא זה. לא ברור לי מאיפה קבעת את הופעתן של דמויות מסוימות בערך, ואני אפילו לא אתייחס ל"מלכה האדומה". תתקן אותי אם אני טועה, האם ביססת את המקור שלך על הפוסטר הזה, שהוא לא רשמי ונוצר בידי מעריץ נלהב ולא בידי אולפני מארוול? מתברר שכל השמות שהכנסת לערך, מסיבה כלשהי, מופיעים שם. איזו הפתעה, הם אפילו מופיעים באותו סדר. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble09:54, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

אם ברצונך לדון בדרכים לשפר את הערך הנוקמים: מלחמת האינסוף, אנא עשה זאת בדף השיחה של הערך. יוניון ג'ק - שיחה 23:59, 15 באוגוסט 2016 (IDT)
הוא יודע שכן, הוא מתחמק מלתת תשובה. Dazid555 ‏- Talk to me12:51, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

סוף העברה

יוניון ג'ק עכשיו שהשאלה מופיעה בדף השיחה של הערך. האם תוכל להביא מקור לרשימת השחקנים והדמויות? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:30, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
יוניון ג'ק ביטלתי גרסה של Fett ללא שום נימוק. הוא הסביר למה הוא מחק את אותם דמויות בגלל שמדובר על שמועות, אתה הבאת מקורות רק (לפחות עד כמה שאני ראיתי) לרשימה שהוא השאיר. נא הבא מקורות לכולם או מחק אותם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:01, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
התחלתי להביא מקורות, יש לא מעט דמויות ולכן זה לוקח קצת זמן. ובכל מקרה, שים לב שמדובר במוצר עתידי - כלומר: גם אם יש מקורות, זה עדיין לא מבטיח שהדמות אכן תופיע בסרט, בגרסת העריכה הסופית. בדיוק בשביל זה קיימת התבנית "מוצר עתידי". יוניון ג'ק - שיחה 11:01, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
אתה יודע מה מעצבן אותי? לא הגודל של הערך, שאני כבר ויתרתי על הרעיון להרחיב אותו אחרי שהבנתי עם מי אני מתעסק. לא נושא החשיבות שעולה פה, זה לא מה שמשנה. העובדה שאתה מתעקש להכניס מידע שגוי ומוטעה לערך, ונכנס למלחמות עריכה ולוויכוחים לא רק איתי, זה מה שמעצבן אותי. זו חכמה גדולה מאוד להביא מקורות לחלק קטן מהדמויות שהשארתי שהוכרזו באופן רשמי (או בידי פליטות פה "לא מכוונות" של במאים/שחקנים/מפיקים), זו חכמה גדולה להתייחס להשערות (המקור לפול ראד) כמקור, וזו חכמה עוד יותר גדולה להתייחס לתקווה של שחקנית (קריסטין ריטר) כמקור. נו באמת, מתי הפכנו לצהובון? למיטב ידיעתי המידע בויקיפדיה אמור להיות אמין ונכון. אני אפילו לא אתייחס להתנהגות המזלזלת שלך למשתמשים שונים, אני ביניהם (התעלמות בדפי שיחה וארכובים מתחת לשטיח, אזהרה למשתמש ותיק, מלחמת עריכה אע"פ שכל הטיעונים היו לפניך). מתייג את המשתמשים שהיו מעורבים בדיונים הארוכים על הערך (Amitayzl, יונה בנדלאק, Eladti, בורה בורה, Lostam, Mikey641, Sokuya) כדי לדון במידע שבפסקת השחקנים ולא באף דבר אחר בערך. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:49, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
יוניון ג'ק מהתגובה שלך אני מבין שאתה כבר בשלב התירוצים, למה הרשימה שאתה מתעקש עליה לא תהיה נכונה. אם הסרט נמצא בשלב הליהוק, יש לרשום רק את מי שכבר לוהק לא מי שחושבים שילוהק או שבטוח ילוהק או שמעריצים ממש ממש רוצים שילוהק. בערכי כדורגלנים וקבוצות כדורגל מתעקשים שיהיה פרסום רישמי על החתמה לפני שהמידע ישונה וזה גם במקרה שברור לכל הצדדים שתהיה העברה בגלל שכבר היו דברים מעולם וחתימות שלא בוצעו בסוף למרות שהיו סגורות ב-99%. זה צריך להיות גם בערכים על סרטים עתידיים. רק שחקנים שפורסם בצורה רישמית (ולא באתרי מעריצים) שהם הוחתמו צריכים להופיע ברשימה ואם לאחר מכן הם לא ישתתפו בסרט המידע יוסר, לפחות המידע היה "נכון לשעתו". לכן, נא להסיר מהרשימה את כל השחקנים שלא נודע בצורה רימית שהם ישתתפו בסרט. ולאחר מכן אתה מוזמן לעדכן כל יום בליהוקים החדשים. זה עדיף ממצב שיוצג מידע לא נכון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:09, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
אני די משוכנע שרשימת השחקנים הנוכחית כן תהיה נכונה, לפחות ברובה. ימים יגידו. אני לא יודע מה מקובל לעשות בערכי כדורגל, אבל פסקאות ארוכות ומייגעות אודות תהליכי ליהוק, שהופכות ללא רלוונטיות עם צאת הסרט וסופן להימחק, אינן פיתרון טוב, לטעמי. יוניון ג'ק - שיחה 13:03, 18 באוגוסט 2016 (IDT)
בקושי חצי ממנה תהיה נכונה, מדובר בכוונות מעריצים ותו לא. כבר ידוע במשך שנים שלא יהיה איחוד כזה אור אחר בין הדמויות הקולנועיות טלוויזיוניות, מטעמים שונים, ובכל זאת התעקשת לכלול עשרים דמויות שכבר ידוע בבירור שלא יופיעו. Dazid555 ‏- Talk to me13:23, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אמנם זה עדיף יותר ממידע שגוי, אבל גם למחוק הכל זה לא פתרון... במקום הזה יש צוות שחקנים שאושר באופן רשמי/פליטות פה של מעורבים בהפקה. אני רק מבקש אישור מהעורכים שמעורבים בדיון על פסקת השחקנים לשחזר את פסקת השחקנים לגרסה הזו שמבוססת על המקור שלי. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble13:28, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור]

הפסקה מורכבת ב-80% משמועות לא מבוססות, ומועתקת לחלוטין מכרזת המעריץ הזו, כשאפילו השמות כתובים בסדר הזהה. לא אסיר את השמות השוגיים כדי לא להיחסם, אך אשמח אם מישהו יוכל להבהיר לי מדוע מצוינים שמות שגויים ולא נכונים. Dazid555 ‏- Talk to me17:22, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

דיון הבהרת חשיבות[עריכת קוד מקור]

Eladti, בתור מי שהניח את תבנית החשיבות - אודה לך אם תוכל נא לפרט את הסיבות שלך, שבגינן אתה סבור שאין חשיבות אנציקלופדית לערך הזה. יוניון ג'ק - שיחה 21:07, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

עדיין לא התייחסת לאף אחת מהטענות שהעלו Fett וDazid555. Eladti - שיחה 21:12, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
בתקציר העריכה של הנחת התבנית Eladti כתב "אין לי עמדה בקשר לערך, אבל בדף השיחה עלו שאלות טובות, שזוכות לתשובות בירוקרטיות במקום תשובות ענייניות". ‏ Amitayzl - שיחה 23:53, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
אם נימוק אי-החשיבות היחידי הוא שהסרט יצא רק ב-2018, זה נימוק קלוש ביותר. מדובר בסדרה מצליחה ביותר שכל סרט בה גורף כמיליארד דולר, וכך יהיה כנראה גם עם סרט זה. יש לנו עשרות ערכים שוליים הרבה יותר על מוצרים עתידיים. מדוע יגרע חלקו של סרט זה. בורה בורה - שיחה 10:12, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
השאלה הקריטית שעלתה היא האם הנתונים שעלו בערך הם מבוססי מקור או אוסף של שמועות מאתרי מעריצים. אם יש מקור מוסמך, יש לערך חשיבות. אם מדובר באוסף שמועות, צריך למחוק אותו. בינתיים כותב הערך לא נתן תשובה על השאלה Eladti - שיחה 10:28, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
אני תומך בחשיבות הערך, והוא נכתב בהתאם למקובל אצלנו. ברגע שההפקה כבר יצאה לדרך ויש תאריך הפצה ניתן לכתוב ערך על סרט עתידי. לא מדובר על איזה סרט סטודנטים דל תקציב ועם עתיד לא ברור, אלא בסרט גיבורי-על הוליוודי של אולפן גדול, קיימים כבר ערכים במספר שפות אחרות. אפשר וצריך להשאיר. Lostam - שיחה 10:32, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
המידע שבפסקת הפתיח נכון. המידע שבפסקת השחקנים לפני עריכתי האחרונה היה מבוסס על שמועה מאתר מעריצים שהתגלגלה ברחבי הרשת והפכה לרשמית עבור מי שמאמין בכך. ראו הפסקה שהועברה לדף זה מדף השיחה של יוניון ג'ק, שבה הוכחתי את דבריי והפרכתי את דבריו. עד כאן על שמועות, עכשיו לחשיבות. לערך עצמו יש חשיבות, ואשאיר כאן כהוכחה ערך שלם בויקיפדיה האנגלית שעוסק רק בשלב ההפקה של הסרט. לצערי, ההבדל בין המצב בויקיפדיה האנגלית למצב בויקיפדיה שלנו הוא עצום. אמנם לנושא הערך יש חשיסות, אבל לערך כמו שהוא כעת, אין מקום בויקיפדיה. אחרי היחס המתנשא והמזלזל של יוניון ג'ק כלפיי, אין לי כוונה להרחיב את הערך לרמה שבה הוא צריך להיות. קצר ולעניין, יש חשיבות לנושא ואין חשיבות לערך במצבו הנוכחי. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble17:02, 17 באוגוסט 2016 (IDT)
באמת, ברצינות?!? פסקת הפתיחה היחידה הזו מלאה בתרגמת עילגת ובקושי ניתנת לקריאה. אי-אפשר להשאיר ערך במצב כזה, במיוחד כזה שצפוי להיצפה על ידי אלפים ונחשב לנושא מרכזי במיינסטרים. אם Fett לא מעוניין להרחיב אותו, אז מי כן? Arimis? The? במצב הנוכחי אין לו זכות קיום, והוא מבייש ערכים אחרים בסדרת ה-MCU, לדוגמת "איירון מן", "הענק הירוק", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ו"שומרי הגלקסיה: חלק 2". Dazid555 ‏- Talk to me13:25, 18 באוגוסט 2016 (IDT)

ספיידרמן[עריכת קוד מקור]

רוב המקורות לא מציינים את ספיידרמן. גודזילה - שיחה 21:42, 8 בינואר 2017 (IST)

תאריך הקרנה[עריכת קוד מקור]

נראלי שהתאריך של הקרנת הבכורה לא נכון בגלל שבטריילר כתוב שהוא יצא באפריל 2018 https://youtu.be/6ZfuNTqbHE8 שלו 88 - שיחה 18:51, 30 בנובמבר 2017 (IST)