שיחה:הפיג'מות בקפה קר סול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

נראה שבנית ערך טוב. שים לב לכמה הערות:

  • ניסוח - דברים כמו "אותו אילן עלוב חששן עצבני וחסר כל סיכוי שראינו בפיג'מות. אין מה לראות תמשיכו הלאה." הצחיקו אותי מאד, אבל זה מה שנקרא "לא ניסוח שמתאים לאנציקלופדיה". תראי מה אתה יכול לעשות עם זה ועם אחרים (כמו זה : 5דקות5Xפרקים=25דקות).
  • חשיבות - תחפש ברשת מקומות שמדברים על הסדרה, מציינים מה חשוב בה, מה מיוחד, פרסים שקיבלה וכדומה. תכניס אותם לא רק כקישורים, אלא תכניס את המידע המשמעותי.
  • בקשת משוב - כשתסיים, תפרסם את הערך בויקיפדיה:ביקורת עמיתים - המקום להצגת ערכים לקבלת משוב מהקהילה.

תמשיך ככהרוליג שיחהבואו לבחור סמליל ליומולדת 7 לוויקיפדיה 07:42, 29 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שיניתי את אילן ואת תרגיל החשבון ואת החשיבות לא מצאתי אז איך עושים את הפרסום?

ראשית, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
לגבי הערך, אילן והתרגיל היו רק דוגמאות לניסוח הכולל שיש עוד מקום לעבוד עליו, למשל, אין הבדל בין "תמשיכו הלאה" ובין "אין מה לראות". שניהם הם ניסוחים שמתאימים לבלוג או כתבה משמעשעת, לא לערך אנציקלופדי שאמור להעביר מידע ולא לשעשע את הקורא.
פרסום, משמעו להכניס לשם בקשה עם הפניה , בה תבקש מהמשתמשים להכינס ולהביע דעתם. תסתכל שם ותראה איך אחרים עושים זאת. רוליג שיחהבואו לבחור סמליל ליומולדת 7 לוויקיפדיה 14:08, 30 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שניתי אבל אני עדיןן לא מבין איך לפרסם וגם את הנקודותיים לא

וגם את החתימה כבר שכחת...
לגבי הנקודותיים, פשוט תסתסל איך אני וכל האחרים עושים את זה, ותלמד מזה. אם אתה מסתדר עם כתיבת ערך, אני בטוח שתסתדר גם עם זה. לגבי הפרסום, אולי המילה פרסום מבלבלת אותך. תכנס לשם ותראה מה כולם עושים. רוליג שיחהבואו לבחור סמליל ליומולדת 7 לוויקיפדיה 11:19, 2 ביולי 2010 (IDT)תגובה

אילן ממש לא הופך ליותר מצליח עם בנות, וגם אין לא כל כך הרבה השראה.. והוא מתלונן על כל בעיה קטנה שקוראת בקפה קרסול ועל אי ההצלחה שלו עם בחורות.

משוב מ-1 בינואר 2017[עריכת קוד מקור]

יש אנשים שמשנים ערכים תגידו לו שיפסיק

77.138.102.224 14:07, 1 בינואר 2017 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפיג'מות בקפה קר סול שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:47, 19 במרץ 2024 (IST)תגובה