לדלג לתוכן

שיחה:הרפתקאות פו הדב (סרט)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת איש המרק

אלמוני הוסיף את הטקסט הבא: הסרט "הרפתקאותיו הרבות של פו הדב" מבוסס על ספריו של באלן אלכסנדר מילן "פו הדב" ו"הבית בקרן פו".

בסרט מככב דב זהוב ענק ורך בשם פו שגר בתוך עץ אלון זקן שנמצא ביער מאת האקרים. פו נורא אוהב דבש והוא נכשל במשימתו הראשונה בכך שהוא נופל מעץ הדבש. במשימה השנייה הוא נעזר בבלון כחול ובמריחת בוץ על גופו (הוא התחפש לענן גשם שחור וקטן) אבל הדבורים רדפו אחריו. פו לא נכנע והוא הולך אל ארנב. ארנב מסרב בהתחלה להכניס את פו אבל בסוף הוא נתן לו דבש והוא אכל את כל הדבש ונתקע בפתח הקדמי של המערה. כריסטופר רובין מגיע ואומר שצריך לחכות עד שפו ירזה, ולא לתת לו אוכל. אחרי שבוע פו רזה והצילו אותו. פו הגיע לעץ דבש ואכל להנאתו דבש.

בסרט השני פו הולך לבקר את חברו חזרזיר שנמצא בצרה גדולה ופו מציל אותו. שניהם מגיעים אל ביתו של ינשוף שנהרס במהרה. הפתרון היה למצוא בית חדש. בלילה פו פגש את הטיגריס טיגר שאוהב לקפץ אך שונא דבש ואומר שדבש מתאים לפילנפילים ותועלים. טיגר צדק. ופו חלם בגלל זה חלום בלהות על פילנפילים ותועלים הגונבים לו את הדבש. לפתע פו מתעורר ומגלה שהגשם שירד נכנס לביתו. למעשה הוא נכנס לכל הבתים, חוץ מלביתו של כריסטופר רובין. בינתיים פו מציל את חזרזיר וכריסטופר רובין עורך מסיבה גדולה. המסיבה נקטעת באמצע כשאיה החמור האפור הזקן מראה את הבית החדש של ינשוף - הבית של חזרזיר. חזרזיר היה עצוב ופו אמר לו שהוא יגור איתו. כריסטופר רובין ערך במקום מסיבה לשניים.

בסרט השלישי הגיבור הוא...טיגר. טיגר מקפץ על פו, חזרזיר וארנב שמתעצבן מכך שטיגר הרס לו את הגינה. ארנב מחליט לקחת את טיגר למקום שהוא לא מכיר ולברוח, בהנחה שכך הוא יהיה צנוע ולא קופצני. הדבר לא מצליח. בחורף טיגר נתקע עם רו על עץ גבוה ונשבע מרוב פחד שלא יקפץ עוד לעולם. ארנב שמח, אבל בסוף טיגר שוכח את הבטחתו. ארנב מזכיר לו וטיגר מתעצב. גם כולם התעצבו, חוץ מארנב שחייך מאוזן לאוזן. בסוף ארנב מסכים שטיגר יקפץ וכולם שמחים.

בסוף הסרט כריסטופר רובין ופו מדברים על הא ועל דא.

אך מחק את כל הטקסט הקודם, אי לכך שיחזרתי. --איש המרק 18:34, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה