שיחה:זוגיים דמה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת יוסי הראשון בנושא תמצית עלילה זו אינה ספוילר

"זוגיים דמה" הוא בין הדרמות הישראליות הבודדות שזכו לתמיכת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. עד לשנת 2006 הרשות השנייה תמכה בדרך כלל בסרטי תעודה ובתכניות ופינות תרבות. הסרט זכה גם לתמיכת קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות במסגרת פרויקט קולנוע.

הסרט היה מועמד לפרס הדרמה הישראלית הטובה ביותר בתחרות ע"ש ענת פרחי בפסטיבל הקולנוע ירושלים ביולי 2007. הוא מיועד להקרנה בפסטיבלי קולנוע שונים בעולם וכן בערוצים מסחריים בישראל.

הטקסט המופיע תחת הכותרת עלילה הינו תקציר עלילת הסרט. הוא אינו כולל ספוילרים ומטרתו היא לספר רק את תמצית עלילת הסרט.

צוות[עריכת קוד מקור]

רשימת הקרדיטים המופיעה תחת הכותרת צוות הינה רשימה קצרה למדי הכוללת רק את בעלי התפקידים העיקריים בסרט שהם רק חלק קטן מכלל צוות הסרט. זוהי רשימה קצרה בסדר הגודל המקובל ברשימות מסוג זה.

זה בהחלט לא רשימה מפורטת מדי, אלא רשימה סבירה ביותר בפרטים שלה ובאורך שלה.

--פארוק 00:43, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

חשיבותו של הסרט[עריכת קוד מקור]

חשיבותו של הסרט "זוגיים דמה" בכך שהוא בין הדרמות הישראליות הבודדות המעטות והאחרונות שהופקו בשנים האחרונות בישראל, כהפקה עצמאית שאינה במסגרת בתי הספר לקולנוע. כמו כן ראוי לציין כי זהו סרט עלילתי ראשון עבור הבמאי ניצן גלעדי, המוכר כבמאי סרטים תיעודיים, ושל התסריטאי רועי קצירי, המוכר כתסריטאי ותחקירן טלוויזיה.

סרט ישראלי עלילתי קצר[עריכת קוד מקור]

בלי כל ספק, הסרט "זוגיים דמה" אינו נופל בחשיבותו מסרטים ישראלים קצרים אחרים שערכיהם מופיעים בויקיפדיה, ולכן הוא ראוי בהחלט להיכלל ביניהם, כמו גם סרטים ישראלים נוספים שטרם הוספו לויקיפדיה.

לא ספוילר[עריכת קוד מקור]

הטקסט הכלול בתמצית העלילה - אין בו מאומה כדי לפגום בהנאת הצפייה בסרט, ולכן אינו יכול להיחשב כספוילר.

הבהרת חשיבות[עריכת קוד מקור]

כפי שכתוב בערך ועל פי הקישורים החיצוניים, הסרט היה מועמד לפרס הדרמה הישראלית הטובה ביותר בתחרות ע"ש ענת פרחי בפסטיבל הקולנוע ירושלים ביולי 2007 והוא מיועד להקרנה בפסטיבלי קולנוע שונים בעולם וכן בערוצים מסחריים בישראל.

מתוך אתר אייסניוז: "הפקת הסרט נתמכה על ידי קרן רבינוביץ’, ולאחרונה החליטה הרשות השנייה להשקיע בו ולשדרו באחד הערוצים המסחריים".

לאור האמור לעיל אני חושב שמגיע לו ערך, מה גם שהוא כתוב בצורה ברורה וממצה. אלדדשיחה 18:50, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

בהתחשב בסרטים האחרים בקטגוריה:סרטים ישראליים קצרים, חשיבות אינה התבנית המתאימה לערך. דורית 19:53, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

ערך ראוי בהחלט ולא דורש עריכה[עריכת קוד מקור]

רשימת הקרדיטים קצרה ביותר ובהחלט סבירה באורכה. תמצית העלילה סבירה ביותר בתוכנה ואיננה בשום אופן טיזר.

--פארוק 00:40, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

מסכים לגבי רשימת הקרדיטים, בהחלט חולק על דעתך לגבי התקציר. זו לא העלילה בקיצור, זה מה שכותבים בפרומו לסרט בנסיון לגרות את הקוראים לצפות בו. אני מסיר את התבנית מכיוון שעיינתי בערכי סרטים ישראלים קצרים אחרים והערך על זוגיים דמה נראה טוב לידם. לשכתוב ה"תקציר" כבר אמצא זמן בעתיד. תודה, יוספוסשיחה 00:46, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

תמצית עלילה זו אינה ספוילר[עריכת קוד מקור]

תמצית עלילה זו אינה ספוילר.

--פארוק 00:41, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

(זו בדיוק הבעיה שלה) יוספוסשיחה 00:46, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה