שיחה:טנסי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכתב או הורחב במסגרת תחרות הכתיבה
הערך השתתף בתחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר"
ערך זה נכתב או הורחב במסגרת תחרות הכתיבה
הערך השתתף בתחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר"

שרשרת ההרים של הסמוקי מאונטנס (Great Smoky Mountains) משתרעת במזרח מדינת טנסי על הגבול עם צפון קרוליינה ומהווה את אחת משמורות הטבע היפות בצפון אמריקה. האזור מכוסה תכופות בערפל כחלחל המשווה לשרשרת הרים קדומה זו מראה מיסטי.

נהוג לחלק את מדינת טנסי לשלושה מחוזות עיקריים: המחוז המערבי עם העיר ממפיס, המחוז המרכזי עם עיר הבירה נשוויל המחוז המזרחי עם שמורת הסמוקי.

בטנסי ששטחה גדול פי 3 משטחה של מדינת ישראל (מקום 36 מבחינת גודל מבין כל מדינות ארה"ב) כמעט ששה מיליון תושבים והיא גובלת בתשע מדינות אחרות. המרחק מנהר המיסיסיפי בגבול המזרחי ועד הרי האפלאצ'ים בגבול המערבי הוא כ-800 ק"מ.

לטנסי זיקה מיוחדת למוזיקה. העיר נשוויל נחשבת לבירת מוזיקת הקאנטרי. לעומתה, ממפיס היא העיר בה צמח אלוויס פרסלי מלך הרוק. אחוזת הקבר שלו: "גרייסלנד" היא אחד מאתרי העלייה לרגל הפופולאריים של המדינה. בנוסף, גם למוזיקת הבלוז שורשים עמוקים בטנסי.

הקצרמר הורחב[עריכת קוד מקור]

החלק הארי מן המידע שהורחב לקוח מתוך הויקיפדיה האנגלית. Golf Bravo 15:58, 23 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תשנה את התבנית לתבנית {{מדינות ארצות הברית}} דרור 16:11, 23 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

צר לי דרור, אבל לאור יכולות העריכה המאד בסיסיות שלי, תצטרך להסביר לי זאת בצורה פשוטה יותר. צעד אחר צעד. איזה שורה בדיוק למחוק ובמקומה לשים את השורה

{{מדינות ארצות הברית}}

עד כמה שאני רואה, התבנית מדינות ארצות הברית כבר נמצאת בשימוש בדף הזה. לפחות אם להאמין לכיתוב בתחתית הדף.

התכוונתי ל{{מדינת ארצות הברית}} אתה יכול להעתיק אותה מארגז החול שלי והיא אמורה להחליף את כל הטבלה בראש הערך בטבלה יותר טובה ועם יותר פרטים . דרור 16:47, 23 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]