שיחה:טריוויאלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צודק נתנאל, בהחלט לאחד עם טריוויה. אין שום צורך בערך המסביר את שרשי חדירתו של מונח לשפה האנגלית. לא כל דבר בוויקי האנגלית צריך לתרגם. מקורותיו הרומיים/לטיניים של המונח מוסברים היטב בערך טריוויה. Magister 12:57, 5 אפר' 2005 (UTC)

לדעתי טריוויה וטריוויאלי הם שני מושגים נפרדים (אם כי בעלי שורש משותף), ולכן אין הצדקה לאיחוד הערכים. שאלה נפרדת היא האם מקומו של ערך זה בויקימילון או כאן. אני מציע להמתין מעט עם התשובה, ולראות האם הערך יתפתח. דוד שי 17:45, 5 אפר' 2005 (UTC)
כמובן בויקימילון. עצם קיומה הנפרד של מילה אינו הצדקה לערך אנציקלופדי - כשם שעצם קיומו של אדם, נפרד ככל שיהיה מבני אדם אחרים, אינו מצדיק בהכרח ערך עליו. בכל מקרה, המילה "טריוויאלי" היא שם תואר, ואם כבר ערך אז על המושג "טריוויאליות", לא? (בהנחה שיש מה לומר עליו) Magister 09:20, 6 אפר' 2005 (UTC)
ברמה העקרונית אתה צודק בעניין "טריוויאליות", אך ברמה המעשית עלי לציין שאף ששמעתי והשמעתי את התואר ""טריוויאלי" פעמים רבות מספור (רבות מהן כדי לתאר בעיה שפתרונה ידוע לי אך לא לבן שיחי), מעולם לא שמעתי את המילה "טריוויאליות". מובן שתופעה זו מחזקת את התחושה שמקום ערך זה הוא בויקימילון. דוד שי 09:30, 6 אפר' 2005 (UTC)
צודק לחלוטין. ואני השתמשתי במילה "אוראלי" פעמים רבות מספור (לא אציין כאן את ההקשר), אך טרם מצאתי לנכון לשלבה בוויקיפדיה.Magister 13:17, 7 אפר' 2005 (UTC)