שיחה:יעקב קורץ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת מלמד כץ בנושא הסרת המלצה
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
דיון

רק 22 תוצאות בגוגל [1], אני ממליץ למחוק את הערך, מה פתאום שמו אותו ערך מומלץ??

  • מה הקשר בין מספר הקישורים בגוגל לבין היותו של הערך מומלץ? הערך מומלץ אם הוא אומר את מה שיש להגיד בנושא ובנוי טוב, אין קשר להאם השאלה הוא נפוץ בגוגל.
  • גוגל מייצג את מצב הידע הנוכחי, אין שום סיבה למה למחוק את מה שלא מופיע שם... טרול רפאים 12:10, 15 יוני 2005 (UTC)
האם הערך באמת ראוי להיות מומלץ? לא נראה לי שזהו המצב לפי הסטנדרטים של היום. תומר 18:39, 23 באפריל 2007 (IDT)

הסרת המלצה[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה 18:26, 29 במאי 2007 (IDT)

ההיקף קרוב יותר לקצרמר מאשר למומלץ. ד.ט 16:57, 16 במאי 2007 (IDT)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המאמר הוא אמנם של אדר, אבל לי אין כל יד בו... המדובר במאמר יוצא דופן מבחינת העובדה שהוא מבוסס על מחקר בשטח בקורות חייו של האיש (איתור משפחתו, פניה אליהם לקבלת המידע וכו'), והוא חושף פרשיה מעניינת וחשובה. ייתכן ונדרשת עוד עריכה וקישוריות, אבל התוצר הוא תוצר שרק הויקיפדיה יכולה לתת. בווינט בחיים לא תמצאו מאמר מסוג זה. הידע הזה הונצח לפני שאבד, ומצא מקום ראוי. העניין עצמו הוא חשוב מספיק ומעניין מספיק בשביל שייכתב עליו ערך, והערך עצמו מושקע מספיק ומקושר מספיק לערכים ולנושאים אחרים, על מנת שיהיה בעמוד הראשי. בשביל לכתוב את המרד הגדול נעזרתי בעשרים ומשהו מקורות. אבל הם היו שם ומישהו כבר עשה את העבודה. עבודתי הייתה עבודה של ריכוז החומר והפיכתו למאמר מקיף. כאן היה צורך לאתר את החומר, ללקט אותו, וליצור דבר מה ראשוני, שאין כמוהו באף מקום אחר. לו רק בשל עבודה זו ראוי הערך להיות מומלץ. ועוד משהו - אדר מאד יכעס עלי שאני מפנה את הזרקור לעבודתו, אבל נסתדר בסוף... אלמוג 04:13, 18 מאי 2005 (UTC)

  • בעד. דוד שי 04:35, 18 מאי 2005 (UTC)
  • בעד. הערך ישודרג אם יתווספו לו תמונות. אולי בני המשפחה מוכנים לסרוק עבורנו תמונה או אולי נצליח לשים יד על עותק של ספר עדות ולסרוק את הכריכה. אביהו - שיחה 16:48, 18 מאי 2005 (UTC)
  • בעד, עם הסתייגות קלה: נראה לי ששילוב בין הערכים יעקב קורץ וספר עדות יתן תמונה שלמה ומלאה יותר. ממילא הם חופפים בלפחות 50%, והשילוב רק יעשיר את שניהם לערך מקיף יותר. --Magister 14:43, 19 מאי 2005 (UTC)

אני רוצה להוסיף שאין שום בעייה בערך, ובהסרת ההמלצה אין משום זלזול בעבודה החשובה שעשה כותב הערך. פשוט לדעתי הוא אינו עומד בקריטריון ההיקף. ד.ט 17:01, 16 במאי 2007 (IDT)

הוסר