שיחה:כנסיית אבינו שבשמים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברצוני לדעת על קבר של אחים Svendsen שתמונתו מופיע כאן. ישנם מקורות שטוענים שהנסיכה מצאה את הקבר ושמרה אותו. האם המצבה החדשה של הפסל הדני Eric Heide עומדת בדיוק על המקום הזה?

עוד שאלה. מי האדריכל של המנזר? אני מתכוון דווקא למנזר ולא ל-cloister

הקרמיליטים עמצם טוענים שזה היה Jean Guillemot שבנה את בית חולים סן לואי על ידי השער החדש וגם את מנזר סן ויסנט בממילא. האם זה נכון? איפה ניתן למצוא מידע עליו? האם זה אותו Guillemot שהיה ראש הכנסיה הקתולית באיסמבול?

לצערי אין לי מידע נוסף לתת לך. זה אכן מה שכתוב באתר של הכרמליתים:

כרמליתיות תנסה להסתכל במאמרים של צבי שילוני (בקרדום כי בקתדרה הארכיטקט לא מוזכר) על בית החולים סן לואי. שאלת את הכרמליתיות אם הן יודעות היכן ניתן למצא את המידע? אולי יש להן ארכיון במנזר? דרך אגב הקלויסטר הוא חלק מהמנזר למה אתה מפריד ביניהם? ב-Liber Annuus LX (2000) של הפרנציסקנים (ניתן למצא בספריה שלהם בתחנה השניה של הויה דולורוזה ליד שער האריות בירושלים) מופיע מכתב מהארכיטקט הזה: L. Bonato - M Emery,Le cloître des Franciscains à Bethléem. Lettre de l’architecte Jean-Baptiste Guillemot à Melchiorde Vogüé - אם אתה קורא צרפתית אולי כתוב שם משהו בכל מקרה המכתב מתייחס לקלויסטר הפרנציסקני בבית לחם. בהצלחה --משוש30 16:26, 24 דצמבר 2005 (UTC)

הקלויסטר והמנזר הם שני חלקים שונים של המנזר. הקלויסטר נבנה לפי הרעיון של הנסיכה ע"י אדריכלים צרפתים - Viollet le Duc המפורסם (כנראה, ניהול כללי של הפרויקט בלבד) ותלמידו Jean Lecomte du Nouÿ (בפועל). כדגם נלקח מבנה בבית קברות בפיזה האיטלקית.

כמה שנים אחרי זה החליטה הנסיכה לצרף את המנזר וזה סיפור נפרד שמעט מאוד ידוע עליו.

בתחילת מאה ה-20 נהרס חלקית הקלויסטר עקב החפריות שבוצעו.

ישנם שלושה ספרים בנושא זה: 1. die Grotte Der Erleughtung auch Vaterunser-Grotte Gennannt בגרמנית, ע"י Omer Engelberg הידוע שהתגורר במנזר בשנים אחרונים של חייו. 2. Le Carmel En Terre Sainte הספר של המסדר הקרמליטי בארץ, בצרפתית. 3. הספר "הר הזיתים" בסדרה של פרנציסקנים,גם הוא בצרפתית.

= = =

עוד דבר חשוב. לא נמאתי באף מקור שהנסיכה וגנו מצאו את שרידי האלאונה. לפי הגרסה המקובלת, הנסיכה הפסיקה את החפירות אחרי שנתיים עבדוה והחליטה להתחיל לבנות את הקלויסטר.

קצת מוזר איך בנו את הקלויסטר ולא מצאו, אם ב-1910 היו צריכים להרוס את הקיר המערבי כדי לחפור תחתיו. אבל זה מה שכותבים הספרים...