שיחה:לוק סבהה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת אורי פרקש בנושא השלמה ותרגום


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:59, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

השלמה ותרגום[עריכת קוד מקור]

שיפצתי והרחבתי את התבנית של הפרלמנט, כחלק מסעיפי התבנית יש להזין את כל המפלגות להם יש מנדטים בפרלמנט כדי להסביר את איור המושבים. מצאתי שרק למפלגה אחת יש ערך בויקיפדיה העברית. חיפשתי ברשת וגם בויקיפדיה את שמות שאר המפלגות כדי להכין להם את הקישורים הפנימיים, ומצאתי מעט מאוד. אני העדפתי לא לתרגם בעמי אלא למצוא מקור אמין בעברית שמציין את השם בעברית, ולכן רוב הקישורים נותרו לערכים באנגלית.

לכן נשארו שתי משימות: 1. לתקן את הקישורים הפנימיים ולתרגם את שמות המפלגות כך שיהווה הכנה לערכי המפלגות בעברית. (ראו מקורות מלמטה). 2. להמשיך ולהרחיב את הערך שחסר בו מידע קריטי. (ראו מקורות מטה)

דוגמה: הערך [[Lok Janshakti Party|LJP]] תורגם לקישור הכנה לערך [[מפלגת לוק ג'נשאקטי|LJP]]. שימו לב שניתן להשאיר את ראשי התיבות באנגלית. ראו במקורות שגם בעברית נהוג להשתמש בהם לקיצור. כעת נותר כמובן לתרגם את כל השאר.

מקורות:

בברכה ובהצלחה, אני הגעתי למסקנה שזה גדול עליי. אסף (Sokuya) - שיחה 00:46, 25 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה

משתמש:אורי פרקש, למה מחקת את שמות כל המפלגות בתבנית אחרי שאסף (Sokuya) עבד על זה כל כך קשה? בורה בורה - שיחה 18:52, 19 בינואר 2018 (IST)תגובה
אני מבקש לשחזר את התבנית לקדמותה. הסרת ממנה מידע רב (הסרת המון ולא רק את שמות המפלגות) וגם הכנסת קישורים פנימיים לא רלוונטים למשל ״יושב ראש״ צריך לקשר לערך יושב הראש של לוק סבהה ולא לערך יושב ראש, זה קישור לא רלוונטי. – אסף (Sokuya)שיחה 20:22, 19 בינואר 2018 (IST)תגובה
אז שחזר.זה המצב היציב ומשם אפשר לדון. בורה בורה - שיחה 20:24, 19 בינואר 2018 (IST)תגובה
תוקן. תרגמתי את השמות שהיו ברי תרגום, עדכנתי בהתאם לצבעים שבתרשים. אורי פרקש - שיחה 21:46, 19 בינואר 2018 (IST)תגובה