שיחה:ליל ג'ון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת צ'כלברה בנושא הגהה

הגהה[עריכת קוד מקור]

באמת לא הבנתי מה הסיפור עם הגביע (וגם עכשיו לא, אבל אני יודע שאני לא היחיד). בערך היו מעט טעויות וגם הן - טעויות נפוצות שקל לבצען. כמה הערות לעתיד:

  1. אין לשים בעברית פסיקים בתיאורי תאריכים או מקומות לציון הפרדה לשנים או למדינות. על כן, יש לכתוב "10 במרץ 2007" ולא "10 במרץ, 2007" ו"ניו יורק שבמדינת ניו יורק" (או "ניו יורק שבניו יורק", אבל זה כבר עלול ליצור פרדוקס קיומי) ולא "ניו יורק, ניו יורק".
  2. עדיף לכתוב די ג'יי ולא "די. ג'יי" כיוון שהנקודה מבלבלת בעברית.
  3. כאשר התמורה היא שם יצירה (לדוגמה, שם אלבום) אין להפרידה בפסיקים אלא במרכאות בלבד. על כן, יש לכתוב "אלבומו הראשון "Yeah! Okay!".
  4. טעות נפוצה היא לשים פסיקים אחרי תיאורי זמן או מקום (לדוגמה: "בשנת 2006, נרשם זהר לויקיפדיה") - אין לעשות כן אלא אם כן מדובר בפסוקית (וגם אז לא תמיד).

ערך יפה מאוד מאת צ'ה. אני חוכך בדעתי להתחיל להפנות את כל האנונימים שאני משכתב אחריהם בערכי המוזיקאים אליך. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:14, 10 במרץ 2007 (IST)תגובה

רוב תודות , ז[]הר. מה אתה אומר? אם אני אלחץ על דוד שי הוא יכניס את הערך לתבנית:מקבץ ערכים ליום האישה הבינלאומי? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 18:53, 10 במרץ 2007 (IST)תגובה