שיחה:לקסיקון הספרות העברית החדשה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לקישור למאמרים באתר זה משמשת התבנית לקסיקון הספרות.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.
לקישור למאמרים באתר זה משמשת התבנית לקסיקון הספרות.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.


שאלה טכנית[עריכת קוד מקור]

שלום שאלה טכנית: בערך מוזכרת האוניברסיטה שבחסותה נערך הלקסיקון (The Ohio State University). האם ניתן ליצור קישורית פנימית לערך של האוניברסיטה בויקיפדיה האנגלית (http://en.wikipedia.org/wiki/Ohio_State_University) או שויקפדיה לא-עברית נחשב כמקור חיצוני ולכן הקישורית צריכה להיות חיצונית. תודה ובהוקרה יוסי גלרון - שיחה 22:43, 24 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

אפשר וכדאי לכתוב את הערך על אוניברסיטת אוהיו סטייט, אפילו בקצרה ולקשר אליו. כל הכבוד על היוזמה ארז נמרוד כהן - שיחה - מיזם תרגום ה- 70 01:56, 26 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

אוהיו, יש לנו בעיה[עריכת קוד מקור]

אני לא יודע איך אתם, אבל אני משתדל להסתמך על מקורות חיצוניים כשאני כותב ערכים וכשאני קורא ערכים.

בהרבה ערכים על ספרות ישראלית יש הפניה ללקסיקון הזה. טוב מאוד שיש כזה לקסיקון, אבל היום ראיתי שיש בו ערך שמצטט בתור מקור את... ויקיפדיה.

הא? ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 00:22, 26 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

שלום אמיר,
בסוף כל ערך ביוגרפי אני משתדל לציין מקורות בהן השתמשתי בליקוט המידע או מקורות נוספים בהן ניתן למצא פרטים ביוגרפיים נוספים על היוצר. לא תמיד המידע לקוח מויקיפדיה, אולם אם יש ערך בויקיפדיה על היוצר אני מציין זאת. לפעמים אני מגלה שהפרטים בויקיפדיה אינם מדויקים או סותרים מקורות אחרים - אז אני מתקן את הערך הויקיפדי (לדוגמא: בערכו של עזריאל אוכמני בויקיפדיה צוין שנפטר ב-1980 וכך גם באתר של קיבוץ עין-שמר שאוכמני היה בין מיסדיו. חוברת זיכרון שהופיעה לאחר פטירתו ומצויה בספריה הלאומית בירושלים מציינת במפורש את יום פטירתו כ-22 בנובמבר 1978. במקרה זה חזרתי לויקיפדיה ותיקנתי את הטעון תיקון).
נכון - יש מקרים בהם הויקיפדיה הוא המקור היחיד שיש לי על תולדות חייו של היוצר, אולם בלקסיקון שבעריכתי יש ערך מוסף בצורה של רשימה ביבליוגרפית מקיפה על יצירת הסופר/ת שאינה מובאת בויקיפדיה.
אני מקווה שזה עונה על שאלתך.
יוסי גלרון יוסי גלרון - שיחה 05:14, 6 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בלקסיקון הספרות העברית החדשה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:04, 17 בנובמבר 2022 (IST)תגובה