שיחה:מאיר רוזן/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת איתי פרץ

שם של ערך בצורה כזו? צריך או להוריד את הסוגריים, או לכתוב את שם הערך בלי ה'מיקי'. Shirooosh - שיחה 00:53, 28 ביולי 2009 (IDT)

שם הערך אכן צריך להיות 'מאיר רוזן'. הרב רוזן היה אחד מחלוצי הדרך בקהילה הדתית לאומית בהקשר של תפילה אינטגרטיבית ובעלת הזדהות והתחברות פנימית. כמו כן היה רב קהילה במשך עשרות שנים בקהילות שונות באנגליה וכן בארץ - וכן הקים מרכז לימוד תורה ליהודים מפולין, בית מדרש לנשים וקהילה לומדת. רבים רבים הושפעו מאישיותו, מדרשותיו בבית הכנסת שלו 'יקר' בליל שבת ועוד. כמו כן נודע כחריג בשל דעותיו הפוליטיות השמאלניות, הן בהקשר המדיני והן החברתי. בבית הכנסת שלו פועל 'מרכז למעורבות חברתית', בניהולו של בנגמין פוגרנד - פעיל זכויות אדם ידוע בדרום אפריקה, שתמעסק בנושאים מדיניים - כגון מפגשים בין דתיים, עם פעילים חברתיים ערבים ומחו"ל ועוד. משתמש:ישראל מלכיאל
המידע עליו צריך להופיע קודם כל בערך. כמו כן עליך להסביר בדף זה מדוע יש לו חשיבות אנציקלופדית הרבה מעבר לרב בית כנסת רגיל. למשל כיצד השפיע משמעותית על החברה בישראל או אם תואר באופן חריג בהספדים בידי אישים ידועים. נרו יאירשיחה • ז' באב ה'תשס"ט • 01:32, 28 ביולי 2009 (IDT)
אני מתנצל תבנית החשיבות הורדה על ידי בטעות. החזרתי אותה. איתי פ - שיחה 02:16, 31 ביולי 2009 (IDT)

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף