שיחה:מחלק משותף מקסימלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש לזה איזה קשר לפתרון משוואות מודלריות ? אם כן אז איזה ?

יש עוד אלגוריתמים!![עריכת קוד מקור]

יש עוד אלגוריתמים של אוקלידס!! למשל: האלגוריתם למציאת הופכי כפלי מודולרי!! חבל שהכותב התעלם מהם!! לא מצאתי את האחרים בשום מקום!! כולם אומרים שהם קיימים אך איש לא טרח לפרסם אותם!!

אין צורך להתרגש. גדי אלכסנדרוביץ' 16:21, 26 מאי 2006 (IDT)
נכון שהערך טעון שיפור: מן הראוי להרחיב את החלק העוסק באלגוריתם ולתאר באותה הזדמנות את האלגוריתם המוכלל, המציג את המחלק המשותף המקסימלי כצירוף שלם של שני הגורמים. מן האלגוריתם הזה קל לחשב גם את ההפכי של מספר בחבורת אוילר. עוזי ו. 16:39, 26 מאי 2006 (IDT)
זה כבר מתואר (על ידי דוגמה) בחלק של "תיאור המחלק המשותף המקסימלי". כמובן שאפשר לשפר את הניסוח. גדי אלכסנדרוביץ' 16:33, 1 יוני 2006 (IDT)

ספק טעות באלגוריתם הרקורסיבי[עריכת קוד מקור]

האם הסימן ? מוכר בשפת C חוץ מאשר כשומר מקום של תו? הסימן : גם כנראה לא במקום. מציע במקומם לכתוב Pseudo code: if b == 0 return a else gcd(b, a%b) אנונימי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

הי אנונימי, ?: הוא הסימון של האופרטור הטרנרי בשפת C. מה שבא אחרי ? הוא התוצאה שמוחזרת אם התנאי מתקיים, ומה שבא אחרי : הוא התוצאה שמוחזרת אם לא. בכל מקרה, שונה בערך לכתיב עם if, else. ‏Saifunny‏ • שיחה 21:27, 18 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]