שיחה:מיידנק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני מתייחס לתמונה האחרונה של שני הצריפים: עד כמה שאני זוכר מהמסע שלי לפולין (לפני כחודש וקצת), בצריף הימני היו רק מקלחות מים רגילות (שמשמעו חיים), לעומת הצריף השמאלי שבו היו מקלחות מים וגם מקלחות גזים של CO וצקלון B (שמשמעו מוות).


התמונה שמראה את הפתח דרכו זרקו הנאצים את החומר המרעיל לתוך תאי הגזים הפוכה!!!!! נא לתקן את המעוות בהקדם תודה רבה

תשובות:
  • לגבי התמונה של הצריפים. אני חושבת שאתה מתבלבל - בצריף הימני עוברים בין מספר חדרים - כאשר הראשון הוא חדר ההלבשה, אח"כ המקלחות הרגילות, ולאחר מכן מקלחות הגזים. אל הצריף השמאלי לא נכנסנו, אבל אני יכולה להגיד לך בבטחה שבימני היו תאי גזים. לא שזה ממש הוכחתי - אבל כתוב על הימני דיס-אינפקציה.
  • והשאלה השניה, אם אתה מתכוון לתמונה הזאת, הפתח דרכו זרקו את ציקלון ה-B נמצא בתקרה, ולכן הוא לא הפוך.


ולהבא תשתדלו להשתמש ב-~~~~ על מנת להוסיף חתימה בסוף דבריכם. נעה 22:46, 9 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

במיידנק השתמשו בצקלון B לחיטוי בלבד ואילו השתמשו בפחמן חד חמצני ככלי הרצח.

שימו לב שההערכות על מספרי הנספים השתנו כמה פעמים עם השנים. ההערכה העדכנית ביותר נמוכה משמעותית ממה שמופיע כרגע בערך. פירוט רב יותר אפשר למצוא בערך האנגלי, תחת Death toll.

השקר של מדינת פולין[עריכת קוד מקור]

הייתי במיידנק ב-28/07/2010 וראיתי את המחנה, וכמו"כ הייתי לפני כשבוע וחצי בתאריך 14/08/2011 שוב פעם במיידנק והמחנה נראה רגיל לחלוטין. יתכן ומדינת פולין מנסה לגייס תרומות למחנה ע"י שקרים ששני שליש נשרפו אולם למעשה הכל כרגיל. יש לי הוכחות בתמונות ועוד... 213.8.125.42 20:47, 24 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

מיידאנק היה מחנה עבודה שבו הועסקו עובדי כפיה בתכנית הנאצים להפוך את לובלין לעיר ס.ס, ולא מחנה השמדה למרות שמאוחר יותר נבנו בו תאי גזים וקרמטוריום.