שיחה:מלחמת העצמאות היוונית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לכותב המאמר, כאשר אתה כותב את הערך, בבקשה תעיף מבט גם על הערך יוון העות'מאנית, שם מצוי קטע העוסק במלחמת העצמאות היוונית. זו כדי למנוע סתירות אפשריות, אודה לך אם תודיע לי על סתירות כאלה אם יהיו. בתודה--יום טוב 17:16, 22 אפר' 2005 (UTC)

כתבתי את המאמר על סמך "מבוקשים ביותר", לפי המאמר בויקי האנגלית, וללא הכרת הפיסקה ב-יוון העות'מאנית. מסתבר כי מצוי שם מידע רב בהחלט יש לשקול לשלב בין תכני המאמרים... Yanivreg 19:17, 22 אפר' 2005 (UTC)
הקטע ביוון העות'מאנית נכתב בכוונה תחילה להיות סיכום קצר ולא הערך המלא, ואני אישת מעדיף להשאיר אותו איך שהוא שם(כמובן לאחר תיקון סתירות), בעוד את הערך הנוכחי אפשר להרחיב מתי שהוא בעתיד, גם על סמך מה שכתוב שם, בברכה --יום טוב 19:27, 22 אפר' 2005 (UTC)

אני סבור שיש למחוק את המשפט על קרב נאווארינו ש"ביוזמת מפקדים מקומיים ותחת הסכמה שקטה מצד ממשלותיהם, תקפו והשמידו את הצי העותמני". הוא סותר לחלוטין את הערך האנגלי (העברי הוא פשוט תרגום) על הקרב, שחלק נכבד ממנו הוא על איך הענישו את מפקד הצי האנגלי לאחר מכן - מה שמראה שאנגליה (המדינה החשובה ביותר, שכן היא שלטה על הים התיכון) דווקא לא היתה מרוצה. אולי אפשר להגיד שקינינג רצה בכך, אבל הוא לא היה בחיים בזמן הקרב. שנית, למרות שכנראה קודרינגטון כן רצה בקרב וארגן מצב כך שיהיה לו תירוץ, איני חושב שאנו יכולים להצהיר זאת בתור עובדה (הוא הכחיש זאת כל חייו). העובדה ההיסטורית היא שהעותומנים ירו ראשונים 79.179.6.232

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 05:56, 28 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]