שיחה:מנפאואר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום,

אני רוצה להפנות את תשומת לב ליבו של העורך לעובדה שמנפאואר אינה חברה העוסקת בקבלנות כח אדם לעבודות משרדיות, אלא חברת משאבי אנוש המספקת פתרונות כח אדם למגוון רחב של תחומים (ולא רק לעבודות משרדיות).

קבלנות כח אדם אומר שמנפאואר מעסיקה בעצמה את כל העובדים שהיא מפנה וזה לא נכון.

אשמח לקבל תשובה.

יום טוב! שחר

בתור עובדת מנפאואר לשעבר, מנפאואר היו המעסיק שלי ושילמו את שכרי, נשלחתי מטעמם לעבוד בעבודה משרדית בחברות שונות אולם שם לא היו לי יחסי עובד-מעביד. כלומר מנפאואר הם קבלני כ"א לימור י - שיחה 10:25, 20 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

שלום,

שמי אריאל אשכנזי ואני מנהל את אתרי האינטרנט של קבוצת Manpower ישראל.

להלן התייחסותה הרשמית של החברה לדברים הנ"ל.

הגדרת הערך מנפאואר אינה משקפת את פעילותה של מנפאואר. בהנחה שברצונכם שהתוכן ישקף את המציאות אנו מבקשים את תיקון הערך והוספת התוכן שהועבר אליכם. אין המדובר במסרים שיווקיים או פרסומיים אלא שיקוף מציאות פעילותה של מנפאואר. נכון הוא שלמנפאואר רישיון לפעול כקבלן כוח אדם כמו גם רישיון לקיום לשכת עבודה פרטית.

מנפאואר פועלת בתחומים מגוונים, מציבה עובדים אצל לקוחות בכל תחומי השירותים והתעשייה ופועלת להשמת עובדים בתחומים מגוונים מכאן שנבקש שההגדרה "חברה העוסקת בקבלנות כח אדם לעבודות משרדיות" תוחלף ב- "חברת משאבי אנוש המספקת פתרונות כח אדם למגוון רחב של תחומים".

תודה, אריאל אשכנזי

הערך תוקן לאור הערותיך. דרור - שיחה 15:02, 27 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

שלום דרור

השינוי היה צריך להתבצע תחת - מנפאואר (Manpower) היא חברה בינלאומית העוסקת בקבלנות כח אדם לעבודות משרדיות, וביישום מקצועי בתחומים נוספים, וניהול פרוייקטים בשיטת מיקור חוץ.

נשמח להחליף ל - מנפאואר היא חברת משאבי אנוש המספקת פתרונות כח אדם למגוון רחב של תחומים ומתמחה בניהול פרוייקטים בשיטת מיקור חוץ.


אגב - מדוע נחתך כל שאר הטקסט שהסביר על אופי החברה?


תודה, אריאל

נשמע כאילו "פתרונות כוח אדם" היא שפה מכובסת ל"קבלנות כוח אדם". והעובדה כי החברה פועלת מתוקף "רישיון לפעול כקבלן כוח אדם" מחזק זאת. יוסאריאןשיחה 10:21, 31 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

פיצול הערך[עריכת קוד מקור]

לפי דעתי צריך לפצל בין החברה הישראלית לזו העולמית. יאצקין52 - שיחה 15:28, 9 במאי 2022 (IDT)[תגובה]