שיחה:מרחצאות קרקלה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למי שבכל עת ועת רואה שמחוקה הערת הקצרמר, והוא מוסיפה (בערך זה), שיקרא את הודעה זו. יש כל כך הרבה מה לספר על מרחצאות קרקלה? אין כל כך הרבה! ואתה יודע זאת בברור, אז מדוע אתה מוסיף את הערת הקצרמר? רק בגלל שיש 2 פסקאות בערך זה? עדן קוגן 12:40, 4 אפריל 2004 (UTC)

עדן,
אמנם הוספתי את הודעת הקצרמר רק פעם אחת, אבל אני חושב שיש בכך טעם. ניתן לכתוב על כל ערך לא מעט דברים, גם על מרחצאות קרקלה. ניתן לכתוב, למשל, מתי הן נמצאו, מי מצא אותן, על הארכיטקטורה שלהן וכו'. אי לכך, גם הפעם אני מוסיף לערך הערת קצרמר, בתקווה שלא תמחק אותה.
בהערת אגב, תוכל אולי להסביר מה פירוש המשפט האחרון בערך? באיזה מנהג מדובר? התרחצות במים מחוממים? הדברים לא מובנים מהערך עצמו.
איתמר שאלתיאל

איתמר שאלתיאל שלום, אין אתה מבין את המשפט על המים המחוממים? לפי הכתוב (שהנני כתבתי) המים המחוממים הגיעו מהתנור על המרחצאות, והאנשים התרחצו. אין אינך הבנת את משפט זה? הסבר לי. בקשר להערת הקצרמר הנני ראיתי שהוספת שוב את ההערה, ועתה, שאני מבין למה ערך זה הינו קצרמר, אני לא אגע בזה. עדן קוגן 14:17, 9 אפריל 2004 (UTC)

עדן,
אני לא הבנתי למה מתייחסת המילה "מנהג" במשפט הבא: "שבכולם היה אותו מנהג". הניחוש שלי אכן היה שמדובר במים המחוממים, אך זה לא נתפס אצלי ממש כמנהג, אולי יותר כשיטה.
איתמר שאלתיאל

איתמר שאלתיאל שלום!

כוונתי במילה "מנהג" היא להגיד שבכל המרחצאות הייתה שיטה (לדברייך) זהה.

עדן קוגן 20:10, 13 מאי 2004 (UTC)