שיחה:מריה איסבל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לפי ויקיאנגלית, היא מכרה מעל 700,000 דיסקים. זה לא מספיק לערך? ‏DGtal01:43, 9 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

נכון... זה שהיא ילדה זה לא אומר שהיא שונה מ...לא יודע מה, ממאיה בוסקילה... למה שלמדונה יהיה ערך ולה לא? (אני לא עושה שום השוואה כן?) ילדה ילדה... אבל... זמרת (אגב שמעתי ת'דיסקים שלה והיא לא רעה בכלל).Sarbel 20:48, 12 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
הוציאה שלושה דיסקים (ומכרה למעלה מ-700,000 עותקים). יש חשיבות. יסמין 20:51, 12 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

דעתי האישית בלבד[עריכת קוד מקור]

אני מאוד שמחה שפתחו עליה ערך, גם אם הוא קצרמר. הוספתי גם אני מהמידע שלי (על הסרט שהיא שיחקה בו בתפקיד הראשי). אני חושבת שהיא מאוד יפה ומוכשרת בטירוף(שרה מדהים, רוקדת מצויין, וגם המשחק שלה מפתיע לטובה), אבל בכל זאת- יש לי סלידה מסויימת ממנה. לדעתי, היא ממהרת מיידי להתבגר ומתנהגת ומתבטאת מוגזם לגילה. לדוגמא, אחריי הניצחון שלה באירוויזיון- ג'וניור היא התראיינה להמון כלי תקשורת. היא אמרה שהיא אף פעם לא זזה לשום מקום בלי תיק האיפור שלה ושהיא מבטיחה שיום אחד היא תוציא ליין איפור משלה, כשהיא הייתה בת 9 בלבד!!! וזה לא כל הבסיס לטענה שלי: השיר שאיתו היא ניצחה באירוויזיון כשהייתה בת 9, שאגב- היא גם כתבה אותו, נקרא 'עדיף למות מאשר להיות פשוטה', והיא שרה בו על 'מגע של מסקרה', 'רולים בשיער', וכ'ו. באמת, למה לעזעזל ילדה בגיל 9 צריכה להתעסק בדברים כאלה בכלל?! וזה עוד לפני שאנחנו מתחילים לדבר על הקליפ של השיר, שבו היא מתאפרת להנאתה מול המראה, שמה רולים בשיער, מודדים ומחליפה בגדים בקצב מסחרר, ולא אמרנו מילה על כל הקלוז-אפים על הישבן שלה בזמן שהיא רוקדת בקליפ! גם בסוף סרט בכיכובה(שאגב, לדעתי היא עשתה בו עבודה מדהימה), שבו דמותה שרה ורוקדת על הבמה ונותנת את הופעת את חייה, היא לובשת שמלת מיני קצרצרה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון. אהה, כן- היא הייתה בת 13. לא יודעת מה דעתכם, אבל אני די סולדת מילדות שמתיימרות לגדול מהר מידיי ומתנהגות כמו נשים קטנות.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 17:41, 8 ביולי 2013 (IDT)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 18:37, 20 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה