שיחה:סטיקס (להקה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Dovno בנושא מצב הערך

מצב הערך[עריכת קוד מקור]

הערך סובל מתרגמת חריפה. ניסיתי לקרוא (ואולי לתקן) אך לא מצאתי ולו משפט אחד התקין בעברית. אמנם הערך ותיק, אך היה קצרמר זמן רב וכל התוספות הבלתי קריאות האלו התווספו לערך בחודש שעבר ע"י משתמש אנונימי. אם הערך היה עולה במצבו הנוכחי כערך חדש הייתי מעביר אותו לטיוטה ללא היסוס. כיוון שהטקסט הפגום מופיע בערך כבר מעל לחודש, אני פותח כאן דיון, כי לדעתי יש כאן שלוש אפשרויות:

  1. שמישהו יחליט לטרוח ולשפר את הערך (כלומר לתקן את התחביר, התרגום, הניסוחים והתקלדות שבכל משפט ומשפט). זו האפשרות העדיפה, כמובן, בתנאי שמישהו יבחר לטרוח כך.
  2. העברת הערך לטיוטה עד לתיקון הבעיות (זה בוודאי מה שהיינו עושים אם הערך היה עולה במצבו זה). אולם כיוון שהיה קצרמר לגיטימי זמן רב, אין סיבה להעלים את הערך ממרחב הערכים.
  3. מחיקת כל התוספות מהחודש הקודם ולא לאפשר החזרה שלהן בלי תיקון. (על אף שמדובר בתוכן רב, לצערי, ערך צריך להיות קריא ברמה בסיסית של עברית, ולא עם שגיאות גסות של ניסוח, תחביר ותקלדות בכל משפט ומשפט).

אם לא תהיה דעה אחרת במשך כשבוע דיון, כוונתי לפעול לפי אפשרות 3. Dovno - שיחה 09:06, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה

בעד אפשרות 3. היה נראה שמשתמש האנונימי החל לתקן את הטעויות אך בחודש האחרון הערך נותר באותו המצב. נכון לעכשיו עוד דרושה עבודה רבה ואין טעם להציג ערך כזה כפי שהוא נראה כיום. גיא אביב - שיחה 16:41, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה
בוצע בוצע. כאמור - כדי להוסיף תוכן זה שוב (או דומה לו) יש לעשות זאת אך ורק תוך תיקון השגיאות. Dovno - שיחה 22:11, 6 באפריל 2019 (IDT)תגובה