שיחה:עזרי טרזי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חסרים מעצבים תעשייתים ישראלים בולטים בויקיפדיה הישראלית. (הערך של עזרי טרזי קיים בויקיפדיה האנגלית). מופיע יחד עם עוד מעצבים ישראלים באינציקלופדיה של העיצוב)

ראו גם ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:עזרי טרזי ערןב - שיחה 01:48, 26 ביולי 2008 (IDT)תגובה
מי שהיה מנהל מחלקה במוסד אקדמי חשוב והציג כמה תערוכות בין לאומיות עם חומר שלו בלבד זכאי לערך. אני לא מבין בכלל מה הקטע של תבנית החשיבות. ניהול מחלקה במוסד אקדמי זה כמו תפקיד של חוקר מדע בכיר ולהציג תערוכות אחדות שהן רק שלך זה כמו לפרסם ספר. האיש חשוב מאוד. Eddau - שיחה 04:13, 26 ביולי 2008 (IDT)תגובה
גם לדעתי יש חשיבות לערך. חובבשירה - שיחה 10:36, 26 ביולי 2008 (IDT)תגובה
הערך מדבר בעצמו, ומבהיר שמדובר בדמות בולטת בתחום העיצוב התעשייתי בישראל. דוד שי - שיחה 17:12, 26 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אם תאשרו אותו אני רוצה להוסיף עוד כמה מעצבי מוצר ישראלים בולטים שאינם מופיעים בויקיפדיה הישראלית באופן מאוד תמוה. לדוגמא: יעקב קאופמן שהוא מעצב ישראלי שפועל בכל העולם, ובעיקר באיטליה, או חנן דה לנגה שלאחרונה הופיע בתערוכת יחיד בטורינו, אלכס פדואה, פיני ליבוביץ' או עמי דרך ודב גנשרוא, זיויה, ועוד לפחות 20 חשובים. כולם מעצבים שכבר הוכיחו את עצמם בעולם. בקיצור הטענה שלי היא שאין בויקיפדיה הישראלית שום ייצוג לעיצוב הישראלי בתחום של עיצוב מוצר, וזה לא רק תמוה אלא גם מעיד על בורות מסויימת של העורכים של ויקיפדיה העברית לגבי התחום הזה. אם מתווכחים פה על עזרי טרזי אז מי כן? רק לידיעתכם, בישראל יש כבר כ-12 בתי ספר לעיצוב שלומדים בהם מאות תלמידים. יש אלפי מעצבים ישראלים שפועלים בארץ ובחו"ל. אז לפחות עשיריה פותחת... נראה לי שהבהרתי את העמדה שלי.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יוני 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעזרי טרזי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:31, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה