שיחה:ענישה בישראל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מבחינתי סיימתי את הליך הבוררות וכתיבת ה"פסקה" הבעייתית. כרגע הנתונים שמצאתי בהקשר של השוואה ענישתית בין ישראל והעולם אינם ממקורות האמינים עלי, ולכן אני לא מכניסה אותם לערך. ביקשתי מאלמוג שיעבור על הערך שוב כדי שיתקן/יוסיף לפי הידע שלו. כל הרוצה להוסיף, מוזמן. דורית 20:13, 28 מרץ 2005 (UTC)

דורית, האינטרנט "מפוצץ" במידע לגבי ענישה ברחבי העולם, כולל עיתונות בעברית. לא ברור מדוע נמנעת מההשוואה הזו. ובלי קשר - עשית עבודה טובה מאוד Hotguy 09:17, 29 מרץ 2005 (UTC)
תודה, אתה מוזמן להרחיב לפי מה שידוע לך, אך להוסיף מראי מקום כדי שאחרים יוכלו לבחון את הטענות לגופן. בברכה, דורית 09:50, 29 מרץ 2005 (UTC)
מה אני אמור לעשות כדי להוכיח את טענתי שהענישה בארץ קלילה? לצטט פסקי דין שמראים על ענישה חמורה בחו"ל ? Hotguy 18:20, 29 מרץ 2005 (UTC)
אין בכוונתי ליצור כאן דף שיחה של 45 קילובייט כדוגמת דף השיחה הידוע לשימצה של "ענישה". אני סבור כי לאחר הבוררות אתה מנוע מלנסות ולהוכיח שוב את הטענה, ועליך להסתפק בעריכתה של דורית, כפי שאני מסתפק בה. זה פירושה של בוררות. אתה ביקשת את הבוררות, אתה בחרת את הבוררת, כבד את פסיקתה. אלמוג 18:32, 29 מרץ 2005 (UTC)
הערך ענישה השתפר מאוד מאז שהתחלת להביע כאן את דעתך. כנראה שהתעניינות ויקיפדים רבים בערך מסויים, יוצרת איזושהי דינמיקה שגורמת בסופו של דבר לשיפור התוצאה הסופית, גם אם המניעים של חלק מהם לא לגמרי טהורים. מצידי דף השיחה יכול להגיע גם ל-1 מגה ביית Hotguy 01:28, 30 מרץ 2005 (UTC)
הוטגאי - האם ייתכן שטענתך כי מניעי אינם טהורים, כמו גם הכינויים בהם כינית אותי "איש קטן", "צדקן" וכו', רמיזתך כי אני משתוקק לצפות בפורנו אותו אתה אוצר במחשבך, וטענותיך התמוהות לגבי חברים אחרים, כמו הספקולציות לגבי השאלה האם הוריו של דוד שי היכו אותו בילדותו, נובעים מכך שטרם קראת את ויקיפדיה: כללי התנהגות בין חברי הקהילה. המדובר בארבעה או חמישה כללים מאד פשוטים. אם תפעל לפיהם האווירה תשתפר, היחס כלפיך ישתפר אף הוא, ועבודתך תקבל תשומת לב חיובית ולא שלילית. אלמוג 05:32, 30 מרץ 2005 (UTC)
תמיד עדיף להגיע לנוסח מוסכם לכל ערך, גם אם זה עובר דרך בוררות. עם זה אין לי בעיה בכלל. הבעיה מתחילה כשאנשים מוחקים לי כאן פיסקות ותמונות מהשרת בצורה חד צדדית, ובכך הם מפרים את האיזון. אני אדם עדין, מנומס, ונעים הליכות. אם תפסיקו למחוק כל משפט שני שאני כותב כאן, אולי תזכו לראות גם את הצד הזה שלי Hotguy 08:06, 30 מרץ 2005 (UTC)

הוטגאי - ציטוטים לא יעזרו. מצא מחקרים השוואתיים שתומכים בדעתך, והבא מראי מקום. כרגע, לי יש קושי גדול עם ההשוואה כיוון שהיא מאד מוטה תרבותית, ובמיוחד בין מדינות דמוקרטיות ולא דמוקרטיות. בברכה, דורית 23:04, 29 מרץ 2005 (UTC)

ענישה במדינות העולם[עריכת קוד מקור]

דורית, הוספתי ערך, שהוא בינתיים ריק: ענישה במדינות העולם. בערך הזה נרכז נתונים לגבי הענישה (שיפוטית בעיקר) במדינות העולם. Hotguy 22:36, 31 מרץ 2005 (UTC)

אני מקווה שאתה מתכוון לכך שאתה תרכז את הנתונים, ואני אעקוב. הרי אתה לא רוצה שאני אתחיל לכתוב פה ערכי ענישה שיוכחו באותות ומופתים הקשורים לדם, אש ותמרות עשן. עוד יסקלו אותי במזנון עקב עוינות יתר. בברכה, דורית 23:14, 31 מרץ 2005 (UTC)
לא בדיוק, בערך החדש לא נערוך השוואות ביחס לישראל. מה שיצויין בו זה רק הענישה השיפוטית ברחבי העולם (לא כולל ישראל). Hotguy 07:32, 1 אפר' 2005 (UTC)
בסדר, אבל זה ערך שלך, אני לא מתכוונת לכתוב אותו בעצמי. בהצלחה, דורית 09:26, 1 אפר' 2005 (UTC)

תיקון לגבי צה"ל[עריכת קוד מקור]

ויקפדים יקרים העוסקים במלאכה,

א. לא ברור לי מדוע בסמכויות הענישה בצה"ל בחרתם רק לציין את אלו אשר יש בסמכותו של קצין שיפוט ולא את אלו שבידי בית דין צבאי. בכל מקרה, פתרתי זאת ע"י הניסוח "מערכת המשפט הצבאית", כאשר איזו סמכות יש לקצין שיפוט [זוטר או בכיר] ואיזו סמכות יש לבית דין צבאי אני מציע לקיים בערך נפרד לגבי הענישה בצה"ל ולבדוק עם גורמים שמתמחים בזה, כל החומר בנושא הוא רשמי ומפורסם מה גם שיש אתרי אינטרנט שמתמחים בזה כמו "הקשב!".

כמו כן הורדה בדרגה היא עונש לא רק לחוגרים - אלא לכלל צה"ל, כולל לאלופים. כמו כן קיים העונש התראה ולא רק נזיפה, שגם הוא נרשם בגיליון ההתנהגות של החייל [שע"פ הרמטכ"ל אמור לעבור מיחשוב] ועונש מפורסם נוסף שהוספתי הוא ריתוק לבסיס, שהוא הנפוץ ולא ברור לי מדוע הוא נעלם.

בברכה, נמרוד ברנע

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בענישה בישראל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:56, 21 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]