שיחה:פרזיטואידים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה זה? טרול רפאים 20:20, 14 יולי 2005 (UTC)

הוספתי אינטרויקי - ההסבר באנגלית (קצת) יותר טוב. אם אתה יודע הולנדית, אולי שם תמצא הסבר מספק. נדב 20:36, 14 יולי 2005 (UTC)
עדיין לא מובן. מישהו מוכן לטפל בזה? למה הם טפילים אבל לא טפילים? איך יצור יכול להיות טפיל ולא טפיל בו זמנית?עמית 20:04, 16 יולי 2005 (UTC)
עכשיו כתוב מה זה. אבל אני לא רואה איך מסתדר שיש 4 קבוצות. זה מה שכתוב בערך באנגלית. בנוסף, אם מישהו יכול לבדוק את השמות של כל הקבוצות האלה ואם יש משהו בעגה המקצועית שצריך לתקן. אני זוכר שהיה ביולוג במפגש. Erwin138 20:30, 16 יולי 2005 (UTC)

בדקתי באנציקלופדיה וייתכן שיש טעות קלה בערך. פרזיטאיים[או פרזיטים, אני לא בטוחה מה זה היה] חודרים לגוף בעזרת המזון שה"קורבן" אוכל [אצל בני אדם הם חודדרים גם אם מכניסים את האצבעות לעיניים/אף/פה] וניזונים מאיברים פנימיים. ברוב המקרים, הם חודרים לקיבה, מעיים, לבלב או פה ושם רק גורמים לקורבן כאב וייסורים. לפעמים הם מגיעים לעיניים וגורמים לקורבן טשטוש ראייה. לפעמים הם חודרים לאף/ריאות/זימים וגורמים לקורבן בעיות נשימה[ברוב המקרים העניין נגמר במוות]. לפעמים הפרזיטאים/פרזיטים מגיעים ללב ועוצרים את הדם שמגיע אל הלב או יוצא ממנו["מטוהר"]. אם הם מגיעים למוח הם גורמים לקורבן להשתגע. אז בבקשה תתקנו כי תהליך ה"הריגה" הוא מורכב ויש עוד הרבה סוגי מפגע אחרים שנגרמים לקורבן!