שיחה:קול העם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לקישור למאמרים בארכיון העיתון באתר "עיתונות יהודית היסטורית" משמשת התבנית קול העם.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.
לקישור למאמרים בארכיון העיתון באתר "עיתונות יהודית היסטורית" משמשת התבנית קול העם.
הסבר על אופן השימוש בתבנית מופיע בדף התבנית.


ומה היה פסק דינו המנומק של כבוד השופט אגרנט? (גם בערך שלו אין תשובה ממשית). למי הפתרון? מלך הג'ונגל 09:38, 29 מאי 2005 (UTC)

הוספתי קישור לפסק הדין. אפשר להוציא משם את העיקר. בערון נקבע שכל עוד אין פגיעה ממשית בבטחון המדינה אין לשר הפנים זכות לסגור עיתון. ש. יוברו 10:00, 29 מאי 2005 (UTC)
ובתיק הספציפי הזה מה נקבע? מלך הג'ונגל 11:22, 29 מאי 2005 (UTC)
העתירה התקבלה, והעיתונים הוסיפו להופיע עוד שנים ארוכות אח"כ. העיתון אל-איתיחאד (שהיה גם הוא חלק מהעתירה), מודפס מדי שבוע עד עצם היום הזה. ש. יוברו 08:25, 4 יוני 2005 (UTC)

תיקון- שר הפנים הורה להפסיק את הופעת העיתון למשך 10 ימים

תמונת המאמר זמינה - האם מותר להעלות אותה?[עריכת קוד מקור]

בהארץ מופיעה תמונה של המאמר המפורסם. האם מותר להעלות אוהה (או סריקה שלה ממהדורת הנייר של עיתון "הארץ") לערך זה, או לערך עתידי על בג"ץ קול העם? ערןב 16:41, 18 אפריל 2006 (IDT)

מדוע שוחזרה העריכה?[עריכת קוד מקור]

העברתי את הרווח למקום המתאים: רווח לאחר הנקודותיים, במקום לאחר המרכאות.

בטעות, עמך הסליחה A&D - עדי 17:47, 20 יוני 2006 (IDT)

בעיה בקטע[עריכת קוד מקור]

אשמח לשמוע סימוכין לפסקה הבאה: "צו סגירה זה הוצא לאחר שהעיתון מחה על כוונתה של הממשלה, כפי שפורסם באותם ימים בעיתון אחר, לשלוח מאות אלפי חיילים מישראל לעזרתה של ארצות הברית במלחמה כנגד קוריאה הקומוניסטית. עיתון קול העם מחה על כוונותיה של הממשלה במילים בוטות, ובין השאר נכתב כי: "נגביר את מאבקנו נגד המדיניות האנטי-לאומית של ממשלת בן-גוריון המספסרת בדם הנוער הישראלי"...." עד כמה שאני זוכר, (ועד כמה שלמדתי), מה שנכתב בעיתון בא בעקבות דבריו של בן גוריון על כך שמדינת ישראל תתקרב לארצות הברית במדיניות שלה ולא לברה"מ. מה גם, שמלחמת קוריאה בסוף מרץ 53 כבר היתה לקראת דמדומי שקיעה. בברכה, לב - שיחה 17:55, 20 יוני 2006 (IDT)

היכן הערך[עריכת קוד מקור]

מרוב בג"צים וחופש הביטוי מה שנשאר מהערך הוא הפתיח המצומצם:"קול העם היה עיתון יומי של המפלגה הקומוניסטית הישראלית - מק"י. העיתון יצא לאור בין השנים 1937 עד 1975."--‏Avin שיחה03:58, 2 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

בקשה לפרוט[עריכת קוד מקור]

הערך מאוד חלקי... מי היו עורכי העתון? מה היתה תפוצתו? האם אפשר להוסיף פרטים על תרומותיו לחיים הפוליטיים בארץ (אם היו כאלה)? בתודה, מ.ח.