שיחה:רישומי מלחמה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת כיכר השבת בנושא בעיות לוגיות

על הצייר אוטו דיקס בעברית

אם אתה רוצה ליצור ערך על אוטו דיקס אתה מוזמן. מה הקשר בין זה לערך הנדון? (אגב, כדי שתחתום בעזרת 4 סימני ~ ) DGtal 00:36, 16 יולי 2006 (IDT)

DGtal , אשמח מאוד ליצור ערך על אוטו דיקס . הקשר בין רישומי מלחמה ובן הצייר אוטו דיקס הוא קשר ישיר דיקס השתתף במלחמת העולם הראשונה כחייל בתותחנים.הוא ניצל את זמני הרגיעה בין הקרבות לרישום והיה נוהג לשלוח לחברתו הלן יאקוב גלויות ובהם "רישומי מלחמה" באותה תקופה צייר 600 רישומים.elmoznin 15:03, 16 יולי 2006 (IDT)

אני מבין את זה, אבל זה דף שיחה של הדף "רישומי מלחמה" וכרגע מצפים לשמוע למה הערך הזה חשוב. DGtal 19:14, 16 יולי 2006 (IDT)

הערך "רישומי מלחמה" או "ציורי מלחמה" מוכר בעולם בצרפתית הוא נקרא dessin de guerre זה ערך ידוע בציור כמו שיש " ציור עירום" או "דומם". או "נוף" והוא חשוב כמוהם .למשל... נפוליאון פונה לצייר האישי שלו ומבקש ממנו שיצייר אותו בראש חייליו בדרך לניצחון x . אחרי כל מלחמה היו ציירים שציירו אותה, הציירים שציירו את המלחמה קרוב לזמן המאורעות (ראה רישומים של שמואל בק) שהיה בשירות מילואים במלחמת ששת הימים. או "אוטו דיקס" שהיה תותחן במלחמת העולם הראשונה ושלח את הרישומים שרשם בזמן אמת שלח לחברתו. הרישומים האלה הם המדויקים ביותר והקרובים למציאות. הציורים שצויירו שנים אחרי המלחמה היו פחות קרובים למציאות כמו הציור של "פרנצ'סקו גויה" שהיה מבוסס יותר על דמיונו של הצייר . בתקופתנו המודרנית באים לעזרת הצייר "צילומי מלחמה" והקלו מאוד על שחזור המאורעות אפילו זמן רב אחרי התרחשותם.elmoznin 23:59, 16 יולי 2006 (IDT)

נשמע כמו סגנון לגיטימי שזכאי לערך. אם עוד אחד יסכים אפשר להוריד את התבנית. DGtal 08:19, 17 יולי 2006 (IDT)

יש מושג כזה, ד"ר תמר ורטה-זהבי ממכללת דוד ילין בירושלים כתבה על זה מאמר שמצאתי בגוגל (הכותב-אהוביה)


אני תומך בהשארת הערך. ---יוני--- 02:08, 19 יולי 2006 (IDT)
אני מתנגד. מהערך לא ברור בכלל מה זה, מתי הומצא הסגנון וכדומה, והאם באמת יש סגנון מבוסס שנקרא כך. pacmanשיחה 02:10, 19 יולי 2006 (IDT)

על מלחמה ושלום של טולסטוי כן שמעת? אחרי שיצא הספר היתה תערוכה של ציורי מלחמה (מגוגל)

כמובן שלהשאיר. זה סגנון מוכר וחשוב, ואף מפורסם. אני מוריד את תבנית הבהרת החשיבות. אם מישהו רוצה, הוא יכול להעלות את הערך להצבעת מחיקה. תשוחרר אנג'לה דייויס!, לב - שיחה 03:02, 19 יולי 2006 (IDT)

בעיות לוגיות[עריכת קוד מקור]

קודם כל הדף מתאר נושא ולא סגנון. לפיכך המתכונת הנוכחית איננה מתאימה. יש להתבסס, לדעתי, על טקסט הסוקר את תולדות הנושא, תוך ניסיון להמעיט בתיאור הייחודיות של האמנים שצריכים להיות דוגמאות. במצב הנוכחי יש למחוק את הערך. Talmor Yair - שיחה 18:51, 5 ביוני 2011 (IDT)תגובה

אני עובד כעת על הערך משתמש:כיכר השבת/פרשת האם המרעיבה הוא היה בהתחלה ערך ככלת כל ערך במרחב הערכים עד שאמרו לי כי הוא לא מתאים. הערך הועבר לארגז החול שלי ושם אני עובד עליו כעת. ניתן לעשות את אותו הדבר גם בערך הנ"ל העבירו אותו לארגז חול וערכו אותו שם. חג שמח מלא באורה של תורה! כיכר השבת - שיחה 23:18, 6 ביוני 2011 (IDT)תגובה