לדלג לתוכן

שיחה:רפונזל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Roni...va בנושא טיפול דחוף

סיפור על נסיכה יפיפייה שנחטפת על ידי מכשפה מרשעת ומוצבת במגדל גבוה מאוד ללא זכות מבקרים. נסיך, שעבר ליד המגדל במקרה, שמע את קולה של רפונזל(פעמונית) והתאהב בה. הוא שמע את המכשפה צועקת לרפונזל לשלשל את שערה הארוך מבעד לחלון וכך גם הוא עשה. במשך כמה ימים הם היו נפגשים בסתר עד שהמכשפה גילתה את סודם וכלאה את רפונזל במערה מבודדת באמצע היער. הנסיך לא ידע זאת וחזר למגדל שם המכשפה הפתיעה אותו. הוא התעוור בגלל שנפל על קוצים והחל להתהלך ביער כדי לחפש את אהובתו. יום אחד הוא שמע את קולה של רפונזל במערה בה נכלאה, היא טפטפה את טיפות דמעותיה על עינוי ומאור עיניו חזר אליו. הם חזרו לארמון בו היה חי הנסיך והתחתנו ומאז הם חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה.

מוזר. אני מכיר פעמונית. על רפונזל מעולם לא שמעתי. נו שוין. עידן ד 02:46, 28 אפריל 2006 (IDT)
אני שמעתי על רפונצל בכלל. זה גם הגיוני יותר כי זה מגרמנית. אני לא מפנה, כי צריך לשכתב קודם (אולי אעשה זאת בעצמי כשיהיה לי זמן, אם אזכור). Mr. boo 18:11, 18 יוני 2006 (IDT)
כמובן שרפונזל היא-היא פעמונית, לפני שגוירה (סינדרלה=לכלוכית,הנזל וגרטל=עמי ותמי)
אם כבר השם הלועזי, אז רפונצל. אני חושב שעדשיף (אחרי השכתוב) להעביר ל"פעמונית" ולהפנות ממנה את רפונזל/רפונצל ואף להזכיר את השם הלועזי בערך. HansCastorp 03:09, 19 יוני 2006 (IDT)

טיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

משהו מוזר בערך הזה. ככה זה לא יכול להישאר. אם הייתי מכיר את הסיפור הייתי תורם. אבל אני לא. ‏Roni...va‏ • שיחה 00:04, 23 בדצמבר 2006 (IST)תגובה