שיחה:רקהה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המידע על רקהה כתוב היטב ובצורה יפה.

לצערי לא, מישהו יטפל בזה כבר. דרך אגב, מהיכן התמונה? סקרלטינה 22:27, 31 דצמבר 2005 (UTC)

לסקרלטינה[עריכת קוד מקור]

סקרלטינה, אני הוא זה שכתב את הערך הזה. התוכלי בבקשה לתת לי דוגמא שתייצג את דעתך על כך שהערך על רקהה אינו כתוב טוב? תודה, נתן!

נתן שלום, לא אני הכנסתי את תבנית השכתוב. תודה סקרלטינה 20:08, 3 ינואר 2006 (UTC)

אני מבקש בכל לשון של בקשה לא להוקיד את התמונה של רקהה. היא חוקית לגמרי.

אין לי מושג....[עריכת קוד מקור]

אין לי מושג לשם מה לערך על רקהה מצורפת תבנית שכתוב. על ערך זה עבדו יותר מאיש אחד וכל טעות או שגיאה תוקנה. מלבד זאת, הכל כתוב בצורה יפה ללא סובייקטיביות או הגזמה. אין צורך בתבנית שכתוב. מי שמצרף תבנית שכתוב, שיסביר מדוע לדעתו יש לשכתב ערך זה. תודה.

דיון בנושא תבנית השכתוב[עריכת קוד מקור]

(הועבר מדף השיחה שלי)ladypine 15:09, 2 אפריל 2006 (UTC)

האם את יכולה להסביר מהי הסיבה לתוית "שכתוב" לערך רקהה ? תודה, דני. Danny-w 11:21, 31 מרץ 2006 (UTC)

שלום דני,
הסיבה שניתנה בתקציר העריכה היא "הערצה". כוונתי בכך היא שכפי שמשתמע מערכי השחקנים ההודיים, כפי שהם מוזנים לויקיפדיה (לא השוויתי את הכותבים), נראה כאילו כל שחקן/ית הודי/ת הם שחקנים בעלי הצלחה פנומנלית. לשם השוואה, גם בראד פיט למשל הוא שחקן מוצלח לכל הדעות, אלא שהמילה מוצלח אינה פותחת את הערך. הערך רקהה, כמו ערכי שחקנים הודים אחרים, מביא יותר חוות דעת על מוצלחותו של השחקן מאשר סימוכין רשמיים. ladypine 11:34, 31 מרץ 2006 (UTC)


אני מודה, שאישית מעולם לא שמעתי על השחקנית, לפני קריאת הערך בויקיפדיה. מצד שני, אני לא צופה בסרטים הודיים. אך לפי הרשום באתר בוליווד - bollygals.com כאן [1] - לפחות בבוליווד היא נערצת. גם לפי האתר stars-we-love.com (www.starswelove.com/rekhaa01.htm) מדובר בשחקנית אהובה ונערצת. וכן גם באתר Indian Celebrities [2].
מאחר שבערך העברי כתוב  : "...שחקנית ורקדנית הודית, מהמצליחות ביותר בבוליווד ובהודו בכלל" - ולא מוזכר פרסום עולמי, אינני רואה מדוע שלא להאמין לאתרים ההודיים המצ"ב.
Danny-w 13:05, 31 מרץ 2006 (UTC)
כפי שאני רואה את זה, כל הערכים על השחקנים ההודים מתחילים ב"אחד השחקנים המצליחים ביותר בהודו". יכול להיות שההודים אוהבים /מעריצים את השחקנים שלהם יותר מאשר במערב. אבל זה שבאתר של השחקן כתוב כך, זה רק אומר שיש לו קהל מעריצים נרחב. זה לא אומר שום דבר אבסולוטי. ננסח זאת אחרת: כאשר בכל ערכי השחקנים ההודים כתוב שהם "אחד השחקנים המצליחים ביותר בבוליווד", לפי איזה קריטריון? אחד מהשלושה המצליחים ביותר? אחד מהמאה המצליחים ביותר? אם יש 1000 שחקנים, אולי הם אחד מה-999 המצליחים ביותר? זה לא אבסולוטי, זו דעה. גם אם אין לי שום מידע, אני תמיד יכולה לומר כזה דבר על אדם. כי זה לא אומר כלום.ladypine 15:54, 31 מרץ 2006 (UTC)
אם כך, את מוזמנת לערוך ולנסח אחרת את הערך. Danny-w 03:51, 1 אפריל 2006 (UTC)

אבקש מכם, נא לא להוריד את התמונה החדשה המצורפת לערך רקהה. תמונה זו חוקית לחלוטין. תודה נתן.

השכתוב שנעשה על ידי הוא הרבה יותר מהימן ואמין. סדר קבלת הפרסים מופיע לפי שנים וזה עדיף מאשר הופעתם קודם לכן.

תבנית השכתוב הייתה נחוצה משום ששכתוב הפרטים על חייה האישיים היו מיותרים ולא נחוצים ונראו יותר ככתבה במגזין. לעומת זאת, שכתוב הזכיות היו טובים ומובנים יותר. נתן, אנא, אל תוסיף פרטים מיותרים ולא נחוצים. הורדתי את השכתובים שלך וגם את תבנית השכתוב, שהופיעה עקב הופעתם. אלמונית.

היות והתוספות המיותרות בדבר "חייה האישיים" הוסרו, אבקש לא להוסיף תבניות שכתוב, משום שמלבד התוספות, אין טעויות בערך ע"ש רקהה. תודה.