שיחת משתמש:אילת נגב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Hanay בנושא פנייתך לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אילת נגב, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 21:26, 23 במרץ 2017 (IST)תגובה

הערות חשובות להתנהלות טכנית בדפי שיחה ודיונים[עריכת קוד מקור]

כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, בהצלחה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו באדר ה'תשע"ז • 03:13, 24 במרץ 2017 (IDT)תגובה

פנייתך לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ[עריכת קוד מקור]

שלום אילת, ראיתי את פנייתך, לגבי הוספת מידע לערכים רחל נגב ואברהם נגב. קיבלת שם מספר תשובות, אני מעדיפה לכתוב לך כאן ולהסביר מה אפשר ומה אי אפשר.

בוויקיפדיה מקפידים על זכויות יוצרים, לכן אסור להעתיק תוכן שפורסם על ידי אחרים, ללא קבלת רשותם המפורשת לכך. לא בצורה של העתקת הטקסט, או הסריקה של הדף כקובץ. אפשר לצטט רק במקרים שמתאימים לתבנית:ציטוט תך ציון המקור. אפשר להשתמש בתוכן שפורסם במקומות אחרים, לנסח מחדש את התוכן, ולציין מקור. אפשר כמובן לקשר לכתבות ומאמרים הזמינים באינטרנט בפרק "קישורים חיצוניים".

לגבי העלאת תמונות: לא ברו לי מה פירוש "אין זכויות יוצרים" אם התמונות צולמו בארץ ישראל עד ה-31 בדצמבר 1966, אז זכויות היוצרים פגו ואפשר להעלות את הקבצים האלה ברישיון {{PD-Israel}}, עדיין יש לציין את המקור של התמונה. אם זאת תמונה מאלבום משפחתי שלך, אז גם זה מקור. תמונות מאוחרות יותר מהאלבום המשפחתי שלא את צלמת אישית, גם אפשר להעלות, אבל אז יש לשלוח אישור לפי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. אותו תהליך יש לקיים אם התמונות הועברו אליך מבעל זכויות יוצרים אחר. תמונות שאת צלמת אישית, את מוזמנת להעלות כיצירות שלך, אין צורך לשלוח אישור.

אם נושא העלאת התמונות של הורייך מסובך לך את יכולה לשלוח את התמונות כקבצים עם נוסח האישור על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS לכתובת המופיעה בראש הדף, והמתנדבים שם ואני אחת מהן, נטפל בנושא. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:36, 24 במרץ 2017 (IDT)תגובה