שיחת משתמש:בן נפתלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Uri R בנושא למשתמש אורי
  1. ביטלתי את עריכתך באונר"א שכןהיא הפכה את הערך כולו לערך לעומתני וחסר כל איזון. השינוי שעשית שינה את הערך לחלוטין ואל תשוב עליו בטרם תדון בו בדף השיחה.
  2. ניכר מעריכותיך שאינך משתמש חדש. האם פעלת בעבר תחת שם אחר? האם אתה פועל בהווה תחת שם משתמש נוסף?

אורי שיחה 02:10, 27 באפריל 2010 (IDT)תגובה

שלום. בתור המשתמש הראשון שהניח את כף רגלו על מפתני הקט הייתי מצפה לגינונים מעט נאים יותר.
  1. הערך יקבל הרחבה בעתיד בכל הנוגע לפרקים שאינם בגדר ביקורת. רציתי לסדר את הביקורת אחת ולתמיד. ביקורת גדולה אף יותר מופיעה בויקיפדיה האנגלית. במצב של חוסר איזון בערך מושב האיזון עם הזמן על-ידי הוספה של פרקים, ולא על-ידי מחיקה (אולי תוסיף אתה פרקים?). סברתי שהביקורת עומדת בתקן של ערך בויקיפדיה. במידה שיש לך ביקורת על הביקורת (ולא על שאר הערך) אשמח לקרוא בדף השיחה של הערך.
  2. אני משתמש חדש. איני פועל בהווה תחת שם משתמש נוסף. מה איתך? בן נפתלי - שיחה 02:26, 27 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אין שום פגם בגינוני: פניתי אליך בנימוס. לגבי התוספת שלך לערך - דון עליה ראשית בדף שיחת הערך. לא ענית לגבי שאלתי על פעילות תחת שם אחר בעבר. אורי שיחה 02:45, 27 באפריל 2010 (IDT)תגובה

למשתמש אורי[עריכת קוד מקור]

שלום. אני כותב אליך כי אתה יותר קומוניקטיבי.

  1. אין לך שום יסוד להאמין שאני כן עושה שימוש לרעה בדפי וויקי. העריכה בערך אונר"א היתה מוצדקת מכיוון שהוצאתי את הטון ה"מתפלמס" שהיה קודם, ושמתי את הטיעונים המתפלמסים בפרק "ביקורת".
  2. לכתוב בשם משתמש אחר לעתים מוצדק, אם סיבה לשמה משתמש כלשהו יחשוש מלהחסם אם יערוך ערך פוליטי - ואני הדוגמה.
  3. העריכה בערך אונר"א שונתה לפי הדיון שבדף השיחה, ולא שוחזרה בשרירותיות. (פסקת "הגדרת הפליט" פולמוסית מדי? נתקן, ונשים אותה בפרק "ביקורת". לא נלחמתי מלחמת עריכה, הקשבתי לך, הבנתי דבריך, הפנמתי, ואין סיבה לחסום. אחרת רוב העורכים בערכים הפוליטיים היו חסומים.
  4. יש פה הצגה מעוותת של דברים, נשמע כאילו באתי להעלות את ויקיפדיה באש. האם הקמתי מהומה בערך דב גרונר או שמעון ויזנטל? העניין של הערכים הפוליטיים - לא ברור לי על מה המהומה, האם אסור לגעת בהם אם אתה לא משתמש מוכר בעל הסטוריה? גם אם העריכות היו לגיטימיות (גם אם לא מאושררות)?
  5. לא יצרתי מהומות. אנא מספיק עם הצעקות והססמאות והביאו לי מהומה שיצרתי, קללה, השחתה או מלחמה. העריכות שלי היו ברמה מקובלת והתייחסתי לדיונים בדף השיחה. למה להציג אותי באור מעוות? כאילו כל מה שעשיתי וכל מה שבאתי לעשות זה להשחית ולברוח?
  6. לא הצבעתי מעולם בשום הצבעה, לא ניסיתי ליצור עדר תומכים משובטים. לא שיחזרתי עריכות בצורה שרירותית אלא לאחר דיון. הערך אונר"א כדוגמה.
  7. אני מבקש שתראה את דבריי מעבר למחלוקת פוליטיות שיש בינינו, אלא רק לענייני עריכותיי. בן נפתלי - שיחה 19:29, 27 באפריל 2010 (IDT)תגובה
עם מפעיל בובת הגרב אשמח להתדיין, לאחר שיסיר מפניו את המסיכות אותן הוא עוטה. עם בובת הגרב אינני מנהל דיאלוג. אורי שיחה 15:55, 28 באפריל 2010 (IDT)תגובה